کد خبر: ۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
سرپرست عملیات حج فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: تاکنون تعداد چهار هزار و 440 نفر از این فرودگاه به شهر مدینه اعزام شدند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ؛ « نادر افشار» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: امسال فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افتخار آن را دارد که میزبان زائران بیت الله الحرام باشد و امید است بتوان این میزبانی را به درستی مدیریت و اجرا کنیم.
 
وی افزود: امروز صبح نماینده ولی فقیه و سرپریت حجاج بیت الله الحرام به همراه رییس سازمان حج و زیارت با بدرقه مسوولان بعثه مقام معظم رهبری و مدیران سازمان حج و زیارت ، تهران را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.
 
معاون تسهیلات فرودگاهی فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: تا به امروز از این فرودگاه با 15 پرواز زائران استانهای تهران، قم، قزوین و سمنان شامل سه پرواز از شرکت هما، شش پرواز از شرکت ماهان و شش پرواز با هواپیمای سعودی به مدینه اعزام شده اند.
 
وی تصریح کرد: تا پایان عملیات پرواز های حج تمتع امسال 20 هزار و400 نفر طی 63 پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) به حج اعزام خواهند شد و این عملیات تا ششم مهرماه ادامه خواهد داشت.
 
سرپرست عملیات حج فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بیان داشت: پروازهای برگشت حجاج از تاریخ 17 مهر ماه تا ششم آبان ماه سال جاری انجام می شود.
 
وی با تقدیر از همکاری زائران و خانواده های آنان در حضور به موقع برای انجام مراحل پرواز تاکید کرد: پروازهایی که از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) انجام گرفته تا این زمان بدون هیچگونه تاخیری صورت پذیرفته و امید است تا پایان مراحل اعزام حجاج بدینگونه انجام شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرواز ، فرودگاه ، مدینه ، زائر ، حج
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار