کد خبر: ۹۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
مدیر عامل بیمه "ما" و هیئت همراه از شعبه این شرکت در استان سیستان و بلوچستان بازدید و با کارکنان و نمایندگان شبکه فروش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در جریان این بازدید که اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند، حجت بهاری فر در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.
بهاری فر با تشریح آمار و عملکرد بیمه "ما" ابراز امیدواری کرد که با تقویت نیروی انسانی و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه صاحبان اصلی شرکت‌های بیمه، بیمه‌گذاران هستند و بیمه‌گران برای جلب رضایت آنها تلاش می‌کنند گفت: فرآیند پرداخت خسارت مساله‌ای است که باید با دقت و سرعت عمل اجرا شود و بیمه "ما" نیز تلاش می کند خدمات و سرویس‌دهی مطلوبی به بیمه‌گذاران خود ارائه دهد.
مدیرعامل بیمه "ما" گفت: وظیفه اصلی شرکت بیمه در وحله اول آموزش نمایندگان و سپس حمایت همه جانبه از سوی مدیران ستادی و استانی است تا نمایندگان توان پاسخگویی به نیازهای بیمه‌گذاران را داشته باشند.
بهاری فر ضمن اشاره به راه اندازی مرکز آینده پژوهشی در شرکت بیمه "ما" ، هدف از تاسیس این مرکز را ترسیم مسیر آینده شرکت و تحقق پیشتازی در صنعت عنوان کرد و گفت: مرکز آینده پژوهی با هدف شناخت و درک مسائل نوظهور در صنعت بیمه و نحوه برخورد با آنها، مطالعه در خصوص رشد فناوری در آینده و بهره گیری از آن برای انجام تحقیقات کاربردی و پذیرش و درک اهمیت ایده‌ها برای خلق و شکل دهی آینده‌ای برتر و مطلوب طراحی شده است.
پیش از سخنان حجت بهاری فر ، فراهانی رییس شعبه زاهدان گزارشی از وضعیت شعبه ارائه کرد. در ادامه جلسه؛ کارکنان و نمایندگان شعبه زاهدان نیز نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل جاری با وی در میان گذاشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: