کد خبر: ۹۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
عسگری مطرح کرد:
رئیس مجمع مشورتی توسعه استان خراسان رضوی گفت: این همه سوء استفاده افراد مختلف در بحث بانکی معنا ندارد و باید جلوی این عمل گرفته شود.

به گزارش ایلنا از مشهد،حجت الاسلام و المسلمین عسگری در جلسه مجمع مشورتی توسعه استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: ما در شرایط خاص 40 سال بعد از انقلاب هستیم، انقلاب ما براساس یک مکتب فکری مرجع شیعه شکل گرفته و در زمینه های مختلف ممتاز و با سایر انقلاب های جهان فرق می‌کند. با وجود مرجعیت دینی، مکتبی و اسلامی بودن انقلاب، مردمی بودن و مردم سالاری دینی موجود مصداق آیه إن الذین آمنوا است.

رئیس مجمع مشورتی توسعه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشکل جامعه ما از مدیریت میانه است، افزود: این همه سوء استفاده ها در بحث بانکی معنا ندارد و باید جلوی این عمل گرفته شود.

عسکری تصریح کرد: خوشبختانه افراط و تفریط در حوزه اقتصادی تاحدودی جلوگیری شده است و در جهت سیاسی می توان گفت موضوع کنونی، کمک به پیشرفت کشور است و خوشبختانه امروز مردم در همه صحنه‌ها سنگ تمام گذاشته اند.

وی افزود : ظرفیت مردم ما بالاست و در انتخابات پرقدرت پای صندوق های رای، دشمنان انقلاب را مایوس خواهند کرد. مردم ما همیشه پای انقلاب خود ایستاده اند و بر مشکلات غلبه می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار