به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، راضیه تاجیک در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با بیان این که شرکت در نمایشگاه هایی با مخاطب عام یکی از بهترین راهکارها برای شناساندن شرکت و خدمات آن به عموم مردم است، گفت: حتما پتانسیل های موجود در شرکت بیش از آن چیزی است که اکنون عملیاتی شده و ما به دنبال احیای آنها هستیم.
وی با اشاره به این که ریشه فاصله موجود میان ظرفیت واقعی و عملکرد شرکت بیمه آسماری، عدم آگاهی بازار است، اظهار کرد: آکاهی عموم مردم از برند بیمه آسماری باید افزایش یابد و در کنار آن باید حس خاص بودن این برند نیز باید به مخاطب القا شود.
او حضور در نمایشگاه گردشگری به دلیل استقبال مخاطبان داخلی و خارجی از آن را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بیمه آسماری پوشش درمان مسافران خروجی از کشور و ورودی به کشور را ارائه می دهد و از این رو نمایشگاه گردشگری محل خوبی برای عرضه و معرفی این محصولات است.
به گفته تاجیک، نمایشگاه گردشگری، قدیمی و پرطرفداراست و از این رو به عنوان نقطه تماس بیمه آسماری با مخاطب هدف انتخاب شده است.
مدیر بازاریابی و برندینگ بیمه آسماری با بیان این که این شرکت طرح های خاص حوزه گردشگری را طراحی و در این نمایشگاه ارائه کرده است، ادامه داد: شرکت های فعال در این حوزه و نیز عموم گردشگران می توانند از این خدمات استفاده کنند.