کد خبر: ۹۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
مدیر بازاریابی و برندینگ بیمه آسماری تاکید کردکه این شرکت قصد دارد فاصله خود با بازار هدف را بیش از پیش بکاهد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، راضیه تاجیک در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با بیان این که شرکت در نمایشگاه هایی با مخاطب عام یکی از بهترین راهکارها برای شناساندن شرکت و خدمات آن به عموم مردم است، گفت: حتما پتانسیل های موجود در شرکت بیش از آن چیزی است که اکنون عملیاتی شده و ما به دنبال احیای آنها هستیم.
وی با اشاره به این که ریشه فاصله موجود میان ظرفیت واقعی و عملکرد شرکت بیمه آسماری، عدم آگاهی بازار است، اظهار کرد: آکاهی عموم مردم از برند بیمه آسماری باید افزایش یابد و در کنار آن باید حس خاص بودن این برند نیز باید به مخاطب القا شود.
او حضور در نمایشگاه گردشگری به دلیل استقبال مخاطبان داخلی و خارجی از آن را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بیمه آسماری پوشش درمان مسافران خروجی از کشور و ورودی به کشور را ارائه می دهد و از این رو نمایشگاه گردشگری محل خوبی برای عرضه و معرفی این محصولات است.
به گفته تاجیک، نمایشگاه گردشگری، قدیمی و پرطرفداراست و از این رو به عنوان نقطه تماس بیمه آسماری با مخاطب هدف انتخاب شده است.
مدیر بازاریابی و برندینگ بیمه آسماری با بیان این که این شرکت طرح های خاص حوزه گردشگری را طراحی و در این نمایشگاه ارائه کرده است، ادامه داد: شرکت های فعال در این حوزه و نیز عموم گردشگران می توانند از این خدمات استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: