کد خبر: ۹۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
مجمع عمومی سالانه عادی شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران(LAB)، چهارم اسفندماه با حضور مديران ارشد اين شركت و دكتر علي موحدنژاد عضو هيأت مديره و جمعي از مديران بانك صنعت و معدن به عنوان سهامدار حقوقي عمده و بیش از 80 درصد سهامداران شركت LAB در هتل آزادی پارسیان تهران برگزار گرديد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، در ابتداي اين جلسه گزارش جامعي از وضعيت توليد و فروش، روند اجرايي قراردادها و سوددهي شركت LAB توسط امير رحيمي مديرعامل شركت يادشده ارائه گرديد و صورت‌های مالی طبق دستور جلسه مجمع و اکثریت آرا و نظر بازرس شرکت سازمان حسابرسی مورد موافقت مجمع قرار گرفت.
دكتر علي موحدنژاد عضو هيأت مديره بانك صنعت و معدن ضمن تقدير از مديران اين شركت، اظهار داشت: مجموعه LAB در سال 98 بهترين عملكرد را داشتند و اقدامات مؤثري در راستاي افزايش سرمايه شركت، اصلاح ساختار مالی، بهبود وضعیت اعتباری شرکت، تكميل زنجيره ارزش و سودآوري آن به انجام رساندند كه امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستيم.
وي افزود: کیفیت بالاتر محصولات توليدي در كنار مديريت مناسب سبب شد عليرغم مشكلات ناشي از تحريم هاي ظالمانه اين شركت شاهد كاهش در فروش و سودآوري نباشد و حتي در زمینه صادرات محصولات از رشد سه برابری برخوردار باشد.
گفتني است در پايان اين نشست، براساس پیشنهاد هيأت مدیره میزان سود تقسیمی شرکت كه در سال گذشته 480 ريال بود با نظر سهامداران به مبلغ 930 ريال به ازای هر سهم افزایش یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: