به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مهدی دعاگویی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت در سال 98 رکورد دار پاسخ در مرکز تماس بانکهای سراسر کشور بوده؛ گفت: کارشناسان مرکز امدادمشتریان به صورت شبانه روزی در ایام هفته پاسخگوی نیاز مشتریان هستند.
وی میانگین تماس با این مرکز را 85 هزار تماس در طول ماه اعلام کرد و افزود: میانگین 2900 تماس در طول یک شبانه روز و میانگین پاسخ هر کارشناس در روز 250 تماس ثبت شده است.
مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بیشترین حجم تماس را از ساعت 09:30 الی 16 و در طول شب از 19 الی 22:30 اعلام کرد. دعاگویی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت نخستین بانک دیجیتال کشور است؛ گفت: حجم تماس در ساعتهای عصر وشب گویای استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری و آنلاین این بانک است.
به گفته وی بالاترین میزان تماسها به ترتیب مربوط به استانهای تهران؛ کرمان؛ اصفهان؛ مشهد و البرز است .همچنین 86 درصد تماسها از سوی مشتریان و14 درصد غیرمشتری ثبت شده است.
دعاگویی گفت: گفتمان سازی ( دوره های فن بیان، دوره های کنترل خشم؛ راه اندازی پایگاه دانش ( ارائه پاسخ یکسان به مشتریان )؛ برگزاری آموزش و آزمونهای آنلاین بصورت روزانه و هفتگی و ارائه متد و روش کار بر اساس استاندارد EN ISO 15838 از جمله دوره های آموزشی برای کارشناسان مرکز امداد مشتریان است.