کد خبر: ۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
معاون سازمان حمایت تاکید کرد
معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصر‌ف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: سازمان حمایت به همراه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سازمان تعزیرات در قالب تفاهم نامه پایش، بر رعایت تعرفه های اینترنتی نظارت می‌کند.
به گزارش تجارت آنلاين، وحید منایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعرفه های اینترنت توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی تهیه و به اپراتورها ابلاغ می‌شود و نظارت بر رعایت این تعرفه ها نیز صورت می‌گیرد.

وی در مورد شکایت های مربوط به کم فروشی، پایین بودن سرعت و سطح کیفیت اینترنت و تخلفات شرکت های اینترنتی گفت: از سال گذشته سازمان تنظیم مقررات، اپراتورهای مذکور را ملزم به ایجاد سامانه‌ای برای اخذ شکایت کاربران کرد و به صورت آنلاین به نحوه رسیدگی به شکایات نظارت دارد.

منایی در عین حال بیان کرد: در صورت عدم تامین نظر کاربران، سازمان حمایت مصر‌ف‌کنندگان و تولیدکنندگان آمادگی دارد در زمینه موضوع مرتبط یاد شده به شکایت‌های احتمالی رسیدگی کند.

معاون سازمان حمایت مصر‌ف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به سیاست های دولت فعلی مبنی بر افزایش پهنای باند و سرعت دسترسی کاربران به اینترنت، هم اکنون شرکت های ارائه دهنده خدمات دسترسی به اینترنت از جمله ISP ها و PAP ها و ISDP ها قادرند سرعت مورد نیاز را به کاربران ارائه دهند و در این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: در برخی مناطق کشور پهنای باند به طور مناسب تامین نمی‌شود و قطعی‌های شبکه مشکلاتی به وجود آورده است.

به گزارش ایسنا، سایت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در این زمینه مرجعی است که بخشی را به رسیدگی به شکایات مردمی اختصاص داده و روی این پایگاه کاربران می توانند از طریق مراجعه به آدرس www.cra.ir شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار