کد خبر: ۹۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در پیامی سالروز تاسیس سندیکای بیمه گران ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، متن کامل ایشان را در ادامه می خوانید:
هر تشکل، انجمن و سندیکا با همدلی ها و همراهی های تمامی فعالان و همچنین درک متقابل آنان از مزایای نسبی و مشکلات موجود، معنا و مفهوم واقعی خود را پیدا می کند.
برای دستیابی به افق های ترسیم شده در نقشه توسعه کشور نسخه ای شفابخش تر از تقویت بخش خصوصی و تلاش در مسیر کاهش تصدی گری دولت وجود ندارد.
سندیکای بیمه گران ایران با قدمتی چشمگیر و عملکردی اثرگذار در طول دوران فعالیت خود فرازها و فرودهای بسیاری را پشت سرگذاشته است و امروز در کمال بلوغ فنی و تخصصی می تواند بخش اعظم مشکلات صنعت بیمه را از پیش رو بردارد.
خوشبختانه آخرین انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران در حالی برگزار شد که با تغییر اساسنامه آن، ماموریتی نوین و بهنگام برای آن تعریف و تدوین گردید. این انتخابات در فضایی آرام با حداکثر مشارکت برگزار شد و هم اکنون با همدلی و همراهی می توان قله های بلندتری را در صنعت بیمه و اقتصاد کشور در افق دید قرار داد.
در پنجاه و پنجمین سال فعالیت سندیکای بیمه گران ایران ضمن تبریک به دبیرکل محترم و همکاران پرتلاش خود در آن مجموعه، انتظار دارم با تکیه بر آموزش، به روزرسانی اطلاعات، ایجاد سازو کار لازم برای تقویت شورای هماهنگی استان ها و توسعه شبکه فروش و عملکرد هدفمند به شکوفایی هر چه بیشتر صنعت بیمه کمک کنید.
امید است در سایه لطف خدا و با تکیه بر توان علمی، تخصصی و فنی، همواره پیروز و کامکار باشید.
دکتر غلامرضا سلیمانی

نام:
ایمیل:
* نظر: