برپايي موکب بانک انصار درايام اربعين حسيني
مديرکل روابط عمومي‌وتبليغات بانک انصار از برپايي 4 موکب اربعين حسيني در مرزهاي مهران، خسروي، شلمچه و چزابه توسط بانک انصار خبر داد . به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره کل روابط عمومي‌و تبليغات ، آقاي خالقي مديرکل روابط عمومي‌و تبليغات طي گفتگويي از برپايي 4 موکب اربعين در راستاي حمايت از راهپيمايي اربعين حسيني، سخن گفت. او افزود: بانک انصار طي سال‌هاي اخير اقدام به برپايي موکب در مسير پياده‌روي اربعين در ايران و عراق کرده است تا در اين موکب‌ها به زائرين اربعين در مرزهاي خروجي کشور ازجمله مهران، خسروي، شلمچه و چزابه خدمت رساني کند.
سيدحميدخالقي اظهارداشت: در اين موکب‌ها از زائرين محترم سرور وسالارشهيدان پذيرايي شده و زمينه براي استراحت کوتاه آنان فراهم مي‌شود. مديرکل روابط‌عمومي‌وتبليغات بانک‌انصار تصريح کرد: بانک انصار علاوه بر برپايي موکب‌ها، به منظور انجام مسئوليت‌هاي اجتماعي خود با استقرار خودپردازهاي سيار در مناطق مرزي با ارايه خدمات بانکي و در راستاي آرامش زائرين گرامي‌ اقدام به تامين پول مورد نياز زائرين در طول مسير مي‌کند.

مسابقه عکس "قاب عاشقي" در اينستاگرام بانک تجارت
بانک تجارت به‌مناسبت فرا رسيدن ايام اربعين حسيني با برگزاري مسابقه عکس "قاب عاشقي" به خالق چهار عکس برگزيده و تاثير گذار از راهپيمايي عاشقان حسيني در اين رويداد مذهبي جايزه مي‌دهد   به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک تجارت، اين مسابقه در ادامه اقدامات و فعاليت‌هاي اين بانک به‌منظور پاس‌داشت اربعين حسيني برگزار شده و هموطنان عزيز و زائران عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني مي‌توانند براي شرکت در اين مسابقه عکس‌هاي منتخب خود از اين پويش مذهبي و راهپيمايي اربعين را از طريق دايرکت به اينستاگرام بانک تجارت ارسال کنند. مهلت شرکت در اين مسابقه از 13 لغايت 22 آبان‌ماه در نظر گرفته شده و عکس‌هاي برگزيده و منتخب پس از داوري حداکثر تا پايان آبان‌ماه اعلام خواهد شد. بانک تجارت به 4 عکس برگزيده و تاثير گذار اين مسابقه جوايزي همچون يک کمک هزينه 15.000.000 ريالي سفر به عتبات عاليات و 3 کمک هزينه 5.000.000 ريالي سفر به مشهد مقدس اهدا مي‌کند.

قريب به ١٠ هزار ميليارد ريال از مطالبات بانک صادرات وصول شد
بانک صادرات ايران در راستاي پيگيري وصول مطالبات و بالا بردن توان پرداخت تسهيلات به بخش‌هاي مولد اقتصادي طي شش ماه ابتداي سال ٩٦، نزديک به ١٠ هزار ميليارد ريال از مطالبات خود را وصول کرد.  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، پيگيري وصول مطالبات بانک طي شش ماه اول سال ٩٦ منجر به دريافت ٩٩٩٨ ميليارد ريال از مطالبات غير جاري بانک شده که از اين ميزان ٤٠٢٨ ميليارد ريال ازشعب داخل و خارج از کشور حاصل شده و ٥٩٧٠ ميليارد ريال نيز از محل اجرايي نمودن ماده ٢ تبصره ٣٥ قانون اصلاح بودجه سال ١٣٩٥ کل کشور (بخشودگي جرائم مطالبات معوق دريافتي تا سقف يک ميليارد ريال به شرط پرداخت اصل وام تا پايان سال ١٣٩٥) به حيطه وصول درآمده است. علاوه براين، طي نيمه نخست سال جاري ٥٢ هزار ميليارد ريال مطالبات بانک صادرات ايران از بنگاه‌هاي اقتصادي مورد بررسي قرار گرفت که از اين مبلغ ٣٨ هزار ميليارد ريال در مذاکره با بدهکاران و حدود ١٤ هزار ميليارد ريال توسط کميته وصول مطالبات بانک مطرح و رسيدگي شد.

فولاد روهينا جنوب با تامين مالي بانک صنعت و معدن
شركت فولاد روهينا جنوب در شهرستان دزفول كه با تسهيلات بانك صنعت و معدن در حال اجراست پس از تكميل و راه‌اندازي چهره منطقه جنوب كشور را دگرگون خواهد كرد . به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، اين شركت از 105 ميليون يورو تسهيلات بانك ياد شده بهره مند شده و با برخورداري از يک واحد نورد ۵۰۰ هزار تني ميلگرد، به نام ريبار و يک واحد ذوب و نورد پيوسته ۴۵۰ هزار تني، به نام ميدا، ضمن تأمين بخشي از نيازهاي کشور، اين پتانسيل را دارد که يکي از صادر کنندگان محصولات فولادي نيز باشد. محصولات مجتمع فولاد روهينا جنوب انواع ميلگردهاي ساده و آجدار به دو شکل متفاوت آج دوکي و آج يکنواخت در سايزهاي مختلف از ۸ تا ۴۰ شاخه است كه مطابق با استانداردهاي قابل صادرات عرضه خواهد شد. با راه‌اندازي فولاد روهينا جنوب براي 445 نفر اشتغال مستقيم ايجاد ميشود و موجب اجرايي شدن سياست‌هاي دولت در ارتباط با توسعه و به کارگيري ظرفيت‌هاي توليدي کشور و رونق و توسعه اين منطقه از كشورمان مي‌شود.

برگزاری دوازدهمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی نظارت ستادی
دوازدهمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی نظارت ستادی مدیریت شعب استان اردبیل در سالن جلسات اداره ی مرکزی بانک قوامین برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک قوامین در ابتدای جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز شد دکتر نجف پور قائم مقام مدیر عامل بانک ضمن خیر مقدم به همکاران استان اردبیل نظارت راهبردی و تشکیل مجامع استانی را در ذیل سند تحول بانک و با هدف شناسائی نقاط قوت و ضعف و حرکت در مسیر بهبود عملکرد دانست و از تیم های نظارت ستادی که با مدیریت و هدایت معاونت نظارتی عملکرد استانها را مورد پایش قرار می دهد تشکر کرد .  بنابراین گزارش در ادامه پناهنده مدیر کل بانک قوامین استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان اردبیل ، به بخش هائی از عملکرد بانک قوامین در این استان اشاره کرد. این گزارش همچنین حاکی است دکتر تقی نتاج در این جلسه از تلاش همکاران استان اردبیل تقدیر و موفقیت های بانک را حاصل زحمات همکاران در سطح شعب دانست و گفت : تلاش همکاران خستگی ناپذیر ، در شعب در قالب آمار و اعداد تبلور یافته و موفقیت را به نام بانک ثبت می کند . لذا به تمام همکاران خوبم در سطح شعب استان اردبیل و سراسر کشور خدا قوت می گویم و برایشان آرزوی موفقیت می نمایم .


مديرکل نظارت بانک مرکزي خبر داد؛
مديرکل نظارت بر بانک‌ها و مؤسسات اعتباري گفت: موضوع فعاليت صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري با درآمد ثابت از سوي مراجع ذي‌ربط همچون وزارت امور اقتصادي و دارايي، سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزي در دست بررسي و بازبيني است.
عباس کمر‌ئي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس در خصوص نفوذ صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري با درآمد ثابت در بانک‌ها و تاثير عملکرد آنها بر بازار پول، اظهارداشت: بايد روند را بررسي کنيم زيرا يکي از ايرادات در اينگونه تحليل‌ها مطلق انگاري است.
وي افزود: در حال حاضر التزام بانک‌ها به مصوبه شوراي پول و اعتبار بيش از گذشته است و در مجموع نرخ‌هاي سود را رعايت مي‌کنند، اما کاستي‌هايي در اجرا وجود دارد. از جمله اين موارد مي‌توان به موضوع صندوق‌هاي سرمايه گذاري با درآمد ثابت و بعضاً پيش فروش خودرو اشاره کرد.
وي درخصوص صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري، گفت: اگر صندوق با درآمد ثابت، در بانک سپرده‌‌گذاري کند و بانک به سپرده آن صندوق بيشتر از 10 درصد يا 15 درصد بدهد، قطعاً تخلف کرده است. البته موضوع فعاليت اين صندوق‌ها از سوي مراجع ذي‌ربط همچون وزارت امور اقتصادي و دارايي، سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزي در دست بررسي و بازبيني است.
* ماموران بانک مرکزي از 11 شهريور تاکنون به بيش از 4 هزار شعبه سرکشي کردند
مديرکل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباري بانک مرکزي ادامه داد: حوزه نظارت بانک مرکزي از 11 شهريور ماه تاکنون بيش از 4 هزار شعبه را مورد بازرسي قرار داده که اين حجم از نظارت ميداني در تاريخ بانک مرکزي بي‌نظير و طبيعي است که موارد تخلف هم وجود داشته باشد اما التزام بانک‌ها به رعايت نرخ‌هاي مصوب به مراتب از دفعات قبل بيشتر است.
اين مسئول بانک مرکزي گفت: مديران عامل و اعضاي هيات مديره بانکها متوجه هستند که با کاهش نرخ سود سپرده‌ها، هزينه‌هاي مالي بانک هم کاهش مي‌ِيابد و با توجه به اينکه يکي از معضلات فعلي بانک‌ها بحث عدم تعادل بين درآمد و هزينه‌هاست، اين اقدام، اثرات مثبتي را بر وضعيت سوددهي بانک‌ها خواهد داشت.
* نظارت بانک مرکزي نظارت عاليه است
وي با بيان اينکه مسئول نظارت بر عملکرد بانک‌ها فقط بانک مرکزي نيست، گفت: مديرعامل، اعضاي هيات مديره، ادارات بازرسي، کميته‌ ريسک و کميته تطبيق قوانين مسئول نظارت بر عملکرد بانک، شعب و واحدهاي بانک هستند و نظارت بانک مرکزي، نظارت عاليه است.


مديرعامل بانک ملي ايران گفت: طي 18 ماه گذشته بانک ملي ايران با وجود رکود حاکم بر بازار ملک و مسکن، يکي از موفق‌ترين سازمان‌ها در فروش و واگذاري املاک مازاد و تمليکي به ارزش بالغ بر حدود يک هزار و 568 ميليارد ريال بوده است.
دکتر محمد رضا حسين زاده در گفت و گو با روابط عمومي‌بانک ملي ايران اظهار کرد: با توجه به تأکيدات رئيس جمهور و ابلاغ قانون کاهش 33 درصدي بنگاه داري سالانه بانک‌ها، همه بانک‌هاي دولتي کارگروه‌هايي را براي واگذاري و فروش اين شرکت‌ها تشکيل دادند اما به علت مسائل اقتصادي و رکود بازار ملک و زمين، اين کار در بين بانک‌هاي ديگر به کُندي پيش مي‌رود.
وي با اشاره به اين که بانک ملي ايران در نيمه نخست امسال 83 نوبت مزايده‌هاي سراسري و استاني برگزار کرده است، افزود: در مدت زمان ياد شده 89 فقره از املاک مازاد و ملکي در اختيار بانک به ارزش بالغ بر534 ميليارد ريال تعيين تکليف و واگذار شده است.
مديرعامل بانک ملي ايران با بيان اين مطلب تصريح کرد: در مدت 18 ماه اخير در مجموع اين بانک با برگزاري 261 نوبت مزايده سراسري و استاني تعداد 264 فقره از املاک مازاد و تمليکي در اختيار بانک را واگذار و به فروش رسانده است.
وي افزود: مجموع املاک مازاد و تمليکي فروش رفته بانک ملي ايران در يکسال 95 و شش ماه ابتداي سال 96، به ارزش بالغ بر حدود يک هزار و 568 ميليارد ريال بوده است. وي در ادامه به واگذاري املاک تمليکي بانک اشاره کرد و گفت: هم اکنون حدود دو هزار فقره از املاک تمليکي به ارزش 15 هزار و 301 ميليارد ريال در اختيار بانک ملي ايران است که به مرور و طي تشريفات قانوني در معرض فروش و واگذاري قرار خواهد گرفت.
دکتر محمد رضا حسين زاده به وضعيت بازار مسکن و ملک پرداخت و ادامه داد: در سال‌هاي گذشته وضعيت بازار مسکن و ملک موجب شد که بانک‌ها نتوانند به راحتي بخشي از اموال خود به ويژه در بخش مسکن و ساختمان را واگذار کنند، اما تلاش براي واگذاري املاک مازاد از اولويت‌هاي بانک ملي ايران است که در اين زمينه نگاه ويژه و اقدامات قابل توجه و مطلوبي انجام شده و در حال انجام است.


مديرعامل بانک ملت اظهار داشت: مسووليت اين بانک بزرگ، فقط يک مسووليت درون سازماني نيست بلکه يک مسووليت ملي است و اگر اتفاقي بيفتد هزاران مشکل به وجود خواهد آمد. به گزارش روابط عمومي‌بانک ملت، دکتر‌هادي اخلاقي فيض آثار در جلسه رونمايي و معرفي نرم افزارهاي مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم با تاکيد بر اين نکته که فعاليت در سطح بين المللي نيازمند پايش و کنترل جدي فعاليت‌ها است، اظهار داشت: از گذشته دور بانک ملت روي مقولاتي مثل مبارزه با پول شويي تمرکز داشته است. وي با بيان اين نکته که بانک ملت ۲۰ درصد تعاملات مالي نظام بانکي کشور را عهده دار است، افزود: حداقل ۳۴ درصد تراکنش‌هاي نظام بانکي در حوزه خدمات غيرحضوري به اين بانک اختصاص دارد و تعداد زيادي از مشتريان در اين بانک حساب افتتاح کرده‌اند. دکتر اخلاقي با اشاره به هشدارهايي که از نهادهاي بيروني مبني بر تمايل عده اي براي لطمه زدن به اين بانک داده مي‌شود، گفت: لطمه زدن به بانک ملت، به کل نظام بانکي کشور تسري پيدا مي‌کند به همين دليل بايد تمام تلاش خود را به کار بگيريم که اين هويت و برند مرغوب را حفظ و مراقبت کنيم. وي بر لزوم داشتن حساسيت زياد روي حوزه‌امنيت تاکيد کرد و ادامه داد: بايد روي حوزه‌امنيت و بحث‌هاي مربوط به حفظ آبرو و حيثيت بانک در سطح بين المللي تمرکز کنيم. دکتر اخلاقي با اشاره به پرونده خسارت انگليس، خاطرنشان کرد: حجم کاري که در يک و نيم سال گذشته براي يک دادگاه بين المللي صورت گرفته در تاريخ ايران بي سابقه است. وي با تاکيد بر ضرورت استفاده از تجارب بين المللي به عنوان يک فرصت، تصريح کرد: ادبياتي در سطح ملي و فراملي و بين المللي شکل گرفته، ابزارهايي به وجود آمده و ساز و کارهايي معنا و مفهوم پيدا کرده که اين ساز و کارها براي ما بسيار کاربرد دارد. به گفته وي، اگر به درستي در اين حوزه قدم بر داريم براي ما هويت ساز خواهد بود و مي‌تواند نگاه بيروني را نسبت به ما مستحکم کند. علي رضا لگزايي قائم مقام مديرعامل بانک ملت هم در اين جلسه گفت: اين کار جديد است و بسياري از همکاران در اين زمينه ابهام دارند ولي همکاري صميمانه اي با نهادهاي متولي در اين زمينه وجود دارد و پيشرفتي که حاصل شده ناشي از حمايت‌هاي حاکميتي از کارکنان بانک بوده است.


مدير عامل بانک مهر اقتصاد با حضور در محل برگزاري نمايشگاه بانک، بورس و بيمه کيش(INVEX2017)، از غرفه بانک و غرفه‌هاي ديگر بازديد به عمل آورد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد؛ سيد ضيا ايماني_ مدير عامل بانک مهر اقتصاد_ با حضور در محل برگزاري نمايشگاه ،ضمن بازديد از غرفه بانک به سئوالات کارشناسان و خبرنگاران حاضر پاسخ داد. وي در اين بازديد با تاکيد بر لزوم استفاده از ظرفيت‌هاي نمايشگاه براي بازاريابي محصولات تصريح کرد: نمايشگاه بانک، بورس و بيمه فرصت خوبي براي بانک است تا مشتريان جديد و داراي ظرفيت، شناسايي و نسبت به جذب و معرفي محصولات بانک به آنها اقدام شود. سيد ضيا ايماني با اشاره به نقش اصلي بانک مهر اقتصاد که همانا حمايت از بنگاه‌هاي اقتصادي کوچک و صنايع تبديلي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي مي‌باشد، افزود: بانک در سال گذشته 46000 ميليارد ريال در اين حوزه تسهيلات پرداخت و به طور مستقيم 180 هزار شغل ايجاد شده و تلاش مي‌کنيم در ادامه سپرده‌هاي جذب شده را در اختيار بخشهاي مختلف توليد و صنعت براي تامين سرمايه در گردش و توسعه بخشهاي کليدي صنعت قرار دهيم. وي در ادامه سياست اصلي بانک را پرداخت تسهيلات خرد عنوان کرد که عمدتا از طريق شعب بانک در اختيار نيازمندان و افراد کمتر بهره مند قرار مي‌گيرد. مديرعامل بانک مهر اقتصاد همچنين طرح کارت اعتباري خريد کالاي ايراني را به عنوان طرحي در راستاي تامين منابع و سرمايه در گردش توليد کنندگان ايراني ياد کرد که در آن مصرف کننده مي‌تواند با دريافت اين کارت کالاي مورد نظر ساخت کشور را خريداري و در اقساط 36 و 48 ماهه پرداخت نمايند. ايماني همچنين اظهار داشت: تا کنون تسهيلات مناسبي در اين طرح پرداخت شده است و از آمادگي بانک در راستاي پرداخت اين تسهيلات براي هر توليد کننده اي که کالاي توليدي او از کيفيت قابل قبول و اقبال عمومي‌در بازار برخوردار باشد، خبرداد. وي اظهار داشت: در حال حاضر قرار دادهاي خوبي با بخشهاي مختلف توليدي به ويژه صنعت خودرو براي پرداخت تسهيلات بسته شده است و هدف اصلي پرداخت اين تسهيلات را در راستاي حمايت ازتوليد و اشتغال عنوان کرد. گفتني است منصور شيخ الاسلامي‌مشاور مدير عامل و همچنين جمعي از مديران بانک در اين بازديد سيد ضيا ايماني را همراهي مي‌کردند.


کاروان 42 نفري زائران موسسه اعتباري کوثر، مسير نجف تا کربلا را همانند سال‌هاي گذشته با پاي پياده طي مي‌نمايند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري کوثر؛ دکتر عيسي رضايي مديرعامل به همراه جمعي از مديران و کارکنان موسسه براي چهارمين سال متوالي در همايش ميليوني عاشقان سيد و سالار شهيدان مسير نجف تا کربلا را با پاي پياده طي مي‌نمايند و همنوا با خيل عظيم عاشقان اهلبيت(ع) نواي مظلوميت امام حسين(ع) و ياران باوفايشان را سر خواهند داد. بر اساس اين گزارش؛ پياده‌روي اربعين حسيني نمونه بارز شور و شعور عاشقان کربلاست و اربعين تنها يک روز نيست، بلکه يک حرکت بزرگ است که موجب آغاز شناخت قيام حسيني است؛ ارادتمندان خاندان آل الله در موسسه اعتباري کوثر با حضور در اين اجتماع ميليوني، بر ادامه راه سيد و سالار شهيدان تأکيد نمودند.
اين گزارش مي‌افزايد: موسسه اعتباري کوثر هم راستا با حرکت عظيم فرهنگي پياده روي اربعين حسيني طبق سنوات گذشته با برپايي مواکب آبرساني در مرزهاي شلمچه، چذابه و شهرهاي قصر شيرين و مهران از پنجم آبان ماه با توزيع صدها هزار بطري آب معدني به زائران خدمت رساني مي‌کند.

رشيديان استاندار خراسان رضوي طي تقديرنامه اي از اختصاص کمک‌هاي بلاعوض و پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به زلزله زدگان اخير اين استان توسط بانک قرض الحسنه مهر ايران تشکر كرد. به گزارش روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهر ايران، رشيديان ضمن تشکر ويژه از دستور مساعد مرتضي اکبري مديرعامل اين بانک در حمايت از آسيب ديدگان زلزله اخير خراسان رضوي بيان داشت: پيشگامي‌بانك قرض الحسنه مهر ايران در كمك رساني مالي و حمايت از زلزله زدگان اين استان با هدف تسريع در بهبود وضعيت معيشت مردم منطقه، شايسته تقدير است. در اين حادثه بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي مسئوليت‌هاي اجتماعي و کمک‌هاي نوع دوستانه به منظور رفع احتياجات ضروري آسيب ديدگان زلزله اخير استان خراسان رضوي به تعداد ۳۰ خانوار كمك بلاعوض ۵ ميليون ريالي و به تعداد ۳۰۰ خانوار وام قرض الحسنه ۴۰ ميليون ريالي با كارمزد ۴ درصد طي معرفي و تاييد ستاد مديريت بحران استان پرداخت كرد. در بخشي از متن اين تقديرنامه خطاب به مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران آمده است: عنايت ويژه و مساعدت‌هاي جنابعالي در راستاي خدمت رساني به زلزله زدگان استان خراسان رضوي باعث کاهش آلام مصيبت ديدگان و موجب آسايش و آرامش اين عزيزان گرديده است.


اتاق معاملات کارگزاري بانک پارسيان به منظور ارتقاي کمي‌و کيفي خدمت رساني به مشتريان به ويژه در حوزه بورس، با حضور اعضاي هيات مديره، معاونين ، مديران بانک و کارگزاري پارسيان گشايش يافت. عضو هيات مديره بانک پارسيان درمراسم افتتاح اتاق معاملات کارگزاري بانک پارسيان،تصريح کرد: تاسيس اين اتاق معاملات امکان لازم براي سرمايه گزاري و خدمات‎رساني مطلوب تر به مشتريان را فراهم مي‌کند.
دکتر شمس عالم، با اشاره به فضا و تمرکزي که هم اکنون بر روي معاملات کالايي وجود دارد، بر برنامه ريزي براي توسعه و فراهم آوردن بسترهاي الکترونيک و نرم افزاري اين اتاق تاکيد کرد. دکتر پارسافرد، مدير برنامه ريزي، تحقيقات و توسعه بازار بانک پارسيان نيز در اين مراسم، اعلام کرد : به زودي با همکاري بانک و کارگزاري محصولات مشترکي براي مشتريان بازار سرمايه ارايه خواهد شد محصولاتي چون دريافت اعتبارات از سوي کارگزاري‌ها با مشارکت بانک . دکتر سوري، مديرعامل شرکت کارگزاري بانک پارسيان، تصريح کرد : مشتريان ترجيح مي‌دهند به مکاني که معامله صورت مي‌گيرد، نزديک باشند.هدف اين است که هم راستا با خدمات بانک در چهارسوق مالي، مشتريان همزمان با سهولت بيشتري از خدمات اين اتاق استفاده کنند. لذا طي مکاتبات و پيگيري‌هاي لازم موفق شديم از سازمان بورس مجوز تاسيس اين شعبه را گرفته و يک شعبه مجهز به شعب کارگزاري بانک بيافزاييم. 14مين اتاق معاملات بانک پارسيان درساختمان شعبه مرکزي بانک پارسيان دربلوار فرحزادي، نبش زرافشان غربي واقع است و مشتريان مي‌توانند براي دريافت خدمات به اين شعبه مراجعه کنند.

عضو هيات مديره بانک رفاه:
 عضو هيات مديره بانک رفاه از راه‌اندازي توريسم کارت رفاه در آينده اي نزديک خبر داد و گفت: با اين خدمت نيازهاي بسياري از مشتريان توسط بانک برطرف خواهد شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک رفاه ، فرشيد فرخ نژاد افزود: در آينده نزديک شاهد ارائه خدمات و محصولات بانکي در اين حوزه شامل کارت اعتباري گردشگري توسط بانک رفاه خواهيم بود.
وي ايجاد دفتر جذب سرمايه گذاري گردشگري سلامت به صورت مشترک بين بانک رفاه و مرکز توسعه گردشگري کشورهاي اسلامي‌را از الزامات توسعه اين بخش و به عنوان برنامه‌هاي آتي بانک برشمرد.
فرخ نژاد به‌امکان بهره برداري مرکز توسعه گردشگري کشورهاي اسلامي‌از ظرفيت‌هاي شرکت‌هاي تابعه بانک به ويژه صرافي بانک در حوزه توريسم سلامت اشاره کرد و ارتباط نزديک بانک رفاه با هلدينگ گردشگري تأمين (هگتا) را به عنوان يکي از ظرفيت‌هاي قابل استفاده در راستاي توسعه اين حوزه برشمرد.
عضو هيات مديره در ادامه از آغاز به کار مدل جديد کسب و کار بانک خبر داد و اظهار داشت: بانک رفاه در قالب مدل بانکداري جامع و با اتخاذ رويکردهاي نوين و روز بانک داري دنيا، با دسته بندي مشتريان، طيف متنوعي از خدمات را براي هر گروه طراحي و ارائه کرده است. يکي از اين خدمات، تامين شعب سوپر مارکت مالي است که در فضاي مدرن تمامي‌خدمات مورد نياز يک مشتري را تامين مي‌کند.


رئيس سرپرستي حوزه خوزستان بانک شهر گفت: درحال حاضر کاملترين و به روزترين خدمات بانکي به زائران اربعين حسيني در مرزهاي استان خوزستان ارايه مي‌شود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي‌بانک شهر ، فريد جلالي عزيزپور با بيان اين مطلب اظهار کرد: بانک شهر با راه‌اندازي چندين واحد خدماتي در پايانه مرزي چذابه ، استقرار 3 دستگاه پيشخوان شهرنت و خودپردازهاي سيار درحال خدمت رساني به هموطنان است. وي با بيان اين‌که خدمات بانکي بانک شهر به زائران تا چند روز پس از برگزاري مراسم اربعين حسيني ادامه خواهد داشت،افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب و به موقع به زائران علاوه بر آمادگي شعب و پيشخوان‌هاي شهرنت در شهر‌هاي آبادان و خرمشهر، 2 دستگاه خودپرداز سيار ،5 دستگاه خودپرداز ثابت ويک دستگاه وب کيوسک در شلمچه فعاليت مي‌کنند. وي تصريح کرد: البته در مسير زائران عبوري از اين استان علاوه بر پيشخوان‌هاي مستقر در شهر اهواز، پيشخوان‌هاي استقرار يافته در شهرهاي شوش و انديمشک نيز به صورت تمام وقت آمادگي ارائه خدمات به زائران اربعين را دارند.
 جلالي ادامه داد: در استان خوزستان در مجموع علاوه بر شعب بانک شهر، تعداد 56 دستگاه خودپرداز آمادگي کامل براي ارائه خدمات بانکي در ايام اربعين را دارند.
جلالي گفت: همچين بانک شهر نسبت به راه‌اندازي و برپايي دو موکب در محل مرزهاي چذابه و شلمچه براي پذيرايي از زائران اقدام کرده که‌اماده خدمت و ارائه اطلاعات بانکي مورد نياز در سفر هستند.


مدير شعب منطقه فارس ضمن اشاره به گزارش اعلام شده از سوي کميسيون هماهنگي بانکهاي استان فارس از ارتقاء دو پله اي جايگاه بانک سپه در بين بانک‌ها استان خبر داد و تصريح کرد: اين بانک طي شش ماهه اول سال جاري در رشد سپرده‌ها رتبه نخست را بين بانکهاي استان به خود اختصاص داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک سپه ، محمد علي شمشيري با تأکيد بر اولويت پرداخت تسهيلات براي کمک به رفع موانع توليد بر اساس سياستهاي دولت اظهار داشت: بانک سپه در استان فارس طي سال 95 و 96 با پرداخت 990 ميليارد ريال تسهيلات در قالب رونق توليد نقش مؤثر و بسزايي در توسعه استان و ايجاد اشتغال ايفا کرده است .
 * رشد بي سابقه منابع بانک سپه در استان
وي تأکيد کرد: منابع بانک سپه در استان فارس از مبلغ 22 هزار ميليارد ريال در آذر ماه 95 به حدود 31 هزار ميليارد ريال تا پايان مهر ماه سالجاري رسيده که اين رشد طي 9 ماه بي سابقه بوده است.
مدير شعب منطقه فارس رشد 37 درصدي منابع بانک سپه در اين استان را نشان از برنامه ريزي و تلاش و مجاهدت کارکنان و کسب رضايت مشتريان در راستاي سياست‌هاي کلان بانک سپه دانست.
وي به نامگذاري سالجاري به نام اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال از سوي مقام معظم رهبري اشاره و تصريح کرد : همه کارکنان و تيم مديريتي بانک سپه در استان فارس تمام تلاش خود را در راستاي خدمت رساني بهينه و مطلوب به فعالان اقتصادي و مشتريان بکار بسته‌اند و براي کمک به رونق اقتصادي و تحقق اهداف شعار سال همت گماشته‌اند.
موضوعات و سرفصل‌هاي ديگر به شرح ذيل مطرح گرديد.
* پرداخت 6604 فقره وام قرض الحسنه ازدواج - * کمک به رفع مشکلات قشر آسيب پذير - * پرداخت تسهيلات بازسازي بافت فرسوده به 741 واحد مسکوني استان - * ساخت دو مدرسه در استان فارس توسط بانک سپه - * رشد شاخص‌هاي بانکداري الکترونيک - * دريافت تقديرنامه از کميته‌امداد امام خميني (ره) و بهزيستي - * حمايت از شرکتهاي فعال استان - * رشد 40 درصدي تسهيلات پرداختي به بخش‌هاي مختلف اقتصادي - ئ* آمادگي بانک سپه براي ارائه خدمات ارزي به فعالان اقتصادي استان - * کسب رتبه برتر در رعايت حقوق شهروندي و ستاد اقامه نماز


با آغاز سومين مرحله جشنواره دوجين بانک سرمايه، مراسم قرعه کشي مرحله دوم اين جشنواره به زودي برگزار و 72 برنده خوش شانس اين مرحله معرفي مي‌گردند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سرمايه، با آغاز مرحله سوم جشنواره دوجين بانک سرمايه از تاريخ 13 آبان ماه، به زودي قرعه کشي مرحله نخست اين جشنواره برگزار و اسامي‌72 برنده خوش شانس اين مرحله از جشنواره از طريق وب سايت بانک سرمايه اعلام مي‌گردد. شايان ذکر است جشنواره دوجين بانک سرمايه در ماه‌هاي منتهي به دوازدهمين سالگرد تاسيس اين بانک با 72 برنده خوش شانس در هر ماه برگزار گرديده است و دومين مرحله قرعه کشي اين جشنواره در روزهاي آتي برگزار مي‌گردد. هم‌وطنان گرامي‌مي‌توانند آخرين اخبار اين جشنواره را از طريق وبسايت بانک سرمايه به نشاني www.sbank.ir، کانال تلگرام بانک سرمايه به نشاني https://telegram.me/sarmayebank و يا صفحه اينستاگرام بانک سرمايه به نشاني www.instagram.com/banksarmaye دريافت نمايند.