خدمات رسانی بانک حکمت ایرانیان همزمان با راهپیمایی اربعین
همزمان با راهپیمایی عظیم و با شکوه عزاداران حسینی در اربعین ، بانک حکمت ایرانیان همانند سالهای گذشته همگام و همدل با این کاروان عشق ، با استقرار دستگاه های خودپرداز خود در مرزهای مهران و خسروی به ارائه خدمات بانکی به مردم پرداخت .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ،  دستگاه های خودپرداز این بانک جهت ارائه خدمات بانکی به عزادارن امام حسین (ع) در کنار موکب ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای مهران و خسروی راه اندازی شد تا مردم در راستای دریافت ، انتقال وجه ( و سایر خدمات بانکی ) در نقاط مرزی کشور برای سفر به کربلا با مشکل روبرو نشوند .

 موکب های بانک رفاه در خدمت زائران اربعین حسینی
 بانک رفاه برای مشارکت در خدمات رسانی به زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع)، موکب هایی را در شهرهای ایلام ،مهران، شلمچه و چذابه برپا کرده است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، در موکب های بانک رفاه تمهیدات ویژه بانکی در نقاط مرزی کشور تدارک دیده شده است و از هموطنان و زواری که قصد عزیمت به کشور عراق و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را دارند پذیرایی به عمل خواهد آورد.

کالاهای اهدایی شرکت سداد به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس
شرکت داده ورزی سداد در آستانه اربعین حسینی علیه السلام، طی اقدامی معنوی و خداپسندانه،  به پیشنهاد مدیر عامل و تصویب هیأت مدیره، بخشی از کالاهای مازاد موجود در شرکت  را با اقدام و تلاش معاونت اداری و مالی  و  با هماهنگی  سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، به مدارس مناطق محروم اهداء کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی سداد، در این حرکت شایسته و خیرخواهانه، مقداری از اقلام و کالاهای قابل مصرف شرکت از قبیل: میزهای اداری، فایل ، کتابخانه، بخاری برقی، دستگاه سیمی کردن کاغذ، یخچال، میکروفون و  تعدادی اقلام دیگر به مدارس محروم کشور اهداء شد.


پیوستن (شمسا) به گروه بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت
شرکت شمسا و بانک قرض الحسنه رسالت به منظور اشاعه فرهنگ پسندیده قرض الحسنه و خدمت رسانی مطلوب تر به سیل مشتاقان زیارت عتبات عالیات تفاهم نامه همکاری امضا کردند .
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از گروه فرهنگ و هنرو گردشگری بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت، به موجب این تفاهم نامه که به امضای محمد حسین حسین زاده مدیرعامل بانک و محمدجواد دانشیار مدیرعامل شرکت شمسا رسید مقرر شد به زائرین عتبات عالیات تسهیلات قرض الحسنه اعطا شود.
شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا )نماینده ۳۲ شرکت مرکزی استانی و بیش از ۲۴۰۰ دفتر خدمات زیارتی در سراسر کشور است.

رشد 54/2 برابری خدمات ارز بازرگانی  بانک ملی ایران
خدمات ارز بازرگانی ارائه شده توسط بانک ملی ایران در هفت ماه ابتدای سال جاری 2.54 برابر رشد کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مجموع خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران در بخش گشایش های اعتبارات، بروات اسنادی و حواله های ارزی صادره بابت واردات کالا در هفت ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد بالغ بر 1.85 برابر و از نظر مبلغ 2.54 برابر رشد داشته است.
در این مدت، تعداد شش هزار و 605 فقره حواله وارده و صادره ارزی با حجم دو میلیارد و 48 میلیون دلار کارسازی شده است.

شماره پیامک بانک ایران زمین را ذخیره کنید
با ذخیره شماره پیامک بانک ایران زمین در بین مخاطبین خود، پیامک های دریافت و پرداخت‌های ارسالی از طرف بانک را به سهولت پیدا کنید. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، امروزه یکی از مشکلات کاربران تلفن‌های همراه مواجهه با انبوهی از پیامکها است که در کوتاه مدت ضمن اشغال حافظه تلفن، مشکلاتی را برای پیدا کردن پیامهای خاص پیدا می کنیم. به همین منظور ما از شما مشتری بانک ایران زمین درخواست می کنیم با ذخیره شماره ۹۸۵۰۰۰۴۵+ در بین مخاطبین خود، پیامک‌های ارسالی ما را با نام بانک ایران زمین دریافت کنید.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد؛
رئیس کل بانک مرکزی گفت: توزیع هدفمند منابع بانکی به منظور افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در دستور کار نظام بانکی قرار دارد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، ولی اله سیف در نشست هماهنگی اجرای طرح رونق تولید در سال جاری که عصر دوشنبه مورخ ۱۵ آبان با حضور محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل بانک ها برگزار شد، گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده در سال ۱۳۹۶ مقرر شده است تامين سرمايه در گردش مورد نياز تعداد ۱۰ هزار بنگاه اقتصادي، تامين مالي تعداد ۶ هزار طرح نيمه تمام با پيشرفت فيزيکي حداقل ۶۰ درصد و تامين مالي بازسازي و نوسازي ۵ هزار واحد اقتصادي با تخصيص حدود ۳۰۰ هزار ميليارد ريال تسهيلات از محل منابع داخلي در اولويت شبکه بانکي کشور قرار گيرد. علاوه بر این مطابق آئين‌نامه اجرايي بند "الف" تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ مقرر شده است مبلغ ۲۰۰ هزار ميليارد ريال تسهيلات بانکي به منظور ايجاد فرصت‌هاي شغلي جديد و پايدار براي بهره‌برداري از مزيت‌هاي نسبي و رقابتي (با اولويت مناطق روستايي، عشايري و محروم) به طرح‌ها و پروژه‌هاي کوچک، متوسط و صنايع دستي پرداخت شود. لذا با احتساب اين موارد، برنامه‌هاي ويژه نظام بانکي در حوزه توليد و اشتغال در سال ۱۳۹۶رقم ۵۰۰ هزارميليارد ريال خواهد بود که با توجه به برآورد ۶۷۱۰ هزار ميليارد ريالي توان تسهيلات‌دهي شبکه بانکي، سهم این تسهيلات از كل تسهيلات پرداختي به حدود ۷.۵ درصد در سال جاري خواهد رسيد.
 رئیس کل بانک مرکزی با قدردانی از همکاری متقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجرای طرح حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی افزود: خوشبختانه درک درست وضعیت بانک ها و اوضاع اقتصادی کشور توسط وزارت صمت باعث شده است منابع بانک ها تا حد زیادی به صورت هدفمند به سمت تولید برود.
سیف ابزار امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات کارگروه های استانی، طرح  حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی در سال جاری همانند سال گذشته به طور موفقیت آمیز اجرا شود. وی افزود: البته باید توجه داشت که ارائه تسهیلات بانکی به بخش های اقتصادی صرفا" از طریق این طرح و سامانه بهین یاب انجام نمی شود و بانک ها تامین مالی بنگاه ها را به روش های معمول خود نیز انجام می دهند. رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: بانک مرکزی در اجرای این طرح از رعایت اصولی که برای اطمینان از سلامت نظام بانکی وجود دارد عدول نخواهد کرد و منابع بانکی به سمت پروژه هایی هدایت خواهند شد که توجیه اقتصادی داشته باشند. سیف در بخش دیگری از این نشست با اشاره به سیاست های بانک مرکزی در حوزه کارت های اعتباری گفت: امروزه در دنیا بخش مهمی از خدمات بانک ها توسط کارت های اعتباری به مشتریان ارایه می شوند. وی با تاکید بر مزایای استفاده از کارت های اعتباری برای مردم و بانک ها افزود: ترویج و توسعه استفاده از خدمات کارت های اعتباری بایستی در دستورکار بانک ها قرار گیرد و بانک مرکزی هرگونه مانعی در این مسیر را برطرف خواهد کرد.


چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری با حضور فعال بانک صادرات ایران در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این نمایشگاه بانک صادرات ایران به همراه شرکتهای وابسته از جمله شرکت بیمه سرمد (ارائه دهنده انواع خدمات بیمه ای)، مبنا کارت آریا (فعال در حوزه PSP)، شرکت فناوری راه حل های هوشمند سپهر (سازنده و ارائه دهنده اپلیکیشنهای کاربردی) حضور فعال خود را در عرصه های امنیت سایبری به نمایش گذاشت. بنا بر این گزارش، بانک صادرات ایران به دلیل پیشتازی در حوزه امنیت سایبری به عنوان حامی طلایی از سوی سازمان پدافند غیر عامل معرفی شد که در همین راستا سردار غلامرضا جلالی، مدیر عامل سازمان پدافند غیر عامل در بازدید از غرفه بانک صادرات در سالن ١٥ این نمایشگاه از اقدامات انجام شده توسط مسئولان بانک صادرات ایران در حوزه امنیت سایبری قدردانی کرد. 
شایان ذکر است، از جمله افتخارات بانک صادرات ایران در امنیت سایبری مقابله با هر گونه نفوذ و حمله احتمالی سایبری به سیستم های امنیتی و حفاظتی بانک بوده است. بانک صادرات ایران در سال ٩٣ از سوی مرکز مدیریت راهبردی افتا وابسته به نهاد ریاست جمهوری، برای نخستین بار در کشور موفق به کسب گواهینامه پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در میان سایر مؤسسات مالی شد. این گواهینامه به دلیل پیاده سازی کامل و دقیق استاندارد بین‌المللی ٢٧٠٠١:٢٠٠٥ ISO/IEC، در محدوده گسترده و بی سابقه "امور فناوری اطلاعات" این بانک که بالغ بر ٢٨ واحد عملیاتی شامل حوزه‌های اصلی شبکه، سخت افراز، نرم افزار، سیستم عامل، بانکداری الکترونیک، بانکداری اینترنتی، کارت های بانکی، پایانه های فروش، ابزارهای پذیرش، تبادل اطلاعات و ... بود، به این بانک اعطا شد. حفاظت از محرمانه بودن اسناد، دسترس پذیری، صحت، جامعیت، ارتقای سطوح امنیت و کاهش وقوع تهدیدها در شمار شاخص ها و معیارها در ارزیابی کارشناسان ذیربط بوده است. همچنین در سال ٩٥ بانک صادرات ایران موفق به دریافت استاندارد بین المللی سرعت، دسترسی برتر و امنیت در ارائه خدمات الکترونیک از سوی اتحادیه اروپا شد.


مدیر پروژه‌های هوش تجاری شرکت کاسپین: شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین با همکاری پدافند غیرعامل اقدام به طراحی سیستم کشف تقلب در سامانه‌های بانکی کرده‌است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مصطفی جاویده، مدیرگروه معماری نرم افزار و تکنولوژی‌های نوین و مدیر پروژه‌های هوش تجاری شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین گفت:در حال حاضر با همکاری دانشگاه تربیت مدرس در حال تست سیستم کشف تقلب در بانک پارسیان هستیم. چرا که کوچکترین اشکال در این سیستم می‌تواند اعتبار افراد را زیر سوال ببرد و بر همین اساس، این طرح نیاز به تست بسیار زیادی دارد. وی در خصوص علت اهتمام به راه‌اندازی سامانه کشف تقلب اظهارداشت: برای خرید نمونه خارجی سامانه کشف تقلب که در بانک‌های دنیا هم‌اکنون از آن استفاده می‌شود، باید 20 سال دیتای مالی کشور را در اختیار آنها می‌گذاشتیم که عملا این امکان وجود نداشت. با ورود پدافند غیرعامل به این مساله، بر آن شدیم که سیستم کشف تقلب ملی را بر اساس استاندارهای داخلی بنویسیم.   
جاویده در حاشیه چهارمین نمایشگاه صنعت بومی سایبری و اولین نمایشگاه بومی زیستی گفت: سامانه کشف تقلب برای یک بانک کارا نیست و باید به صورت سراسری اجرا شود تا مجرمین، یک بانک امن برای اعمال خود نیابند.
وی در رابطه با بازار هدف برای سیستم کشف تقلب در سامانه‌های بانکی تصریح کرد: ما در حال حاضر روی طراحی و تست سامانه کشف تقلب متمرکز شده‌ایم تا بتوانیم با ملی کردن این سامانه، با اختلاس و پولشویی مبارزه کنیم.
مدیر پروژه هوش تجاری شرکت کاسپین در ادامه افزود: در حال حاضر پدافند غیرعامل نیز ورود کرده و تا حدودی کار را پیش می‌برد، از جمله مذاکره با بانکها. ما هم با بانک مرکزی و شرکت شاپرک در همین رابطه جلساتی داشتیم هرچند آنها نمونه خارجی سامانه کشف تقلب را بیشتر قبول دارند اما چون امکان استفاده از آن عملا وجود ندارد، ما در تلاش هستیم که این سامانه را به صورت کاملا ملی و داخلی با امنیت بالا و درصد خطای پایین طراحی کنیم.


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از مهم ترین برنامه های دولت دوازدهم توجه به حوزه معدن است و همه تلاش خود را در افزایش سهم این بخش در اقتصاد ملی و ارتقای ارزش افزوده معدنی بکار می گیریم. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، محمد شریعتمداری در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری تامین مالی طرح های معدنی بین صندوق بیمه معدنی و بانک صنعت و معدن كه با حضور رئیس هیئت عامل ایمیدرو، مدیر عامل بانک صنعت و معدن و رئیس خانه معدن برگزار شد، افزود : هم صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و هم بانک صنعت و معدن در حمایت از بخش معدن و صنایع معدنی پیشتاز هستند.
وی گفت : با افزایش 10 برابری سرمایه صندوق امکان حمایت جدی و بیشتر فراهم شده و برای استفاده از منابع بانکی تفاهمنامه های صندوق با بانکها امضا شده است. شریعتمداری افزود : 400 میلیارد تومان برای فعالیت های معدنی و تامین ماشین آلات در اختیار بخش معدن قرار دارد که علاوه بر ضمانتنامه ها و تسهیلات بانکی است. وی گفت: از 600 هزار میلیارد تومان تسهیلات که نظام بانکی در اختیار اقتصاد و فعالان صنعتی و معدنی قرار می دهد 400 میلیارد تومان آن باید به بخش صنعت و معدن داده شود که تاکنون 32 درصد آن جذب شده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز در این مراسم از کاهش یک درصدی نرخ سود وام در بخش معدن خبر داد و گفت: سقف تخصیص تسهیلات معدنی برداشته شد. 
علی اشرف افخمی افزود: طی چهارسال گذشته طرح های متوقف تامین مالی شده اند و هفت طرح فولادی را نیز تامین اعتبار کرده ایم؛ ضمن اینکه ٥ طرح دیگر حوزه گندله سازی در مجموع به ارزش سه میلیارد دلار تامین مالی شده که ظرفیت تولید فولاد کشور را هفت میلیون اضافه خواهد کرد. مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: در عین حال جای تامین مالی بخش معدن و صنایع معدنی کوچک خالی است و اکنون تصمیم داریم چهارصد میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنیم و سقف هم در نظر گرفته نشده است، ما در بخش های پشتیبان اقتصاد کشور از جمله صنایع معدنی کارهای مهمی را در حوزه راه آهن صورت داده ایم که در مجموع دو میلیارد دلار را صرف زیرساخت کرده ایم.
وی تصریح کرد: برای حوزه معدنی نرخ سود را داوطلبانه یک درصد کاهش داده ایم و به هفده درصد رسیده است، البته این گام اول است.
افخمی گفت: در حوزه زیرساخت در بخش ریلی نیز 2 میلیارد دلار ضمانت کردیم و هدف و رسالت بانک صنعت و معدن حمایت از اقتصاد ملی است، این بانک در 4 سال اخیر 47 درصد تامین مالی نیروگاه ها را در کشور انجام داده که حدود 2 میلیارد دلار بوده است.
وی افزود: همچنین در بخش سرب ورودی هم کمک کردیم و در حوزه صنایع کوچک و متوسط یکی از تامین کنندگان اصلی هستیم.

امام جمعه همدان از عملکرد خوب بانک ملت که باعث افزایش رضایتمندی مردم از این بانک شده است قدردانی کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، آیت الله محمدی در دیدار با مسوولان این بانک در استان همدان با تاکید بر لزوم تلاش بانک ها برای حل مشکلات اقتصادی مردم، اظهار داشت، خوشبختانه بانک ملت فعالیت های خوبی را در این استان انجام داده و باعث افزایش سطح رضایت مردم و مشتریان شده است. وی خواستار توجه هرچه بیشتر نظام بانکی به طرح های تولیدی و صنعتی و در نتیجه حمایت از تولید و اشتغال در سطح کشور شد. در این جلسه، مددی مدیر شعب بانک ملت استان همدان نیز گزارش مبسوطی از فعالیت های این بانک در استان ارائه کرد و افزود: بانک ملت در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به زوج های جوان،  رتبه برتر استان را به خود اختصاص داده است.
در حاشيه حضور مديران ارشد بانک اقتصادنوين در استان خوزستان، نشست مشترک مديران ارشد اين بانک با مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اين جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص ارايه خدمات بانکي متناسب با نياز سرمايه‌گذاران منطقه آزاد اروند بر افزايش تعاملات بانک اقتصادنوين و فعالان اقتصادي اين منطقه تاکيد شد. در اين نشست اسماعيل زماني مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بر ارائه تسهيلات مناسب به سرمايه‌گذاران منطقه تاکيد کرد. همچنين در اين نشست مشترک مقرر شد کارگروهي از طرف سازمان منطقه آزاد اروند و بانک اقتصادنوين با رويکرد بررسي طرح‌هاي مشترک تشکيل گردد که در اين راستا مديران ارشد بانک اقتصادنوين با توجه به شرايط اقتصادي منطقه آزاد اروند آمادگي کامل خود را جهت همکاري و تعامل مشترک با سرمايه‌گذاران اين منطقه اعلام کردند‌.
در حاشیه ی نود و سومین جلسه ی شورای معاونین ،  قائم مقام مدیرعامل  بانک قوامین از تلاش همکاران در ستاد اربعین مخصوصاً عوامل مستقر در موکب ها تقدیر و تشکر کردند.
دکتر نجف پور با اشاره ی کوتاهی به اقدامات صورت گرفته در ستاد اربعین از بدو آغاز فعالیت تاکنون خدمت رسانی همکاران در موکب ها را قابل قبول خوانده و گفتند : کار همکاران ما در موکب ها در حقیقت عشق بازی نوکران درگاه امام حسین (ع) با معشوقشان است و این لذت با هیچ چیز قابل مقایسه و تعویض نیست .
وی گفت : به عزیزان و همکاران محترم بانک قوامین و کارکنان محترم ناجا که در موکب های  بانک قوامین فعالیت می کنند خدا قوت می گویم و به این عزیزان و فرصت مغتنمی که در این مسیر برایشان فراهم شده است غبطه می خورم .


شعبه میدان معلم شهرستان کاشان یکی از شعب موفق بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان است که طي مدت ۱۳۰ روز توانسته بالغ بر ۸۷ ميليارد ريال منابع قرض الحسنه جذب نمايد؛ از اين رو به منظور به اشتراك گذاري تجربيات براي كسب موفقيت هاي بيشتر ساير شعب، با سيد رضا راستي الحسيني رئيس شعبه مذكور گفتگو نموديم. 
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، راستی الحسیني در رابطه با اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه هاي مختلف بانکداري بيان داشت: با برنامه ريزي منسجم و تلاش هاي انجام شده، عليرغم تازه تاسيس بودن شعبه ميدان معلم، موفق به جذب بيش از ۸۷ ميليارد ريال در مدت ۱۳۰ روز شده ايم.
وی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد مشتریان را اشخاص حقیقي تشکيل داده اند، افزود: اين امر، جذابيت خدمات بانک قرض الحسنه مهر ايران و استقبال بي نظير هموطنان از سبد محصولات و طرح هاي تسهيلات آن را نشان مي دهد.
رئیس شعبه میدان معلم ضمن تاکید به ویژگي هاي رفتاري متقاضيان در برخورداري از خدمات قرض الحسنه بانک تصريح کرد: برخي از مشتريان پس از دريافت تسهيلات و خدمات مورد نظر، سطح تعاملات خود را تا حدودي کاهش مي دهند. در اين خصوص، با استفاده از خلاقيت و نوآوري در خلق طرح هاي مناسب همچون تداوم مهر، انگيزش مهر و پيوند مهر ايران مي توان اين دسته از مشتريان را به استمرار همكاري هاي بلند مدت تشويق كرد. راستی الحسینی در رابطه با توجه مراجعین شعبه معلم کاشان به طرح پيوند مهر ايران اظهارداشت: اين شعبه در مدت زماني کوتاه، با تشريح کامل و صريح طرح پيوند مهر و پاسخگويي مناسب به سوالات متقاضيان، سهم بسزايي از افتتاح حساب اين طرح را به خود اختصاص داده است تا مشتريان بتوانند با بهره مندي از اين نوع خدمات گسترده بانک قرض الحسنه مهر ايران براي آينده خود و فرزندانشان سرمايه گذاري كنند.


افتتاح شعبه نوسازی شده مرکزی ابهر با حضور عضو هیئت مدیره بانک مسکن صورت گرفت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، در مراسم بازگشایی مجدد ساختمان شعبه مرکزی ابهر ، جعفر آقا ملایی عضو هیأت مدیره بانک، گفت: بانک مسکن متعلق به عموم مردم می‌باشد و همکاران ما در سراسر کشور با افتخار خدمات بانک را به مردم ارائه می‌کنند.
وی افزود: شعبه مرکزی ابهر از سال 93 تخریب شده بود که در حال حاضر و با احداث این ساختمان در ابهر شاهد ایجاد فضای بسیار زیبا که هدیه بانک به مردم ابهر می باشد هستیم و امیدواریم شعب دیگر نیز به همین ترتیب تجهیز شوند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن افزود : ما معتقدیم همانطور که خدمات باید به بهترین شکل به مردم ارائه گردد، محیط شعبه نیز می‌بایست به زیباترین شکل و در شأن مشتریان بانک مسکن باشد.
آقا ملایی در ادامه بااشاره به پرداخت تسهیلات 2.2 برابری منابع جذب شده در شعبه مرکزی ابهر افزود: برخلاف تصوری که بابت صرف منابع جذب شده شهرستان ها در استانهای بزرگ وجود دارد باید گفت در بانک مسکن به صورت معکوس منابع جذب شده در استان های بزرگ و برخوردار مانند تهران ، اصفهان و فارس صرف پرداخت تسهیلات در شهرستان ها می گردد .
وی منابع شعبه مرکزی ابهر را 633 میلیارد وتسهیلات پرداختی در این شعبه را 1388 میلیارد عنوان کرد .
در ادامه خاکی رئیس اداره ساختمان بانک مسکن نیز درخصوص فرایند بازسازی این شعبه گفت:با اجرای پروژه از سال 95 به مدت 18 ماه این پروژه به بهره برداری رسید شعبه مرکزی ابهر در سه طبقه احداث شده که طبقه همکف 365 متر مربع شامل سیستم موتورخانه ، بایگانی و شش واحد پارکینگ می باشد طبقه اول به شعبه مرکزی ابهر اختصاص یافته و طبقه فوقانی در 2 واحد مسکونی و مهمانسرا به متراژ 244 متر مربع و کل زیربنای ساختمان 988 متر احداث شده است .


بانک سرمایه از دانش آموزان مدارس بام و شهید حسین فهمیده ایلام در استان ایلام تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، در مراسم گرامیداشت روز دانش آموز که در شعبه ایلام این بانک با حضور دانش آموزان مدارس بام و شهید حسین فهمیده برگزار شد، سعیده رضایتی، رئیس شعبه ایلام بانک سرمایه طی سخنانی ضمن گرامیداشت 13 آبان، روز دانش آموز، به تشریح اهداف و سیاست های بانک سرمایه پرداخت و 13 آبان را روزی فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: بانک سرمایه وظیفه خود می داند تا این مناسبت تاریخی را ارج نهاده و بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق نماید. در ادامه مراسم دانش آموزان از قسمت‌های مختلف شعبه بازدید کرده و با طرح های کارت های هدیه، نحوه کار با دستگاه های پول‌شمار و تست اسکناس، چگونگی افتتاح حساب و ... آشنا شدند. در پایان نیز از دانش آموزان مدارس بام و شهید حسین فهمیده ایلام با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.


برندگان مسابقه عکاسی "کار خوب" بانک سینا که همزمان با جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک برگزار شد، معرفی شدند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، اولین مسابقه عکاسی اینستاگرامی بانک سینا با موضوع "کار خوب یعنی..." همزمان با جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک در شهریورماه برگزار شد که تصاویر برتر پس از بررسی انبوه طرح های ارسالی و بر اساس رأی هیأت داوران و پس از جمع بندی نظرات بر این اساس برگزیده شدند.
 1- آقای علی اناری از اراک 2- آقای علیرضا محتشمی از لار 3- آقای عرفان سامان فر از شیراز - هدایای نفرات برگزیده شامل هر نفر ده میلیون ریال پول نقد به آنها اهدا خواهد شد. مسابقه جدید اینستاگرامی بانک سینا، چگونگی شرکت در مسابقه و جوایز آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.  منتظر مسابقه بعدی بانک سینا باشید.



رئیس سرپرستی منطقه 7 بانک شهر با تاکید بر ارایه گسترده ترین خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران، گفت:خدمات دهی به زائران تا چند روز پس از برگزاری مراسم اربعین نیز ادامه خواهد داشت. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید نوری با بیان این مطلب گفت:علاوه بر خدمات رسانی به زائران در مرز ، تمامی شعب و پیشخوان های شهرنت بانک شهر در پایانه مرزی مهران و شهر ایلام نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب و به موقع در آماده باش هستند. وی با بیان این‌که بانک شهر امسال نیز به عنوان سومین سال پیاپی، حضوری پررنگ در مرزهای کشور دارد، افزود: عملیات پول رسانی به خودپردازهای بانک به طور مرتب در 24 ساعت شبانه روز انجام می شود.  نوری تصریح کرد: هم اکنون خدماتی از قبیل اینترنت بانک، صدور کارت هدیه ، دستگاه خود دریافت و خودپرداز ، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی بر کارت و ... در پیشخوان های شهرنت فراهم شده است.