با پيام رسان «بله» از ملي کارت، موجودي حساب بگيريد
بانک ملي ايران در راستاي به روز رساني سرويس‌هاي بانکي خود و بالا بردن کيفيت خدمات بانکداري اجتماعي، سرويس استعلام موجودي ملي کارت در پيام رسان «بله» را راه اندازي کرد. به گزارش روابط عمومي‌بانک ملي ايران، "بله" اولين پيام رسان دو منظوره ارتباطي و مالي و بانکي کشور است که علاوه بر دارا بودن امکانات يک پيام‌رسان ارتباطي، انواع خدمات بانکي مثل کارت به کارت، پرداخت قبض و جريمه خودرو، خريد شارژ و حتي درخواست پول را هم ارايه مي‌کند. اپليکيشن بله هم اکنون بر بستر اندرويد قابل دسترسي است و در نسخه جديد کاربران مي‌توانند علاوه بر خدمات پيشين اين پيام رسان، براي نخستين بار از ملي کارت خود نيز موجودي حساب بگيرند. همچنين مشتريان بانک ملي ايران مي‌توانند با نصب و استفاده از اپليکيشن «بله» در قرعه کشي جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» بانک و قرعه کشي جايزه ويژه يک دستگاه خودروي 206نيز شرکت کنند.

بانک سينا 24 دستگاه آمبولانس جديد اهدا مي‌کند
بانک سينا در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي، مشابه سال گذشته، از محل صرفه جويي در بودجه تبليغات محيطي و ساير هزينه‌هاي تبليغاتي نسبت به تهيه 24 دستگاه آمبولانس ديگر جهت اهدا به مناطق محروم کشور اقدام مي‌نمايد. به گزارش روابط عمومي‌بانک سينا، اين بانک در سال 95 به منظور کمک به بهبود وضعيت خدمات بهداشتي مناطق کم برخوردار کشور، از محل عدم چاپ تقويم و سررسيد و حذف تبليغات محيطي، تعداد 25 دستگاه آمبولانس خريداري و به مناطق کمتر توسعه يافته کشور اهدا نمود که در سال جاري نيز در نظر است با تخصيص مبالغ مربوط به هزينه‌هاي تبليغاتي نسبت به تهيه 24 دستگاه آمبولانس و اهدا به مناطق کم برخوردار اقدام کند. قبلا نيز دو دستگاه آمبولانس به شهرستان‌هاي قلعه گنج و راز و جرگلان از سوي بانک سينا اهدا گرديد که با احتساب موارد مذکور تعداد آمبولانس‌هاي اهدايي اين بانک به مناطق کمتر توسعه يافته به 51 دستگاه افزايش يافت.

طرح بخشودگي جرائم تاخير تسهيلات بانک قرض الحسنه مهر ايران
به مناسبت فرارسيدن سي و نهمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي‌و نزديک شدن به ايام عيد نوروز، طرح بخشودگي جرائم تاخير تسهيلات تا پايان سال جاري در شعب بانک قرض الحسنه مهرايران اجرايي مي‌شود. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهر ايران، اين طرح با هدف تشويق مشتريان بدهکار به پرداخت بدهي و اهتمام در وصول مطالبات غير جاري در شعب سراسر کشور اين بانک كليد خورد، تا با بازگشت منابع حاصل از طريق وصول مطالبات و تخصيص آن به پرداخت مجدد تسهيلات قرض الحسنه به منظور مساعدت در امر توليد و اشتغال موجبات رونق اقتصادي كشور در سال جاري فراهم گردد. براين اساس کليه بدهکاراني که بدهي آنان در سرفصل مطالبات غير جاري بوده و تا کنون نسبت به تسويه آن اقدام ننموده اند، در صورت واريز اصل و كارمزد متعلقه به صورت يكجا و تسويه كامل بدهي در بازه زماني مذكور، جرائم تاخير تسهيلات مربوطه مورد بخشودگي قرار مي‌گيرد.

خدمات نوين پرداخت با اپليکيشن آپ
 تا چند سال پيش بانکداري الکترونيک با استفاده از دستگاه‌هاي عابر بانک و يا اينترنت بانک معنا پيدا مي‌کرد. اما با گسترش استفاده از گوشي‌هاي هوشمند بانکداري الکترونيک مفهومي‌ديگر پيدا کرد و استفاده از خدمات الکترونيکي شکل متفاوتي به خود گرفت. يکي از خدماتي که براي اولين بار در اپليکيشن آپ با اقبالي بسيار از سوي کاربران روبرو شد، مشاهده موجودي حساب تمامي‌کارت‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب است که اين خدمت از محبوبيت زيادي ميان کاربران برخوردار است. اين امکان در حالي توسط اپليکيشن آپ به کاربران ارائه شده که آپ، اپليکيشن يکه‌تاز پرداخت موبايلي کشور به‌شمار مي‌رود. اين اپليکيشن براي اولين بار با ارائه خدماتي مانند کارت¬ به کارت، خريد بليت قطار، خريد انواع بيمه‌نامه و خدمات متنوع ديگري توانسته جاي خود را در گوشي بيش از 13 ميليون کاربر باز کند و به يکي از پرکاربردترين اپليکيشن‌هاي کشور تبديل شود. آسان پرداخت پرشين با شعار؛ «اپليکيشن آپ، اپليکيشني آسان براي زندگي آسان» همواره تلاش مي‌کند خدمات نوين پرداخت را در بستر اپليکيشن آپ ارائه کند که نيازهاي طيف متنوعي از جامعه را برطرف کند. خدماتي که با اپليکيشن آپ 24 ساعت شبانه‌روز در اختيار کاربر است.

افتتاح خانه بهداشت روستاي مزج شاهرود از سوي بانک ملت
پروژه خانه بهداشت روستاي مزج شاهرود احداث شده از سوي بانک ملت، با حضور فرماندار شاهرود و جمعي از مسوولان محلي به بهره برداري رسيد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملت، اين پروژه با هدف ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي بانک، با حضور نماينده بانک ملت، فرماندار شاهرود و مقامات محلي افتتاح شد.  خانه بهداشت روستاي مزج شاهرود، در زميني به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و زيربناي بيش از ۱۰۰ مترمربع با تامين مالي کل پروژه از سوي بانک ملت احداث شده است. بر اساس اين گزارش، بانک ملت در راستاي عمل به مسووليت‌هاي اجتماعي خود تاکنون ده‌ها مدرسه، خوابگاه دانشجويي، کتابخانه، بيمارستان و خانه بهداشت را در سراسر کشور احداث کرده است.

بانک رفاه اعلام کرد: امکان شارژ مجدد کاراکارت
امکان تخصيص اعتبار و شارژ مجدد کارت اعتباري رفاه اجتماعي ايرانيان (کاراکارت) فراهم شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک رفاه، در پاسخ به درخواست بازنشستگان و مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي که حقوق خود را از بانک رفاه دريافت مي‌کنند تخصيص مجدد اعتبار کاراکارت‌هاي صادر شده صرفا براي مشترياني که مانده بدهي آن‌ها صفر و يا کمتر از 5 ميليون ريال است ، امکان پذير شد. ميزان اعتبار کارت‌هاي فوق حداقل 5 ميليون ريال و حداکثر 100 ميليون ريال براي مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي (اين سقف براي پرسنل ساير سازمان‌ها بر اساس توافق صورت گرفته تعيين مي‌شود) بر اساس اعتبارسنجي و حداکثر به ميزان سه برابر حقوق و مزاياي مستمر دريافتي متقاضي است. 


توسط مديريت امور بين الملل بانک توسعه صادرات ايران صورت گرفت؛
نشست هم افزايي، تبادل اطلاعات و تجربيات کارگزاري‌هاي بانک‌هاي مختلف کشور به ميزباني مديريت بين الملل بانک توسعه صادرات با حضور نمايندگان بانک‌هاي داخلي داراي کارگزاري در محل برج توسعه صادرات ايران برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک توسعه صادرات، مهندس حميدرضا معبودي ضمن تاکيد بر اهميت هماهنگي بين کارگزاريهاي مختلف گفت: پس از امضاي برجام بانکهاي خارجي شروطي را براي بانکهاي ما لحاظ مي‌کنند که وقتي يک بانک آنها را قبول مي‌کند باقي بانکها نيز مجبور به پذيرش اين شروط مي‌شوند؛ بنابراين مساله هماهنگي بين بانکها براي جلوگيري از پذيرش شروط بي مورد به بهانه سالهاي تحريم، ضروري است.
 مديرامور بين الملل بانک توسعه صادرات خاطر نشان کرد: در مورد قرادادهاي فاينانس معمولا بانک مرکزي مديريت مي‌کند و شروط غير منطقي را نمي‌پذيرد اما در مورد روابط کارگزاري به دليل استقلال و رقابت در فعاليت‌هاي بانک‌هاي مختلف خصوصي و تجاري، اين امکان وجود ندارد که همه کارگزاريها با يک سياست کاري پيش بروند و ممکن است بخاطر همين رقابتها حاضر به واگذاري امتياز به طرف مقابل بشوند.
البته بانک توسعه صادرات به دليل ماهيت توسعه‌اي و حمايتي خود با هيچ بانکي رقابت ندارد اما پيشنهاد ما اين است که منافع ملي نيز در اين ميان در نظر گرفته شود ونبايد بابت تعاملات کارگزاري هر امتيازي داد. وي به موضوع بسته تشويقي صادرات پرداخت و گفت: بسته تشويقي صادرات به دليل اينکه يک موضوع توسعه‌اي است کمتر در اولويت بانکهاي تجاري و خصوصي قرار دارد اما موضوع براي بانک توسعه صادرات از وظايف حاکميتي محسوب مي‌شود. 
حميدرضا معبودي به 47 کشور هدف صادراتي در بسته تشويقي صادراتي اشاره کرد و گفت: ممکن است به هر دليلي بانک توسعه صادرات در کشورهايي نتواند روابط کارگزاري خود را برقرار کند ازآنجايي که هدف غايي ما توسعه صادرات کشور است در اين موقعيت با همفکري و همکاري با ساير بانکهاي کشور که روابط بانکي خود را با کشورهاي مورد نظر برقرار کرده اند، مي‌توان موانع پيش روي صادرات را برداشت. معبودي تصريح کرد بنا به موضوعات ذکر شده بهتر است بانکهاي کشور طي جلساتي از اين دست هماهنگي‌هاي لازم را در اين زمينه داشته باشند.  در ادامه مريم خليلي رئيس اداره روابط بين الملل بانک توسعه صادرات گفت: بانک توسعه صادرات تا امروز توانسته است با 133 بانک خارجي و شعب بانکهاي ايراني خارج از کشور رابطه برقرار کند. در اين ميان اين بانک 38 حساب حساب فعال به ارزهاي مختلف و با بيش از 80 روابط کارگزاري فعال داشته و همچنين امکان صدور حواله، برات، ضمانت نامه و گشايش اعتبارات اسنادي به‌صورت مستقيم و غيرمستقيم در اين بانک وجود دارد.

جامعه دانشگاهي خدمات قرض الحسنه‌اي مي‌گيرند
وزارت علوم، تحقيقات وفناوري و بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه همکاري امضا کردند.  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌مديريت ستاداجرايي مرکز، در راستاي ترويج و اشاعه فرهنگ مقدس قرض الحسنه و ارائه خدمات به جامعه دانشگاهي کشور، تفاهم نامه همکاري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و گروه آموزش عالي بانکداري اجتماعي بانک قرض الحسنه رسالت به امضاي محمدحسين حسين زاده مديرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و عسگريان ابيانه معاون اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري رسيد. مديرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در گفتگو با معاون اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ابراز اميدواري کرد جامعه علمي‌کشور بتوانند از تسهيلات شرعي، ارزان و آسان اين بانک بهره مند شوند . معاون اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري نيز با قدرداي از عملکرد از بانک قرض الحسنه رسالت، آمادگي وزارت مطبوع خود را براي گسترش همکاري في مابين اعلام کرد. در ادامه روح اله پورالنچري مدير گروه آموزش عالي نيز اين تفاهم نامه را راهکاري براي ارتقاء همکاري‌ها و ارائه خدمات به اساتيد، دانشجويان و کليه کارکنان جامعه علمي‌کشور دانست.

مراسم معارفه مدير شعب موسسه ثامن استان اصفهان برگزار شد
با صدور حکمي‌از سوي مديرعامل محترم موسسه ثامن ، آقاي اسدا... اميني بعنوان مدير شعب استان اصفهان و چهارمحال و بختياري منصوب شد.
 در اين مراسم که با حضور قائم مقام مديريت عامل، معاونت امور بانکي و مديريت ناحيه سه و در جمع روساي دواير ستادي و شعب برگزار شد آقاي‌هادي مديريت اسبق استان اصفهان با ارائه گزارشي از عملکرد صد روزه مسئوليت خود در اين استان، از زحمات کليه کارکنان ستاد و صف تشکر کرد . در ادامه آقاي مرداني قائم مقام موسسه با تشکر از زحمات آقاي‌هادي به شايستگي‌هاي ايشان اشاره کرد و آمار و ارقام عملکردي را نشانه تلاشها و زحمات صادقانه ايشان دانست و ابراز اميدواري کرد با حضور آقاي اميني و بهره گيري از تخصص، توانمنديها و تجارب ارزنده ايشان اهداف عاليه سازمان بيش از پيش محقق گردد
قائم مقام موسسه با تشريح شرايط حاکم بر موسسه و تلاشهاي بي وقفه مديريت محترم عامل اظهار داشت اطمينان داريم موسسه اعتباري ثامن به همت نيروي انساني تلاشگر و متخصص، مديران شايسته و به‌کارگيري تمام ظرفيت‌هاي خود، مي‌تواند مشکلات موجود را پشت‌ سر بگذارد.

برگزاري دومين دوره جايزه مسئوليت اجتماعي مديريت
 به همت انجمن مديريت ايران؛ دومين کنفرانس ملي فرهنگ سازماني با رويکرد اخلاق حرفه‌اي و دومين دوره جايزه مسئوليت اجتماعي مديريت برگزار شد. دومين کنفرانس ملي فرهنگ سازماني با رويکرد اخلاق حرفه‌اي و مراسم اعطاي دومين جايزه مسئوليت اجتماعي مديريت در تاريخ 24 و 25 بهمن ماه 1396، در دانشگاه خاتم برگزار شد. در اين مراسم آقايان دکتر علي‌اکبر صالحي، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان انرژي اتمي‌ايران، مهندس محمدرضا نعمت‌زاده وزير اسبق صنعت، معدن و تجارت و مشاور ارشد صنعتي وزير نفت، دکتر مجيد قاسمي‌رييس انجمن مديريت ايران و رييس شوراي سياست‌گذاري کنفرانس، استادان، دانشجويان، پژوهشگران و تحليلگران حضور يافتند و استادان برجسته پيرامون مسئوليت‌هاي اجتماعي و تجارب برتر در اين حوزه، فرهنگ سازماني و اخلاق حرفه‌اي، نگرش دانشي، منشور اخلاقي، چالش‌هاي اخلاقي در فناوري و... به سخنراني پرداختند. در اين کنفرانس دکتر صالحي معاون رييس‌جمهور، در خصوص فرهنگ سازماني با رويکرد اخلاقي اظهار داشت: اخلاق امري بديهي است که بايد در همه امور من جمله در خانواده و در زندگي فردي جاري باشد. البته علي‌رغم بديهي بودن ما بايستي در اين خصوص مطالعات علمي‌داشته باشيم. دکتر مجيد قاسمي‌رييس انجمن مديريت ايران: تعهد به مسئوليت اجتماعي در حوزه ملي و بين‌المللي مي‌تواند در جذب سرمايه‌گذاري‌هاي بنيادي مؤثر باشد. دکتر مجيد قاسمي‌گفت: سازماني که داراي فرهنگ يکپارچه، مبتني بر ارزش‌هاي والاي اخلاقي مانند همبستگي، يکدلي، تعهد، مشارکت، اجتناب از زياده‌طلبي و... باشد، روحيه پاسخگويي و حفظ منافع ملي و صيانت حقوق ديگران را خواهد داشت، در چنين سازماني فرهنگ سازماني زيربناي انجام مسئوليت‌هاي اجتماعي است. وي افزود: سازمان‌ها جزيي از محيط جامعه هستند و بايد خود را مسئول بدانند که در مقابل منابعي که از جامعه دريافت مي‌کنند، منافعي را به جامعه منتقل نمايند. توجه به مسئوليت‌هاي قانوني و اقتصادي از طريق رعايت اصول اخلاقي و پايبندي به قوانين و مقررات، مي‌تواند موجب ارتقاي مزيت رقابتي و حداکثر کردن ارزش، بهبود کيفيت، رفاه و خشنودي آحاد جامعه شود.

تقدير مؤسسه عالي آموزش بانکداري از رؤساي شعب بانک آينده
در هشتمين گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک‌هاي کشور، رؤساي شعب بانک آينده نيز مورد تقدير قرار گرفتند.
در اين گردهمايي که با عنوان "راه‏کارهاي نوين در ارزيابي عملکرد شعب" و با حضور معاون نظارتي بانک مرکزي ج.ا.ايران، رئيس مؤسسه عالي آموزش بانکداري ايران و مديران بانک‌هاي کشور در سالن همايش‌هاي بانک محترم مرکزي ج.ا.ايران برگزار شد؛ از 3 رئيس شعبه موفق بانک آينده تقدير شد.
در اين مراسم که محمدعلي بهزادان نائب رئيس هيأت مديره و مديران حوزه بازاريابي و امور شعب بانک آينده حضور داشتند؛ از نعمت اله محمودي رئيس شعبه معالي‏آباد شيراز، عليرضا صفري پور رئيس شعبه الهيه تهران و حميدرضا مفتاحي رئيس شعبه اکباتان تهران، به‏عنوان رؤساي موفق شعب بانک آينده، تجليل شد.
همايش رؤساي موفق شعب بانک‌هاي کشور، همه ساله به همت مؤسسه عالي آموزش بانکداري ايران، با اهداف مشارکت در دانش، تقويت مهارت‌هاي علمي‌و حرفه‌اي علوم بانکداري، انتقال تجربيات موفقيت آميز و نيز تجليل از زحمات و تلاش‌هاي رؤساي شبکه بانکي و دستيابي به آخرين فنآوري‌ها و نوآوري‌هاي عرصه بانکي و ديدگاه‌هاي مديران ارشد نظام بانکي کشور، برگزار مي‌شود.

روساي موفق شعب بانک پارسيان تقدير شدند
از روساي موفق شعب بانک پارسيان در هشتمين گردهمايي روساي موفق شعب بانک‌هاي کشورتقدير شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک پارسيان، در هشتمين گردهمايي روساي موفق شعب بانک‌هاي کشور، از ۱۵ رييس شعبه موفق بانک پارسيان تقدير شد.
 در اين مراسم که از بانک پارسيان، مهندس خسرواني عضو هيات مديره،خليل پور مدير امور شعب و اقبالي رييس اداره حوزه مديريت حضور داشتند ؛ از بابک نظري رييس شعبه کريم خان زند، سيد مهدي موسوي رييس شعبه فلکه سوم تهرانپارس، علي اصغر بوبه رژ رييس شعبه آيت اله کاشاني شرقي، افضل جمشيدي، رييس شعبه حافظ شمالي، مهتاب احمديلر رييس شعبه دولت، محسن بوروني رييس شعبه پاسداران، رودابه کاظمي‌رييس شعبه قاسم آباد، هنگامه برهاني داريان رييس شعبه باهنر مژده، عطيه عصارپور رييس شعبه استاد مطهري، مجيد نصر اصفهاني رييس شعبه حکيم نظامي‌اصفهان، الهام ابراهيم زاده رييس شعبه قلهک، محمد رضا واحدي رييس شعبه خليج فارس بندرعباس، حسن شاه محمدي رييس شعبه شهيد بهشتي اراک، علي سوادکوهي رييس شعبه امام خميني اصفهان و سکينه خواجه رييس شعبه آبادان، به عنوان روساي موفق شعب بانک پارسيان تجليل شد.

تقدير از روساي موفق شعب بانک‌ سرمايه
«هشتمين گردهمايي روساي موفق شعب بانک‌هاي کشور» با شعار «راهکارهاي نوين در ارزيابي عملکرد شعب» با حضور فرشاد حيدري معاون نظارتي بانک مرکزي، دکتر محسن خوش طينت رئيس موسسه عالي آموزش بانکداري، قباد بهادري‌‌نژاد، معاون بانکي مديرعامل و عضو هيأت عامل، محمدرضا دهقان منشادي، مدير امور شعب، رؤساي برتر شعب بانک سرمايه و مديران عالي و روساي شعب منتخب ساير بانک‌ها، باهدف تقويت مهارت‌ها و افزايش علمي‌و حرفه¬اي علوم بانکداري موردنياز رؤساي شعب، بحث و تبادل‌نظر ميان رؤساي شعب در رابطه با انتقال تجربيات موفقيت‌آميز آنان و نيز تجليل از زحمات و تلاش‌هاي رؤساي شعب شبکه بانکي کشور، روز پنجشنبه 26 بهمن 1396 به همت موسسه عالي آموزش بانکداري ايران و تحت نظارت بانک مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران برگزار و از هفت رئيس شعبه برتر بانک سرمايه تجليل شد. در اين گردهمايي از رؤساي برتر شعب بانک سرمايه به شرح ذيل تقدير به عمل آمد: مونا حيدري؛ رئيس شعبه جنت‌آباد تهران - جواد اکبري؛ رئيس شعبه لامرد - اعظم‌السادات برکاتي مقدم؛ رئيس شعبه چهارراه فرامرز عباسي مشهد - فرزاد کويک؛ رئيس شعبه سنندج - حسن محمدي نافچي؛ رئيس شعبه شهرکرد - امين محمودي؛ رئيس شعبه سمنان -‌هادي ميري؛ رئيس شعبه نوبهار کرمانشاه

تجليل از ٢٥ رييس شعبه بانک صادرات ايران
همزمان با برگزاري هشتمين گردهمايي روساي شعب موفق بانک‌هاي سراسر کشور در محل بانک مرکزي، از ٢٥ رييس شعبه موفق شبکه بانک صادرات ايران تقدير بعمل آمد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، هشتمين گردهمايي روساي موفق شعب بانک‌هاي کشور با شعار «راهکارهاي نوين در ارزيابي عملکرد شعب» با حضور فرشاد حيدري معاون نظارتي بانک مرکزي، دکتر محسن خوش طينت رييس موسسه عالي آموزش بانکداري، علي حاجي پور معاون شعب و بازاريابي، مصطفي رحيمي‌شهواري مدير امور شعب منطقه دو و حميدرضا رهبر رييس اداره کل روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، مديران عالي و روساي شعب منتخب ساير بانک‌ها در طبقه ١٨ بانک مرکزي برگزار و همزمان از ٢٥ رييس شعبه شبکه بانک صادرات ايران تجليل شد. شايان ذکر است، بانک صادرات ايران در بين بانک‌هاي خصوصي و نيمه خصوصي با ٢٥ شعبه برتر، بيشترين شعبه موفق را به خود اختصاص داده است.

تقدير از روساي شعب موفق بانک قوامين
جوايز و لوح تقدير روساي شعب موفق بانک قوامين، با حضور دکتر نجف پور ، قائم مقام محترم مدير عامل به ده رئيس شعبه منتخب در سالن اجتماعات بانک مرکزي اهداء گرديد به گزارش روابط عمومي‌بانک ، در هشتمين گردهمائي روساي موفق شعب بانک‌هاي کشور که در سالن اجتماعات بانک مرکزي برگزار شد ، به ده نفر از روساي شعب بانک قوامين که در يک فرآيند ارزيابي با در نظر گرفتن شاخص‌هاي عملکردي ، مديريتي و رفتاري از استانهاي کرمان ، تهران ، البرز ، خوزستان ، آذربايجان شرقي ، همدان ، مازندران ، اصفهان ، مرکزي و بوشهر انتخاب شده بودند لوح تقدير و جايزه اهدا گرديد.  دکتر نجف پور در مراسم اهداء جوايز و لوح تقدير روساي موفق شعب گفت : جاي بسي خرسندي است که امروز ، در جمع روساي موفق شعب شبکه بانکي کشور ، با ده نماينده شايسته حضور داريم و اين ممکن نمي‌شد مگر با تلاش جهاد گونه همکاران خوبمان در شعب سراسر کشور .

تجليل از روساي شعب پست بانک در همايش روساي موفق شبکه بانکي
 در هشتمين همايش روساي شعب شبکه بانکي کشور از ۱۰ رئيس شعبه برتر پست بانک ايران به همراه روساي شعب موفق ساير بانک تقدير شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌پست بانک ايران: در اين همايش که در ساختمان بانک مرکزي و با حضور مديران شبکه بانکي کشور برگزار شد از روساي شعب موفق شبکه بانکي تقدير بعمل آمد. همچنين در اين همايش که دکتر صباغي عضو هيات مديره و محمود شيردل مدير امور شعب پست بانک ايران نيز حضور داشتند روساي شعب طالقاني قزوين، مرکزي ياسوج، دکتر شريعتي و کوي دانشگاه تهران، طارم استان زنجان، مرکزي اهواز، مرکزي کرمان، خواف خراسان رضوي، جم بوشهر و مرکزي بيرجند بعنوان شعب منتخب پست بانک ايران مورد تقدير قرار گرفتند.

پيامد پرداخت تسهيلات  بدون سپرده به سازندگان
مديرعامل بانک مسکن در حالي از فراهم شدن زمينه پرداخت تسهيلات بدون سپرده ساخت مسکن به سازندگان خبر داده است که آمارها از استقبال حداقل دوبرابري از اين تسهيلات حکايت دارد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه خبري بانک مسکن- هيبنا، آمارهاي مربوط به پرداخت تسهيلات ساخت مسکن در سال‌هاي 95 و 96 نشان مي‌دهد در سال 95 که به دليل مهيا بودن شرايط و وجود منابع مالي مورد نياز براي پرداخت تسهيلات بدون سپرده ساخت مسکن، اين تسهيلات به سازندگان و انبوه سازان مسکن پرداخت شده است، استقبال از تسهيلات ساخت از سوي متقاضيان تقريبا دو برابر سال 96 بوده است؛ در سال 96 به دليل آنچه کمبود منابع مورد نياز براي پرداخت تسهيلات بدون سپرده ساخت مسکن عنوان شد اغلب تسهيلات پرداخت شده به سازندگان مسکن از مسير خريد اوراق حق تقدم تسهيلات مسکن صورت گرفت.

روساي موفق ملل در هشتمين گردهمايي روساي بانکهاي کشور
از روساي برتر شعب موسسه ملل با حضور قائم مقام محترم موسسه و برخي از معاونين و روساي ادارات در سالن اجتماعات بانک مرکزي تجليل و تقدير بعمل آمد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري ملل، در هشتمين گردهمايي روساي موفق شعب بانکهاي کشور از روساي برتر شعب اين موسسه با حضور قائم مقام محترم موسسه و برخي از معاونين و روساي ادارات در سالن اجتماعات بانک مرکزي تجليل و تقدير بعمل آمد.  اسامي‌نفرات منتخب به اين ترتيب مي‌باشند - نفر اول مازيار نيک مهر شعبه آستارا - نفر دوم علي باغبان نوروز شعبه منتظري دزفول - نفر سوم رمضان آريان متين شعبه بولوار طبرسي مشهد - نفر چهارم بهروز صدق كار شعبه سهروردي تهران - نفر پنجم احمد شيراني شعبه بروجن

عدم دريافت کارمزد کارت‌هاي هديه توسط شعب بانک شهر
قائم مقام معاونت و مدير امور سازمان و برنامه‌ريزي بانک شهر از عدم دريافت کارمزد به هنگام صدورگروهي کارت‌هاي هديه توسط شعب بانک در ايام پاياني سال خبر داد.  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي‌بانک شهر، سيد مرتضي صالحي با اعلام اين خبر گفت: به مناسبت هشتمين سالگرد تاسيس بانک و تقارن آن با ايام دهه فجر و در روزهاي پاياني سال، اين بانک به منظور افزايش رضايتمندي مشتريان، صدورگروهي کارت‌هاي هديه در شعب خود را بدون کارمزد انجام خواهد داد. صالحي با اشاره به فعاليت 357پيشخوان شهرنت بانک شهر در 183 شهر کشور ، افزود: شهروندان در شهرهاي سراسر کشور مي‌توانند در ساعات مختلف شبانه روز از خدمات برتر بانک شهر بهره مند شوند.

برگزاري مجامع عمومي‌و عادي فوق العاده شرکت سمگا
مجامع عمومي‌فوق العاده و عادي به طور فوق العاده شرکت سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران(سمگا) در تاريخ ۲۵ بهمن ماه ۹۶ با حضور ۶۷ درصدي سهامداران برگزار شد. به گزارش روابط عمومي‌گروه مالي گردشگري، در جريان برگزاري مجمع عمومي‌فوق العاده، پس از ارائه گزارش مديرعامل و بازرس قانوني، سهامداران حاضر سوالات و نظرات خود را مطرح کردند و سپس در خصوص دستور جلسه راي گيري انجام شد. بر اين اساس کاهش تعداد اعضاي هيئت مديره از ۷ نفر به ۵ نفر و تغيير سال مالي شرکت از پايان آذر به پايان اسفند ماه هر سال مورد موافقت حاضرين قرار گرفت. همچنين در جريان برگزاري مجمع عمومي‌عادي بطور فوق العاده، حسابرس و بازرس قانوني و علي البدل شرکت انتخاب و معرفي شدند.

روساي برتر شعب بانک توسعه تعاون تقدير شدند
در هشتمين گردهمايي روساي موفق شعب بانک‌هاي کشور که با حضور اعضاي هيئت‌مديره و مديران شبکه بانکي برگزار شد از روساي شعب موفق بانک توسعه تعاون تقدير به عمل آمد.
 گفتني است در اين مراسم که هرساله به همت بانک مرکزي برگزار مي‌گردد از روساي شعب برتر بانک در کل کشور با اهداي لوح تقدير شود. شايان‌ذکر استدر اين مراسم از مسعود سلطاني، رضا حبيبي، اميد لطفي، مهدي چتري، ايوب ملائي زاده، حسن عليزاده، سعيد خانعلي پور، محمدرضا کاظمي‌دينه رودي، محمد حنيف درسته و حسن سميعي دارنجاني به‌عنوان روساي شعب شمس‌آبادي اصفهان، فردوسي تهران، مرکزي مشهد، مرکزي کرج، مرکزي کرمان، ماکو آذربايجان غربي، سجاد مشهد، رجايي شهر کرج، مرکزي زاهدان و چمران شيراز تقدير گرديد.