مديرعامل بانک صادرات ايران در جمع روساي شعب برتر اين بانک عنوان کرد: رصد اعداد و ارقام نشان ميدهد که وضعيت بانک نسبت به اسفندماه سال گذشته، اميدوار کننده تر است و تلاش ميکنيم در تير ماه سال ٩٧ مجمع بانک با موفقيت برگزار شود. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميبانک صادرات ايران، در اولين همايش «تجليل از ٥٠٠ رييس شعبه برتر بانک صادرات ايران» که با حضور اعضاي هيات مديره، معاونان، مديران امور، روساي ادارات و روساي منتخب ٥٠٠ شعبه اين بانک در روز پنج شنبه،20 ارديبهشت 97 در محل تالار انديشه حوزه هنري سازمان تبليغات اسلاميبرگزار شد، دکترحجت اله صيدي با اشاره به شرايط حساس اقتصادي و منطقه اي، گفت: قرن ٢١، قرن خردورزي است و جلوههاي آن را در بانک صادرات ايران ميتوان به وضوح ديد و هر ايراني خردورز و علاقه مند به کشورش، موضع مقتدرانه فعلي را درک ميکند. صراحت و مواضع روشن کارکنان بانک صادرات ايران، جلوهاي بارز از همين خردورزي است. وي افزود: شرايط موجود نبايد ما را از تلاش براي رسيدن به اهداف بانک باز دارد و برنامههاي اصلاحي بانک را دچار وقفه کند بلکه بايد بيشتر روي مسايل درون سازماني خود تمرکز کنيم و قانون مداري و حرفهاي گرايي را سر لوحه کار خود قرار دهيم.
مدير عامل بانک صادرات ايران در اين همايش ضمن قدرداني از تلاشهاي کارکنان شعب بانک در ايجاد شرايط اميدوار کننده فعلي، نکات قابل توجهي را در راستاي دست يابي به اهداف مورد نظر سال ٩٧ برشمرد.
دکتر صيدي برنامه محوري، آراستگي، مشتري مداري، تواضع، توجه به جغرافياي شعب، سود محوري،افزايش سرعت در انجام امورات اعتباري مشتريان، به حداقل رساندن زمان انتظار مشتريان در شعب، توسعه خدمات بانکداري الکترونيک، گسترش فعاليتهاي ارزي و استفاده از پتانسيلهاي خارجي بانک، تاکيد بر قانون مداري و حرفهاي گرايي در رعايت نرخ سود مصوب شوراي پول و اعتبار را از جمله نکاتي عنوان کرد که ميتواند به حصول اهداف مورد نظر بانک در سال ٩٧ کمک شايان توجهي داشته باشد. مديرعامل بانک صادرات ايران گفت: در بنگاههاي بزرگ اقتصادي، مهم اين است که مقصد شناخته شود و اين گونه همايشها فرصتي، براي تمرکز بر گلوگاهها و مشکلات موجود است، ضمن اينکه بخش بزرگي از مشکلات امروز نظام بانکي، مسايل درون سازماني بانکها نيست. دکتر صيدي با اشاره به اهميت و جايگاه مشتري مداري و تکريم واقعي مشتري گفت: لازمه مشتري مداري خوب، تسلط بر محصول ارائه شده است. وي در عين حال در خصوص اهميت تواضع به عنوان يکي از ابعاد تکريم ارباب رجوع نيز گفت: تواضع اين است که از نظرات تمام همکاران قوي و خوش فکر استفاده کنيم.
وي همچنين در پايان سخنان خود در اين همايش، تمرکز بر برنامه محوري براي بهبود صورتهاي مالي بانک در پايان خرداد و پايان سال مالي ٩٧ را مورد توجه و تاکيد قرار داد.
در اين همايش پرويز مقدسي رييس هيات مديره اين بانک نيز، با اشاره به برنامههاي انجام شده براي تحول در ساختار بانکداري اينترنتي والکترونيک بانک صادرات ايران، گفت: بانکداري خرد را بايد به مرور به بانکداري ديجيتالي و هوشمند سپرد چرا که بدون آنها نميتوان پيشتاز شد.
وي با بيان اين که بانکداري هوشمند در دنياي امروز مشتري را تحليل کرده و بهترين محصول را به آن ارائه ميدهد، افزود:بانک صادرات ايران با داشتن زير ساختهاي قوي ظرفيتهاي بزرگي براي تحقق اين امر دارد که به زودي عملياتي ميشود.