بهبود فضاي کسب و کار صنعت بيمه
با همکاري شبکه فروش
دکتر ابراهيم کاردگر مديرعامل بيمه دانا در جلسه با روساي کانونهاي انجمن صنفي نمايندگان استانها و انجمن سراسري نمايندگان بيمه دانا، گفت: بهبود فضاي کسب و کار صنعت بيمه با همکاري شبکه فروش محقق ميشود، به همين دليل تا نگاه به کسب و کار بيمه تغيير نکند فروش بيمه رونق نخواهد گرفت. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميبيمه دانا، وي راه موفقيت نمايندگان را اتحاد و همدلي آنها توصيف کرد و افزود: نمايندگان هر استان بايد ضمن تسلط بر علم بيمه و آمار روز صنعت بيمه، تعامل مناسبي را با رئيس شعبه و سرپرست منطقه داشته باشند. وي يکي از راهکارهاي دستيابي به اهداف عاليه بيمه دانا را مشارکت ارکان شرکت بويژه نمايندگان عنوان کرد. مديرعامل اين شرکت خاطرنشان کرد: بيمه علم آمار و رياضي است اگر شبکه فروش به آمار و اطلاعات روز صنعت تسلط نداشته باشد بدون شک در آناليز و تحليل ريسک با مشکل مواجه خواهند شد.
وي تصريح کرد: به زودي کارگروههاي تخصصي به تفکيک رشته در مرکز و همچنين استانها تشکيل ميشود که پس از بررسي موضوعات و دريافت نظرات راهکار عملياتي با هدف روانسازي فرايند انجام امور ارائه و در سطح شرکت بکار گرفته خواهد شد.
تبيين اهداف و برنامههاي عملياتي
سال جاري بيمه سرمد
اهداف و برنامههاي عملياتي بيمه سرمد در نيمه دوم سال جاري با حضور رييس هيات مديره و مديران ارشد و کارکنان اين شرکت در مشهد مقدس تبيين شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميبيمه سرمد، مجتبي کاتب رييس هيات مديره اين شرکت در اين مراسم با تاکيد بر لزوم ارايه خدمات با کيفيت به مشتريان در سراسر کشور گفت: بيمه سرمد سبد کاملي از انواع خدمات بيمهاي به مشتريان ارايه ميکند که لازم است اين خدمات با کيفيت مناسب و در کوتاهترين زمان در اختيار مشتريان قرار گيرد. وي اظهار داشت: يکي از مهمترين شاخصهاي رضايت مشتريان در صنعت بيمه پرداخت خسارتهاي احتمالي است که اين مهم بايد توسط همه واحدهاي شرکت در سراسر کشور مورد توجه قرار بگيرد و الگوهاي تسريع در جبران خسارت در شرکت بيش از پيش فراهم شود. دکتر کاتب در حاشيه سفر به مشهد مقدس با همکاران حاضر در اين نشست که از نمايندگيهاي سراسر کشور حضور داشتند، ديدار و گفت و گو کرد. وي همچنين ضمن بازديد از پروژه در حال بازسازي ساختمان سرپرستي استان خراسان رضوي، از شعبه تازه تاسيس اين شرکت در استان خراسان شمالي نيز بازديد کرد.
پوشش بيمهاي پايانههاي نفتي ايران
دوباره به "سامان" واگذار شد
ارايه خدمات مطلوب و حق بيمه مناسب توسط شرکت بيمه سامان باعث شد تا يکبار ديگر و براي دومين دوره متوالي، اين شرکت پوشش بيمهاي شرکت پايانههاي نفتي ايران را عهده دار شود. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميشرکت بيمه سامان، پايانههاي نفتي ايران براي دومين دوره سه ساله متوالي بيمه اموال و مسئوليت مناطق عملياتي خارک، ماهشهر، عسلويه وشمال را به شرکت بيمه سامان سپرد که اين امر نشان دهنده رضايتمندي اين بيمهگذاراز خدمات شرکت بيمه سامان است. شرکت بيمه سامان با نگاه ويژه خود به صنعت نفت و گاز و پتروشيمي؛ اين آمادگي را دارد تا همه ظرفيتهاي اجرايي خود را براي ارائه خدمات بيمهاي در اختيار توليد کنندگان و صادرکنندگان فرآوردههاي نفتي وغير نقتي قرار دهد.