عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکیدکرد؛
گروه بانک و بيمه: حسن تليکاني، عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: گسترش سنت خداپسندانه قرض الحسنه و حمايت از ايجاد اشتغال و كسب و كارهاي كوچك از عمده‌ترين مسئوليت‌هاي اجتماعي بانك قرض الحسنه ايران است.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهر ايران، حسن تليکاني، عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در حاشيه آيين افتتاحيه بانک قرض الحسنه مهر ايران شعبه خرمشهر زنجان طي مصاحبه‌اي گفت، گسترش سنت خداپسندانه قرض الحسنه و حمايت از ايجاد اشتغال و كسب و كارهاي كوچك را از عمده‌ترين مسئوليت‌هاي اجتماعي بانك قرض الحسنه ايران برشمرد.

حسن تليکاني عضو هيات مديره بانک، در حاشيه مراسم افتتاح شعبه خرمشهر زنجان و طي مصاحبه با شبکه استاني اشراق و خبرگزاري صدا و سيماي مركز زنجان گفت: هدف بانك قرض الحسنه مهر ايران، ترويج فرهنگ نبوي قرض الحسنه، پاسخگويي به نيازهاي خرد مردم، حمايت از ايجاد اشتغال و كسب و كارهاي كوچك و بالا بردن سطح توانمندي اقشار آسيب پذير جامعه است.

عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران، پرداخت ۴ ميليون فقره تسهيلات قرض الحسنه در طول مدت يازده سال فعاليت بانک را گامي‌بزرگ در مسير ايجاد اشتغال‌هاي کوچک دانست.

تليکاني، هدفگذاري پرداخت يک ميليون فقره وام قرض الحسنه در سال ۹۷ را بخش ديگري از مسئوليت‌هاي اجتماعي بانک در بخش حمايت از حوزه اقتصادي بيان کرد و اذعان داشت: تاكنون بيش از ۸۰۰ هزار فقره از اين تسهيلات به متقاضيان پرداخت شده است.

وي، اجراي طرح عام المنفعه همياران مهر را يکي ديگر از طرح‌هاي فراگير و نيک انديشانه بانک قرض الحسنه مهر ايران برشمرد که همه افراد جامعه و بويژه خيّرين و نيكوكاران مي‌توانند با مشاركت در اين طرح خيرخواهانه زمينه اشتغال جوانان، زنان سرپرست خانوار، زندانيان جرايم غير عمد، تامين بهداشت و درمان، بازسازي و توسعه روستاها و مناطق محروم و احياي زيرساخت‌هاي سنتي را موجب شده و با اين اقدام خداپسندانه وارد چرخه نيكي ابدي شوند.

مديرعامل بيمه آرمان معرفی شد

با تصميم هيأت مديره جديد بيمۀ آرمان، کامبيز پيکارجو به عنوان مديرعامل و عليرضا بيانيان به عنوان رئيس هيأت مديره اين شرکت انتخاب و به بيمه مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران معرفي شدند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه آرمان، اعضاي هيات ‌مديره اين شرکت در جلسۀ اخير خود،کامبيز پيکارجو را به عنوان مديرعامل جديد بيمه آرمان تعيين کردند. در اين جلسه همچنين عليرضا بيانيان مديرعامل پيشين بيمه آرمان نيز به عنوان رئيس هيأت مديره اين شرکت انتخاب و معرفي شد. شايان ذکر است که در مجمع عمومي‌عادي بطور فوق العاده صاحبان سهام بيمه آرمان که شنبه 15 دي 97 برگزار شد، با رأي سهامداران آقايان عليرضا بيانيان، سيدمحمد آقاميري، مجيد قلي پور، کامبيز پيکارجو و رضا آقابابايي به عنوان اعضاي اصلي هيأت مديره اين شرکت تعيين و انتخاب شدند.

پيام مديرعامل بيمه معلم در سالگرد تاسيس

پيام محمدابراهيم تحسيري مديرعامل شرکت بيمه معلم خطاب به کارکنان، نمايندگان، هيئت عامل، سهامداران، بيمه گذاران و نهاد ناظر؛ بيمه مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران اينگونه بيان شده است که بخشي از آن منتشر مي‌شود.

بسم ا... الرحمن الرحيم

افتخار 24 سال همراهي با بيمه گذاران در تارک شرکت بيمه معلم در حالي مي‌درخشد که اين شرکت بيمه مفتخر است اعلام دارد، بيست و چهارمين سالگرد تاسيس خود را با پذيرش در فرا بورس و شعار ارتقا شفافيت در خدمتگزاري پشت سر مي‌گذارد. بيست و چهارمين سالگرد تاسيس بيمه معلم به مدد اراده و هوشمندي سهامداران با درج نام «ومعلم» در تابلوي فرابورس همگام شد تا با تکيه بر قدرت سهامداري منحصر بفرد و برنامه‌اي مدون نويدبخش تبديل آن به سودآورترين شرکت بورسي باشد. شايان ذکر است که شرکت کشتيراني جمهوري اسلامي‌ايران و صندوق ذخيره فرهنگيان به عنوان دو سهامدار عمده نقش بي بديلي در تحقق اهداف اين شرکت بيمه‌اي دارند تا جايي که بيمه معلم مفتخر است اعلام دارد که بيش از 5 سال است که کليه دانش اموزان کشور تحت پوشش بيمه‌اي اين شرکت قرار دارند و تمديد قرارداد آموزش و پرورش با بيمه معلم خود بر موفقيت اميز بودن اين پرتفوي ملي صحه مي‌گذارد. همچنين وجه تمايز بيمه معلم به دليل سهامداري منحصر بفرد شرکت کشتيراني جمهوري اسلامي‌ايران سبب شده تا نام اين شرکت با بزرگترين قراردادهاي ناوگان کشتيراني گره خورد. هماهنگي اعضاي محترم هيات مديره در تدوين برنامه راهبردي بيمه معلم در قالب افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ تاثير بسزايي در پيشبرد اهداف اين شرکت بيمه‌اي داشته است.

آموزش فناوران بيمه سرمد در شعب فارس و بوشهر

يازدهمين دوره آموزشي فناوران در شعب استان‌هاي فارس و بوشهر بيمه سرمد برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه سرمد، اين دوره آموزشي با هدف ارتقاي دانش فني نمايندگان از طريق آموزش نمايندگان جديد و بازآموزي نمايندگان اين مناطق برگزار شد. در اين دوره آموزشي که از سيزدهم تا پانزدهم دي‌ماه سال جاري در مجموع به مدت 24ساعت تشکيل شد. پژمان نريماني مدير سرمايه انساني بيمه سرمد، برگزاري اين‌گونه دوره‌هاي آموزشي را به منظور رشد، توسعه و ارتقاي سطح کيفي دانش شبکه فروش و توانمندسازي آنها در جهت جذب ميزان بيشتري از حق‌بيمه در انواع رشته‌هاي بيمه‌اي تاثيرگذار دانست.

عليرضا پويان شاد مديرعامل بانک سرمايه به مناسبت فرا رسيدن سيزدهمين سالگرد تاسيس اين بانک پيامي‌به شرح زير صادر نمود:

امروز که بگذرد، سيزده سال بر بانک سرمايه گذشته است؛ و ما همچنان دلگرم به مشترياني وفادار و سهامداراني صبور و پراميد، به رشد خويش ادامه مي‌دهيم. در سيزدهمين سالروز تأسيس بانک سرمايه، خوش حال و خرسنديم که صورت‌هاي مالي بانک در شفاف‌ترين وضعيت خويش قرار دارد و حتي صورت‌هاي مالي شش ماهه ابتداي سال 97 نيز در دسترس سهامداران ارجمند مي‌باشد.

بانک سرمايه به استقبال شفافيت رفته است زيرا اعتقاد دارد که تنها بر بستر همين شفافيت است که مي‌توان هربناي فرخنده‌اي را برافراشت و راه را بر هرگونه سوء استفاده‌اي بست. در همين راستاست که بانک سرمايه سه مجمع مربوط به سال‌هاي 94 تا 96 را در سال جاري برگزار نموده و صورت‌هاي مالي خود را به تصويب سهامداران رسانده است تا مسير براي قدم بزرگ بعدي يعني برگزاري مجمع فوق العاده جهت افزايش سرمايه بانک کاملاً هموار گردد. ما ايمان داريم که اين مسير را تا بدين جا با لطف پروردگار و ياري سهامداران و مشتريان وفادارمان پيموده ايم و از اين پس نيز به همين ياري اميد بسته ايم. اما شايسته است سپاس فراوان خود را از همکاري بي دريغ نهادهاي نظارتي و قضائي در وصول مطالبات معوق بانک سرمايه ابراز دارم، زيرا به لطف همين همکاري بي دريغ، مي‌رود تا فصل کاملاً جديدي از حيات بانک سرمايه آغاز شود. اينجانب آغاز چهاردهمين سال فعاليت بانک سرمايه را به همکاران ارجمندم در اين خانواده بزرگ و برومند تبريک عرض نموده، از خداوند منان مسألت دارم که بانک سرمايه را در مسير شفاف، باثبات و پرطمأنينه‌اي که در پيش گرفته است استوار بدارد و ما را قدردان سهامداران و مشتريان وفادارمان سازد.

نخستين يادواره 284 شهيد بانکي کشور با حضور آيت الله مقتدايي عضو مجلس خبرگان رهبري، مسئولين نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج، بنياد تعاون بسيج و جمعي از مسئولين لشکري و کشوري و معاونين و مديران بانک مهر اقتصاد و ميزباني اين بانک در استان قم برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد استان قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمين تويسرکاني- نماينده ولي‌فقيه در سازمان بسيج- در سخناني با اشاره به اهميت ترويج فرهنگ شهادت درکشور، اظهار داشت: در دهه‌هاي اخير شاهد راه‌اندازي فتنه‌هاي مختلفي در کشور بوده‌ايم که با پيچيدگي‌هاي مختلف و برنامه‌ريزي‌هاي گسترده صورت گرفت. وي با بيان اين‌که اين فتنه‌ها بين نفاق و ايمان رخ‌داده است، ادامه داد: بر اساس روايات و آيات، منافقين از بخشش و رحمت خداوند محروم هستند و در واقع اين افراد به خون شهدا خيانت مي‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين تويسرکاني ابراز داشت: برخي از خواص و مسئولين در مسير شهدا قدم برنمي‌دارند و به کشور و ملت خيانت مي‌کنند، البته بسياري از مسئولان کشور صالح و متدين هستند.

وي عذاب خيانت به خون شهدا را نابخشودني دانست و بيان داشت: اين وعده خداوند است که هرکسي به خون شهيد خيانت کند در دنيا و آخرت مورد عذاب الهي قرار مي‌گيرد. نماينده ولي‌فقيه در سازمان بسيج، خانواده‌هاي شهدا را از سرمايه‌هاي کشور دانست و ابراز داشت: خدمت به خانواده‌هاي معظم شهدا و فرزندان ايشان از بهترين کارها است که همواره بايد مورد توجه قرار گيرد.

در ادامه اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين رحيمي‌- نماينده ولي‌فقيه در بنياد تعاون بسيج گفت: ملت ايران امروز مديون شهدا و خانواده‌هاي معظم شهدا هستند و به فرموده مقام معظم رهبري(مدظله العالي) زنده نگه ياد شهدا، کمتر از شهادت نيست.

نايب رييس هيأت مديره و مديرعامل ،اعضاي هيأت مديره و مديران بيمه آسيا از شعب استان مازندران و شرکت کاله بازديد کردند.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه آسيا، مسعود بادين، نايب رييس هيأت مديره و مديرعامل بيمه آسيا و هيات همراه در نشستي مشترک با روساي شعب ساري، آمل، بابل، قائمشهر و اعضاي هيأت رييسه انجمن صنفي نمايندگان استان ، ضمن معارفه مسلم سهرابي به عنوان معاون سرپرستي منطقه 6 و استماع گزارش عملکرد شعبه، به ارائه رهنمود‌ها و راهکارهاي لازم پرداخت. مديرعامل بيمه آسيا و هيأت همراه در سفر خود به استان مازندران از شرکت کاله آمل ، بزرگترين کارخانه لبني غرب آسيا، بازديد کردند. مديرعامل بيمه آسيا گفت: با توجه به توان بالاي فني و مالي بيمه آسيا و تعامل اثر بخش با بيمه گذاران بزرگ در جهت تداوم روند همکاري‌ها ،اميدواريم با تعامل سازنده، خدمات بيمه‌اي شايسته‌اي را ارائه دهيم. همچنين مديرعامل شرکت کاله در سخناني با معرفي ساختار اين شرکت و محصولات متنوع آن، از همکاري با شرکت بيمه آسيا اظهار خرسندي کرد.

اين نشست با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي، نماينده ولي‌فقيه، معاون رئيس‌جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران، دکتر غلامرضا سليماني رئيس‌کل بيمه مرکزي و مهندس محمدرضا کشاورز مديرعامل شرکت بيمه دي با موضوع بررسي طرح بيمه تکميلي خانواده معظم شهدا و ايثارگران در محل دفتر رياست عالي بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌و امور بين‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي ضمن ابراز رضايت از عملکرد بيمه دي گفت: با توجه به شرايط اقتصادي، لازم است مسائل موجود در قرارداد طرح جبران را مديريت کنيم تا ان‌شاءالله گشايش به وجود آيد. رئيس‌کل بيمه مرکزي گفت: اين طرح، پروژه‌اي ارزشي و ملي به‌حساب مي‌آيد و از همين رو براي نظام از اهميت بالايي برخوردار است و انتظار مي‌رود در تمامي‌حوزه‌ها به‌صورت نظام‌مند اين خدمت محقق شود. همچنين محمدرضا کشاورز مديرعامل بيمه دي عنوان کرد: رويکرد شرکت بيمه دي اين است که با ايجاد تعامل با بيمه مرکزي و جامعه سهامداري تلاش کند تا ضوابط به اجرا درآيد و رضايت‌مندي در جامعه هدف محقق شود.

نشست صميمانه حجت بهاري فر مديرعامل بيمه "ما" با دکتر صالحي معاون نوآوري و تجاري سازي فناوري معاونت علمي‌و فناوري و زندحسامي‌مديرکل دفترنوآوري و کسب و کارهاي نوين معاونت علمي‌و فناوري رياست جمهوري برگزار شد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه "ما"، اين جلسه با حضور حجت بهاري فر مديرعامل، ميرسياوش اسبقي معاون سرمايه انساني و پشتيباني ، محمد جعفريان معاون برنامه ريزي و فناوري، صالحي معاون نوآوري و تجاري سازي فناوري معاونت علمي‌و زندحسامي‌مديرکل دفترنوآوري و کسب و کارهاي نوين معاونت علمي‌و فناوري رياست جمهوري در شرکت بيمه "ما" برگزار شد. در اين نشست ضمن اشاره به اهميت صنعت بيمه، بر استفاده از ظرفيت‌هاي پارک‌هاي علمي‌و فناوري و تاسيس مراکز نوآوري در حوزه بيمه تاکيد شد.

در ادامه اين نشست طرفين ضمن تشريح پتانسيل‌هاي موجود صنعت بيمه ، در خصوص پردازش ايده‌هاي نوين در چرخه ايده پردازي تا حصول نتيجه به بحث و تبادل نظر پرداختند.