مدیرعامل بانک کشاورزی؛

گروه بانک و بيمه: رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانک کشاورزي گفت: در پرداخت تسهيلات به کشاورزان آسيب ديده از سيل محدوديتي نداريم و اطمينان مي‌دهيم هرکاري از دستمان برآيد انجام دهيم.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌و همکاري‌هاي بين الملل بانک کشاورزي،روح اله خدارحمي‌در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، با اعلام مطلب فوق افزود: نخستين اقدام اين بانک در شرايط فعلي، متوقف کردن وصول مطالبات از کشاورزاني است که در سيل اخير خسارت ديده اند. وي افزود: در اقساط سررسيد اين دسته از مشتريان همراهي لازم را انجام مي‌دهيم و براساس بند خ تبصره ۳۳ قانون برنامه به هرميزاني بدهي که داشته باشند، به مدت سه سال مشمول امهال خواهند شد. وي گفت: در استان گلستان، شرق مازندران، لرستان و خوزستان و ساير استان‌هايي که نيز سيل به ميزان کمتري به کشاورزان خسارت کرده است امهال بدهي کشاورزان انجام خواهد شد. خدارحمي‌ با بيان اينکه : براي کمک به بازسازي و امکان توان توليدي کشاورزان خسارت ديده نيز امکانات متعددي پيش بيني شده منتظريم آب از مزارع آنان فروکش کند،گفت: دولت مصوبات خوبي براي کمک به کشاورزان سيل زده دارد که از سوي بانک مرکزي به بانک‌ها ابلاغ شده و به زودي به شعب ابلاغ و پرداخت خسارت براي بازسازي منازل، مزارع و باغات و واحد‌هاي توليدي آن‌ها شروع مي‌شود.

مديرعامل بانک کشاورزي با اشاره به اينکه حجم خسارات وارد شده به سيل زدگان خيلي بالاست، افزود: در حوزه کشاورزي حدود ۶ هزار ميليارد تومان خسارت برآورد شده است که آنچه صندوق بيمه کشاورزي از بيمه شدگان و کساني که قرارداد صندوق بيمه دارند در چهار استان حدود ۳۰۰ ميليارد تومان خسارت قطعي وارد شده است که باهماهنگي وزارت جهادکشاورزي، سازمان برنامه و بودجه و دولت در حال تامين منابع براي پرداخت خسارت هستيم.

خدارحمي‌با اشاره به اينکه به تعدادي از مرغداري‌ها بعد از سيل در استان خوزستان خسارت پرداخت شده است، افزود: در اين استان براي واحد‌هاي پرورش ماهي نيز در حال برآورد خسارت‌ها هستيم و به زودي پرداخت مي‌شود.

وي گفت: براي کساني که پوشش بيمه براي منازل مسکوني، مزارع و باغات نداشتند دولت براي آن‌ها پيش بيني کمک بلاعوض کرده است که از طريق استانداري‌ها اطلاع رساني خواهد شد.

خدارحمي‌به مصوبه پرداخت تسهيلات ارزان قيمت شبکه بانکي از جمله بانک کشاورزي اشاره کرد و گفت: براساس اين مصوبه در حوزه واحد مسکوني براي هر واحد مسکوني در استان‌هاي گلستان، مازندران و هر استان آسيب ديده در سيل علاوه بر کمک بلاعوض، ۵۰ ميليون تومان تسهيلات بانکي براي هر واحد مسکوني شهري و ۴۰ ميليون تومان تسهيلات بانکي براي هر واحد مسکوني روستايي در نظر گرفته شده است. وي افزود: براساس اين مصوبه اين وام‌ها با نرخ سود ۴ و ۵ درصد با دوره بازپرداخت ۱۵ ساله در نظر گرفته شده است.

اعزام نمايندگان بيمه مرکزي

به مناطق سيل زده

تيم‌هاي نظارتي بيمه مرکزي براي نظارت بر نحوه ارزيابي و پرداخت خسارت شرکت‌هاي بيمه‌اي به بيمه شدگان، به استان‌هاي گلستان، مازندران، فارس، خوزستان و لرستان اعزام شدند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره کل روابط عمومي‌و امور بين الملل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران پس از وقوع حادثه سيل در برخي از استانهاي کشور، نمايندگان بيمه مرکزي در مناطق سيل زده حضور دارند. بر اساس اين گزارش نمايندگان حوزه‌هاي «نظارت بر شرکت‌هاي بيمه و هماهنگي امور استان‌ها» و «نظارت فني بر بيمه‌هاي غيرزندگي» در روزهاي حضور خود در اين مناطق ضمن نظارت جدي بر ارزيابي‌هاي صورت گرفته توسط شرکت‌هاي بيمه اي، هماهنگي‌هاي لازم را براي ايفاي تعهدات بيمه گران انجام خواهندداد.

آيين ديد و بازديد نوروزي در بيمه آسيا

آيين ديد و بازديد نوروزي بيمه آسيا با حضور نايب رييس هيأت مديره و مديرعامل، اعضاي هيأت مديره، معاونان مديرعامل، مشاوران، مديران و کارکنان در سالن اجتماعات ساختمان شماره يک بيمه آسيا برگزار شد.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه آسيا،مسعود بادين، نايب رييس هيأت مديره و مديرعامل بيمه آسيا در اين مراسم ضمن تبريک فرارسيدن سال جديد و اظهار اميدواري حرکت بيمه آسيا در مسير تحقق شعار سال 1398 "رونق توليد"، به ارائه گزارشي از عملکرد بيمه آسيا در سال 1397 پرداخت.

مديرعامل بيمه آسيا با اشاره به تحقق پيش بيني هاي سال 1397 در بخش فني، رشد توليد حق بيمه صادره بيمه آسيا در سال گذشته را 22/4 درصد(بيست و دو و چهار) و پرداخت خسارت را 31/5(سي و يک و پنج) درصد اعلام کرد.

آمادگي کامل بيمه ميهن

براي آسيب ديدگان سيل

شعب بيمه ميهن در مناطق سيل زده براي ارزيابي و پرداخت خسارات به بيمه گذاران در آماده باش صددرصدي هستند.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه ميهن، از اولين روزهاي سيل گلستان مديرعامل بيمه ميهن به اتفاق معاونين در مناطق سيل زده حاضر شدند و نسبت به بررسي شرايط و ابلاغ دستورات لازم اقدام شد.در استانهاي لرستان و خوزستان هم تيمهاي کارشناسي به منطقه اعزام شدندتا به محض تثبيت وضعيت و امکان ارزيابي، کارشناسي‌ها و پرداخت خسارتها انجام شود. در همين راستا کميته‌هاي تخصصي خسارت با حضور مديران ستادي در شعب مناطق آسيب ديده تشکيل شد. در هر استان هم از طرف مديرعامل شرکت بيمه ميهن يک نماينده تام الاختيار حضور يافته تا در محل حادثه تصميمات با سرعت لازم اتخاذ شود.

حجت‌ا... مهديان رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون به‌اتفاق اعضاء هيئت‌مديره اين بانک با دکتر نوبخت معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه‌وبودجه ديدار کردند.

در اين ديدار رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل بانک توسعه تعاون طي گزارشي به اقدامات اين بانک در رابطه ‌با کمک‌رساني به سيل‌زدگان اخير گفت: بانک توسعه تعاون با توجه به ماهيت اجتماعي و اقتصادي به‌عنوان اولين بانک دولتي در راستاي کمک و حمايت از سيل‌زدگان استان‌هاي لرستان، خوزستان، گلستان، مازندران، ايلام، کرمانشاه و چهارمحال بختياري اقدام به تخصيص يازده هزار فقره تسهيلات اعتباري به مبلغ ۱۲۵۰ ميليارد ريال نمود که در اين ميان ۴۰۰۰ فقره از تسهيلات به‌صورت پرداخت وام قرض‌الحسنه و ۷۰۰۰ فقره از آن در قالب جعاله تعمير مسکن ۱۵۰ ميليون ريالي مي‌باشد.

همچنين در اين ديدار مهديان اظهار داشت: در صورت تخصيص منابع مشخص و خاص از سوي دولت براي کمک به سيل‌زدگان و آسيب ديدگان ناشي از سيل اخير، اين بانک آمادگي عهده‌داري عامليت براي تخصيص و پرداخت اين تسهيلات اعتباري به جامعه هدف را دارد. همچنين در اين ديدار دکتر نوبخت معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي ضمن تقدير و تشکر از عملکرد بانک در عامليت اجراي دو طرح ملي اشتغال پايدار روستايي و اشتغال فراگير قدرداني کرد

مديرعامل بانک دي در ديدار نوروزي با کارکنان گروه مالي دي گام‌هاي عملي در راستاي تحقق شعار سال و حمايت از رونق توليد را رويکرد اصلي بانک در سال 1398 عنوان کرد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره روابط عمومي‌و تبليغات بانک دي، مديرعامل و اعضاي هيئت‌ مديره بانک دي به مناسبت آغاز سال نو با کارکنان بانک و مديران عامل شرکت‌هاي تابعه در جمعي صميمي‌ديدار و گفت و گو کردند.

محمدرضا قرباني مديرعامل بانک دي در اين ديدار ضمن قدرداني از تلاش‌هاي همکاران ارزش‌آفرين بانک دي در تحقق اهداف سال 1397 رويکرد اصلي بانک در سال 1398 را رسيدن به سودآوري پايدار و با کيفيت و حرکت در مسير حمايت از رونق توليد در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اعلام کرد و گفت: مساله رونق توليد از ارکان اصلي اقتصاد مقاومتي و نقشه راه امسال است و با توجه ويژه به شعار سال که در بيانيه گام دوم انقلاب تبيين شده و اجراي تاکيدات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) در حرکت جمعي به سوي رونق توليد مي‌توانيم بر مشکلات غلبه کنيم. مديرعامل بانک دي گفت: اگر توليد جريان يابد هم مشکلات معيشتي و اشتغال حل مي‌شود، هم موجب بي نيازي کشور از بيگانگان و دشمنان خواهد شد .

 

بانک انصار در بيانيه‌اي با گراميداشت فرخنده زادروز سرور و سالار شهيدان عالم، حضرت اباعبدا... الحسين(عليه السلام) و روز پاسدار، سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامي‌را مدافع کيان اسلام، پاسدارنيرومند عزت ايران و بزرگترين مانع تهديدات استکبارجهاني دانست که آوازه‌اش در سراسر گيتي پيچيده و موجب استيصال وعجز آمريکا و رژيم اشغالگر قدس شده است.به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌وتبليغات بانک انصار، در اين بيانيه آمده است: «بدون هيچ ترديد وشک و شبهه‌اي و براساس کارنامه درخشان سپاه در عرصه مقابله با خوي تجاوزگري نظام سلطه و استکبار و شکست و اضمحلال مزدوران منطقه‌اي آنان، پاسداران‌انقلاب‌اسلامي‌که مظهر شجاعت علوي و تبلور فرهنگ عاشوراي حسيني اند، بدون هراس از ساز وبرگ دشمن در تمامي‌ميادين مبارزه با ظلم و ستم بدکاران ونقش آفريني معناداري داشته و انتقام خون‌هاي به ناحق ريخته شهيدان کربلا را از يزيديان زمان را در دستور کار دائمي‌خود مي‌دانند و در اين مسير خطير و سرنوشت ساز ملل تحت ستم جهان را به ايستادگي و مقاومت برابر جبهه دشمنان اسلام ناب محمدي (ص) و امت اسلامي‌ فرا مي‌خوانند».اين بيانيه تصريح مي‌کند: دلاورمردان سلحشور ميهن اسلامي‌و شاگردان مکتب شهادت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي‌ شجاعانه و بي‌پروا در مقابل دشمنان ايستاده‌اند و با هراس افکني در اردوگاه پليدشان ، آنان را به گدايي امنيت از ديگران واداشته اند،تا با تسکين آلام ستمديدگان، از ميراث‌ فاخر امامت، فقاهت و ولايت پاسداري کنند.بانک انصار در بيانيه خود با اشاره به درخشش و سربلندي سپاه در ‌‌مهار افتخارآميزتوطئه‌هاي گوناگون استکبارجهاني طي دهه‌هاي پس از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي‌مي‌افزايد: «شکست و نابودي رژيم بعثي صدام، تشکيل بسيج مستضعفين و سپاه ظفرآفرين قدس، خنثي سازي توطئه‌هاي گروهک‌ها، مقابله باتحريم‌، ارتقاي توان بازدارندگي و اقتدار دفاعي کشور، شکست داعش، دفاع از حرمين، صيانت معنوي از قيام‌هاي ملل بپاخواسته و مقابله با مزدوران منطقه‌اي و فرا منطقه‌اي جلوه‌هاي الهام بخش و آموزنده از حضور سپاهيان ازجان گذشته‌اي است که اکنون حماسه سازان عرصه‌هاي بين المللي لقب گرفته‌اند و چشم اميد ستمديدگان به صلابت واراده آنان دوخته شده است».

در پايان بيانيه بانک انصار ياد ،خاطره و آرمان‌هاي بلند امام راحل(ره) وشهيدان سرافراز سپاه را گرامي‌داشته شده وتصريح شده است : ملت شريف، بردبار و سلحشور ايران، همواره مدافع سپاه به عنوان «عمودخيمه انقلاب‌اسلامي» بوده و آرامش و آسايش خود را مديون ايثارگري‌هاي سپاهيان سلحشور و غيورمردان نيروهاي مسلح کشور مي‌داند و تحت منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) حمايت از اين ظرفيت عظيم راهبردي و سرنوشت انقلاب و نظام را رسالت دائمي‌خود دانسته و نقشه‌ها وسناريوهاي دشمن در تخريب سپاه خنثي و بي اثر خواهند ساخت.