گروه بین الملل: دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود اعلام کرد میتواند پنج دوره ریاستجمهوری آمریکا را برعهده بگیرد. به گزارش نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، در یک گردهمایی انتخاباتی به شوخی اعلام کرد که میتواند پنج دوره در کاخسفید به عنوان رئیسجمهور آمریکا خدمت کند. دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی که در شهر مانتورویل، مینه سوتا، تشکیل شده بود در وصف پیروزی خود در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا گفت: «ما در حال حاضر داریم برای دور دوم آماده میشویم و سپس آنها را دیوانه خواهیم کرد. آمادهاید؟ و شاید اگر واقعا دوست داشته باشیم و اگر اوضاع همینطور که در حال پیش رفتن است پیش برود کاری را که باید انجام دهیم، انجام خواهیم داد؛ دور سوم، چهارم و پنجم ریاستجمهوری را هم به عهده میگیریم».

این نخستین باری نیست که ترامپ خود را در حدی محبوب تلقی میکند که حتی میتواند از حد مجاز تعیین شده در قانون اساسی فراتر رود. اوایل ماه جاری، او توئیتی را منتشر کرد که میگفت دور نخست ریاستجمهوریاش باید دو سال دیگر تمدید شود تا «زمانی که به وسیله این کودتای شکستخورده فساد» از دست رفت جبران شود. منظور از «کودتا» اشاره به تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه آمریکا درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ بود.

بنا به ادعای یک رسانه اماراتی سهمیه این کشور در لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا کرده است. صفحه هواداران العین امارات از کاهش سهمیه این کشور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ خبر داد. اماراتی ها پیش از سهمیه ۳+ یک داشتند ولی کسب نتایج ضعیف آنها در این رقابت ها باعث شده تا سهمیه آنها ۲+۲ شود. با نگاه به آخرین رده بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تقسیم بندی سهمیه ها در منطقه غرب آسیا ایران بعد از قطر در رده دوم قرار دارد. عربستان و امارات نیز در رده سوم و چهارم قرار دارند. بنا به تقسیم بندی سهمیه ها ۲ کشور اول هر منطقه سهمیه ۳+یک کسب می کنند در نتیجه ایران با قرار گرفتن در رده دوم سهمیه ۳+۱ می گیرد و امارات با این رده بندی سهمیه ۲+۲ می گیرد. بدین ترتیب سهمیه قطر هم مثل ایران ۳+۱ شده و عربستان ۲+۲ شده است.پیش از این عربستان و امارات سهمیه ۳+۱ داشتند و ایران و قطر سهمیه ۲+۲ داشتند.