تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در استان مرکزی

مدیر عامل بانک توسعه میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون را در استان مرکزی تا پایان سال جاری بالغ بر ۳۰۰۰میلیارد ریال اعلام کرد.حجتالله مهدیان بخش تعاون و اقتصاد مردمی تعاون را ظرفیت کارآمد و اثربخش برای شرایط مختلف اقتصادی یادکرد و دراینباره گفت: ظرفیت بخش تعاون، قابلیت و توانمندی این بخش برای فعالیتهای مختلف اقتصادی با بهرهگیری از مدلها و الگو اقتصادی و ظرفیتهای فناوری جدید و دانشبنیان بیانگر ویژگی خاص و ظرفیت بیبدیل این بخش میباشد.وی اقدامات و تلاشهای بانک توسعه تعاون را در قالب بستههای حمایتی جدید با محوریت رونق تولید برگرفته از نیازها و انتظارات موجود و شناخت و آگاهی در جهت کمک به کسبوکارهای مختلف میباشد.

 

تعامل بانک رفاه با سازمان تأمین اجتماعی ستودنی است

رئیس کانون عالی بازنشستگان گفت: بانک رفاه در حد توان و امکانات خود با کانون عالی بازنشستگان و سازمان تأمین اجتماعی همکاری داشته است که این تلاشها قابل تقدیر و ستودنی است و سرمایه این بانک، بدون شک متعلق به کارگران و بازنشستگان است که انتقال سهام آن نیز منتفی شده است.به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علی اصغر بیات در مراسم روز تکریم بازنشستگان در تهران و سراسر کشور حامل پیامی دانست و افزود: پیام شما این است که نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نیستید و از صدا و سیما، خبرگزاری ها و جراید کشور خواستارم که اخبار حوزه بازنشستگان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

 

لغو ضرورت دریافت تصویر مدارک شناسایی در بانکها

عباس معمار نژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از لغو ضرورت بانکها برای دریافت تصویر مدارک هویتی از مشتریان خبر داد.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس معمارنژاد با اعلام این خبر افزود: این موضوع در جلسه اخیر شورای عالی مقابله با جرایم پولشویی با حضور وزیر اقتصاد مصوب شد که بعد از طی مراحل قانونی و ابلاغ به بانکها، اجرایی میشود.وی اظهار داشت: در حال حاضر نظام بانکی کشور به سامانه اطلاعات هویتی سازمان ثبت احوال متصل است و میتواند اصالت مدارک هویتی مشتریان را بررسی کند و نیازی به دریافت تصویر این مدارک نیست .

دومین نشست" پژوهشکده بیمه

در نگاه مدیران کلیدی صنعت بیمه"

دکتر کاردگر در دومین نشست "پژوهشکده بیمه در نگاه مدیران کلیدی صنعت بیمه" ضمن آشنایی با ظرفیتهای علمی پژوهشکده بیمه ترکیب تخصص های موجود در این پژوهشکده را نقطه قوتی برای این نهاد پژوهشی دانست و گفت:از وجود چنین تواناییهای علمی در پژوهشکده شگفت زده شدم. وی ابراز داشت لازم است میان کادر علمی خود به دو بخش تخصص هایی در زمینه حقوق و فناوری اطلاعات توجه بیشتری داشته باشید.به گزارش روابط عمومی بیمه دانا،دکترکاردگر در تاکید بیشتر افزود: اگر بیمه یک عقد است به ناگزیر لازم است در حوزه قراردادها و مباحث حقوقی ورود جدی تری داشته باشید و پژوهشکده بیمه می تواند در این زمینه برای تدوین قراردادها و حضور در مراجع مهم حقوقی نظیر دادگاه هایی که در حوزه دعاوی بیمه ای تصمیم می گیرند نقش آفرینی کنند.

«ملی شو»، رویدادی منحصر به فرد و کارآمد

بانک ملی ایران در طول 91 سال حضور خود، محصولات متعددی را در اختیار مشتریانش قرار داده است، اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «ملی شو» که تا کنون دو بار بر پا شده است، محل بسیار جذابی برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران بوده، به طوری که اکنون به یک برند شناخته شده در نظام بانکی و حتی میان کاربران و مشتریان آنها تبدیل شده است.

اعلام شرایط بانک ملت برای

آزادسازی زندانیان نیازمند

بانک ملت امسال هم برای آزادی زندانیان نیازمند که از سوی ستاد دیه معرفی می شوند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.به گزارش روابط عمومی بانک ملت، پرداخت این تسهیلات که در سال های پیش هم با معرفی افراد واجد شرایط از سوی ستاد دیه انجام می شد، در سال ۹۸ نیز با شرایط و ضوابط اعلامی این بانک به مدیریت های شعب خود در تهران و استان ها، صورت خواهد پذیرفت.این تسهیلات با سقف فردی ۲۰۰ میلیون تومان، به صورت قرض الحسنه و با دوره بازپرداخت ۲۰ تا ۲۱۵ ماهه (متناسب با مبلغ وام) به متقاضیان واجد شرایط اعطا خواهد شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران خواستار شد؛

گروه بانک و بیمه:مدیرعامل بانک صادرات ایران طی پیامی به مناسبت آغاز شصت و هشتمین سالروز تأسیس این بانک، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ آورده است: در سال ١٣٩٧، با تلاش همکاران شبکه، اقدامات مثبتی در کاهش زیان و اصلاح ساختار مالی در سال ٩٧ انجام شده است.

حجتاله صیدی در این پیام، ضمن اشاره به مهمترین چالشهای بانک در مسیر دستیابی به سود پایدار، افزایش توانمندی و کارایی کارکنان را برای تحقق شعار «جهش بزرگ» در سالجاری ضروری دانسته و اظهار امیدواری کرده در پرتو فضل بیکران خداوندگار رحمان و در سایه برنامهمحوری، حرفهایگرایی، تعهد و تلاش خستگیناپذیر، خانواده بزرگ بانک صادرات ایران روزهایی طلایی را تجربه خواهد کرد و این کشتی غولپیکر و توانمند، به ساحل شکوهمند رستگاری دست خواهد یافت.

به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، متن پیام حجتاله صیدی به شرح زیر است: کشتی غولپیکر بانک صادرات ایران، طوفان سهمگین را، اگر چه بسیار سخت، پشت سر نهاده و در آستانه شصت و هشت سالگی، مسیر ساحل امن نجات را در پیش گرفته است. ساحل امن رستگاری برای بانک تنومند ما، دستیابی به روند مستمر سودآوری عملیاتی است تا وقفهای در بالندگیاش رخ ندهد و استوارتر و بیشتر از پیش، مأموریت خطیر خود را که در شعار دیرینه آن «بانک صادرات ایران: در خدمت مردم» نهفته، تحقق بخشد.

ارائه خدمات با کیفیت به مردم سرزمین پهناور ایران در سراسر شبکه دو هزار و سیصد شعبهای، بیش از هر چیز در گرو توانمندی مالی است و نیاز به توضیح ندارد که بانکی که ساختار مالی کارآمد و قدرتمند نداشته باشد، از آن روی که روی پای خود نیز نمیتواند بایستد، توان خدمترسانی شایسته به ذینفعان ریز و درشت را به طریق اولی نخواهد داشت. در این راستا بود که مدیران و کارکنان بانک، شصت و هفتمین سال را به بازآفرینی و اصلاح ساختار مالی پرداختند و دستاوردهای مجمع عمومی عادی تیرماه گذشته و نتایج عملیات سه ماهه نخست سال جاری، بارقههایی از امید را برای ورود به منطقه سودآوری پایدار و مستمر بروز داد.

مهمترین چالشهای بانک در مسیر بهینهسازی ساختار مالی و دستیابی به سود پایدار را در چهار گروه اصلی میتوان طبقهبندی کرد: محدودیتهای بینالمللی، عدم تعادلهای ساختاری اقتصاد، مطالبات معوق از بخشهای دولتی و غیردولتی و بهرهوری کارکنان صف و ستاد، که دو چالش اول را از آن جهت که خارج از دست تدبیر بنگاه است میتوان مسائلی کلان تلقی کرد که مدیران و کارکنان بانک تنها باید آنها را مدیریت کرده و آثار ناگوارشان را به کمترین میزان ممکن برسانند و دو چالش بعدی را باید مسائل اصلی داخلی بانک برشمرد که اگر چه وصول مطالبات، بستگی به توان مالی و نقدی بدهکاران خرد و کلان دارد، اما هر چه هست تنها در سایه سعی و تلاش مدیران و کارکنان، قابل حل و فصل هستند، زیرا بخش بزرگی از نظریهپردازان سازمان، بر این باورند که چنانچه کارآیی و اثربخشی کارکنان یک سازمان ارتقاء یافته و به بیشترین میزان خود برسد، آن سازمان هر مانعی را میتواند از سر راه برداشته و با سرعت بیشتری مسیر کمال را طی کند.

از این روی، اگر سال جاری سال جهش بزرگ در بانک صادرات ایران نام گرفته، تحقق این هدف متعالی، نیاز غیرقابل انکاری به ارتقای توانمندی کارکنان و افزایش کارآیی آنان دارد. همزمان با رفع موانع و مدیریت چالشها، یکی از اقدامهای اساسی بانک در حال حاضر، اجرای مؤثر طرحهای جانشینپروری و تربیت بانکداران برتر است تا سرمایههای ارزشمند انسانی، بتوانند با ایفای نقش حرفهای و اثربخش خود در ستادهای مرکزی کشور، استانها و مناطق و همچنین شعب داخل و خارج، که در میان بانکهای ایرانی از بیشترین گستردگی در جهان برخوردارند، بانک را در ارائه خدمتی باکیفیت مناسب یاری دهند. از آنجا که قریب به اتفاق کارکنان شریف بانک را انسانهایی تلاشگر، باانگیزه و توانمند تشکیل میدهد، دستیابی به اهداف پیشگفته را میتوان بسیار نزدیک دانست.

دستیابی به اهداف پیشگفته، موجب پاسخگویی بهتر به نیازهای گوناگون مشتریان ارزشمند بانک از یک سو و سهامداران ارجمند بانک از سوی دیگر و ایفای مسئولیت خطیر اجتماعی در راستای توسعه کشور و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خواهد بود. مدیران بانک، این نوید را به تمامی ذینفعان میدهند که در پرتو فضل بیکران خداوندگار رحمان و در سایه برنامهمحوری، حرفهایگرایی، تعهد و تلاش خستگیناپذیر، خانواده بزرگ بانک صادرات ایران روزهایی طلایی را تجربه خواهد کرد و این کشتی غولپیکر و توانمند، به ساحل شکوهمند رستگاری دست خواهد یافت.