تحویل سومین محموله تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش بیماران مبتلا به کرونا

سومین محموله اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کادر درمانی بخش بیماران مبتلا به کرونا با حضور رییس اتاق البرز، مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت، کارشناس معاونت اجتماعی خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات پزشکی استان البرز و دبیر مجمع و مسئول اجرایی مجمع خیرین سلامت استان ارسال شد. رحیم بنامولایی، رییس اتاق بازرگانی البرز نیز درباره اهمیت این اقلام گفت: جامعه پزشکی سنگر اول کمک رسانی به مردم در راستای مبارزه با ویروس کرونا هستند که ما سعی داریم نیازهای این قشر را با تهیه تجهیزات پزشکی برطرف کنیم. پرویز فلاح پور، دبیر و مسئول اجرایی مجمع خیرین سلامت استان البرز گفت: ما با لطف خدا و کمکهای اتاق البرز و مجمع خیرین سلامت استان توانستیم سه پارت کمکهای تجهیزات پزشکی را به ارزش ۵۷۰ میلیون تومان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم.

در پایان این مراسم، از دستگاه ونتیلاتور «تنفس مصنوعی» که دارای تکنولوژی کاملاً بومی، توسط متخصصین و مهندسین نخبه ایرانی طراحی شده و همچنین دستگاه لنزشور دوربینهای لاپاراسکوپی و آندوسکوپی که در دنیا نمونه خارجی ندارد، رونمایی شد.

 

بررسی تأثیر شیوع ویروس کرونا بر عملکرد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

اجرای پروژه پژوهشی"بررسی تأثیر شیوع ویروس کرونا بر عملکرد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب" اهواز: فرج-پروژه پژوهشی"بررسی تأثیر شیوع ویروس کرونا بر عملکرد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب" با تأیید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب وارد فاز اجرایی شد.

دکتر شاهین کرد رئیس پژوهش و فناوری این شرکت اظهار داشت: در راستای وظایف شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و اهمیت پایداری تولید در زمان بحران و بنا بر دستور مدیرعامل محترم، پروژه پژوهشی فوق الذکر به منظور ارزیابی اثرات و مدیریت شیوع کرونا بر فرآیند تولید، به تأیید
و تصویب ایشان رسید.

دکتر کرد افزود: با رهنمود مدیرعامل محترم، پژوهش و فناوری بر اساس زیرساختهای موجود، به منظور ایجاد تحرک لازم در این مقطع حساس زمانی و جلوگیری از ایجاد هرگونه وقفه در تولید، با همراهی مدیریت تولید و رایزنی با مراکز دانشگاهی درصدد بررسی جوانب مختلف تأثیر کرونا بر عملکرد این شرکت برآمده است.

توسعه شبکه آبرسانی

در عباس آباد شهرستان شهریار

مدیر امور آب و فاضلاب شهریار از توسعه شبکه آب در فازیک اندیشه و عباس آباد شهریار خبر داد. علی کیوانی شهریار، محسن احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت، گسترش و توسعه شهری و افزایش تقاضا برای خرید انشعاب آب شرب، عملیات توسعه شبکه آب در عباس آباد شهریار و در راستای ارائه خدمات به شهروندان انجام شد. او گفت: در این طرح و برای اجرای عملیات توسعه شبکه به متراژ ۶۰ متر، لوله گذاری با قطر ۱۱۰ میلیمتری از جنس پلی اتیلن بطور کامل انجام شده است. احمدی افزود: در سال جاری و با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم تابستان و همزمانی با شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای مصرف آب شرب افزایش مییابد، مدیر امور آبفای شهرستان شهریار در پایان تاکید کرد: شهروندان بمنظور جلوگیری از احتمال قطع و یا افت فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی و برای گذر از بحران کم آبی در فصل تابستان، از مصارف غیر ضروری آب شرب جدا پرهیز و هنگام شستشوها بویژه شستشوی ۲۰ ثانیهای دست از باز بودن شیرهای آب خودداری نمایند.

تعطیلی بنادر غرب استان هرمزگان به دلیل ناپایداری هوا و شرایط بد جوی حاکم بر منطقه

معاون عملیات دریایی و بندری بنادر غرب هرمزگان از تعطیلی بنادر غرب هرمزگان و توقف تردد کلیه شناورهاى تجاری و صیادی از اواخر دوشنبه ٢٢ ارديبهشت ماه تا چهارشنبه ٢٤ ارديبهشت ماه به دلیل ناپایداری هوا و شرایط بد جوی حاکم بر منطقه خلیج فارس و مواج شدن دریا خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، خداداد پلاشی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اخطاریههای هواشناسی و وزش باد شمال غربی با سرعت حدود ۴۵ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و غبار که باعث کاهش دید افقی و متلاطم شدن دریا میشود، از اواخر دوشنبه ٢٢ ارديبهشت ماه تا چهارشنبه ٢٤ ارديبهشت ماه تردد کلیه شناورهای تجاری و صیادی در بنادر غرب هرمزگان (چارک، بندرآفتاب، بندرلنگه و کیش) ممنوع میباشد. وي افزود: کلیه شناورها تمهیدات لازم مبنی بر کنترل تجهیزات بادگیر و مهار دکلها را انجام داده و از رفتن به دریا جدا خودداری فرمایند. گفتنی است، سامانه ۱۵۵۰ مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بنادر غرب هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث دریایی میباشد.

پرداخت تسهیلات اعتباری

جهت ساخت کیت تشخیص کرونا

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز از پرداخت تسهیلات اعتباری به یک شرکت دانش بنیان خبر داد. به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد زندی مقدم با بیان اینکه این تسهیلات در راستای مقابله با ویروس کرونا پرداخت شده است، افزود: شرکت پیشتاز طب به عنوان بزرگترین شرکت دانش بنیان در زمینه تولید محصولات آزمایشگاهی با استفاده از این تسهیلات اقدام به ساخت کیت تشخیص کرونا نموده است. مدیرعامل شرکت پیشتاز طب در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز مراتب قدردانی خود را از کمکهای اعتباری بانک مهر اقتصاد ابراز و اعلام کرد: با کمکهای اعتباری بانک مهر اقتصاد شرکت دانش بنیان پیشتاز طب موفق به ساخت دو نوع کیت تشخیص کرونا در کشور شده که میتواند در راستای مقابله با این ویروس بسیار مؤثر عمل کند.

ساخت پل دیلم در محور اهواز - شوشتر

در ایستگاه پایانی

اهواز: فرج-رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی ادارهکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پل دیلم در محور اهواز - شوشتر به زودی به بهرهبرداری میرسد.محمد علی طالبی پور، اظهار کرد: پل دیلم به طول ١٦٢ متر و عرض ۱۳.۵ متر و با جادههایی به طول ۸۰۰ متر در طرفین به زودی به بهرهبرداری میرسد. وی با بیان اینکه این پل دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد است، افزود: مبلغ اولیه قرارداد ساخت این پل ۱۳.۶ میلیارد تومان و از محل منابع ملی است. رئیس اداره نظارت بر راههای فرعی و روستایی ادارهکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این پل در محور اصلی اهواز - شوشتر و در نزدیکی روستای دیلم قرار دارد و بخش شعیبیه شوشتر را به این محور اصلی متصل میکند. طالبی پور ادامه داد: این پل سه دهانه، شامل دو دهانه ٤٥ متری و یک دهانه در وسط به طول ٧٢ متر است.

تجلیل از دو تن از جانبازان ایرالکو

در هفته کار و کارگر

با حضور مهندس مجیدی مدیر عامل، مهندس آبایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، سرهنگ ربیعی فرمانده بسیج کارگری سپاه روح ا… استان مرکزی، جمعی از مسئولین و مدیران ایرالکو و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه روز جهانی کار و کارگر از حاج احمد حسین خانی و حاج علی تاجی دو تن از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شرکت آلومینیوم ایران تجلیل به عمل آمد. در این مراسم مهندس آبایی افزود: از جانبازان محترم که در زمان جنگ با رشادت و فداکاری حماسه ساز ۸ سال دفاع مقدس بودند و هم اینک در سنگر تولید مشغول جهاد اقتصادی هستند تقدیر و تشکر مینماییم. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، شرکت آلومینیوم را پیشرو در ایجاد اشتغال، پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل و تولید با کیفیت محصول برشمرد واز زحمات شبانه روزی مهندس مجیدی و همه کارگران شریف ایرالکو در انجام این مسئولیت خطیر و ارزشمند قدردانی نمود.

مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان زنجان:

استان زنجان با توجه بهقرار گرفتن در مسیر ترانزیت مرکز به شمال غرب کشور، بخش مهمی از زیرساختهای حملونقل در شمال غرب کشور را دارد و در این میان وجود برخی از چالشها، لزوم توجه ویژه به اصلاح نقاط حادثهخیز را دوچندان میکند.

آزادراه زنجان- قزوین بیشترین تصادفات در جادههای، استان را به خود اختصاص داده است که بخش از آن به ایمنسازی و رفع نقاط حادثهخیز بازمیگردد ۱۲۰ نقطه حادثهخیز و پر تصادف جادهای در زنجان شناساییشده است از این تعداد ۴۷ نقطه حادثهخیز و ۷۳ نقطه آن نیز پر تصادف است که بیشترین مسیر ارتباطی پر تصادف نیز مربوط به محور زنجان - میانه، زنجان - ارمغان خانه، زنجان - خدابنده، بیجار - خدابنده، ابهر - خدابنده، جاده زنجان - خرمدره و زنجان - تهم و همچنین جادههای فرعی روستایی است.

در این میان آزادراه زنجان - تبریز از نقاط حادثهخیز این استان بوده و بیشترین تصادفات رانندگی در آزادراه زنجان - قزوین و در حدود ۳۰ کیلومتری شهر زنجان اتفاق میافتد که علت آن نیز عامل انسانی و البته پشت پرده کمتوجهی به ایمنسازی این محور است.

بسیاری از کارشناسان عنوان میکنند: از ۹۵ کیلومتر آزادراه در حوزه استان زنجان فقط ۱۷ کیلومتر دارای روشنایی و ۱۴ کیلومتر نیز دارای جداکننده بتنی هستند که همین موضوع خود به افزایش تصادفات دامن زده است.

مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان زنجان در این رابطه بابیان اینکه شناسایی و رفع نقاط حادثهخیز موضوع جدیدی نبوده و از سالها پیش در دستور کار قرار داشته است لذا در سال ۹۶ تعداد ۱۰۵ نقطه حادثهخیز شناسایی شد.

عبدالحسین علیاکبری میافزاید: تاکنون ۶۹ نقطه تا به امروز رفع مشکل و ایمنسازی لازم انجامشده و روشنایی جادهای و ایمنسازی با علائم رانندگی انجامگرفته و ۳۶ نقطه هم نیاز به کار اساسی دارند. وی ادامه میدهد: امسال ۱۱ نقطه در قالب طرح دوساله که نیاز به احداث غیر همسطح و ابنیه و تعریض محور دارد نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است که در زمینه تأمین این اعتبار مشکل داریم. مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان زنجان میگوید: غیر از نقاط پر تصادف شناساییشده در استان کارشناسان نقاط مستعد تصادفات را هم شناسایی کردند و در این میان نسبت به انجام این پروژهها هم در سامانه اقدام میشود. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای استان زنجان، درمراسمی با حضور حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، اعضای هیأت عامل و معاونین این سازمان و مدیران استانها آیین رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل راهداری وحمل نقل جادهای استان زنجان دراین مراسم گفت: امکان ارتباط بااپراتورهای استان درسامانه ۱۴۱ فراهم شده ومخاطبین میتوانند برای اطلاع ازوضعیت راههای استان واعلام رخدادهای جادهای بااپراتورهای مرکزارتباط برقرارکنندکه این امکان قبلاً فقط برای ارتباط باپراتورهای مرکزمدیریت راههای کشورفراهم بود.

عبدالحسین علی اکبری افزود: اعلام وضعیت راهها, آب وهوای مسیرها, اعلام انسدادیامحدودیتها راهها, ثبت شکایات دررابطه باخرابی رویههای راههای کشور, ثبت شکایات مسافران حمل ونقل عمومی وثبت شکایات رانندگان بخش حمل ونقل عمومی ازجمله قابلیتهای این سامانه است.

وی مزایای این سامانه را کاهش چشمگیر حجم انتظار تماسگیرندگان با اپراتور در شرایط خاص جوی و بحران بیان داشت و گفت: افزایش کیفیت, دقت و سرعت پاسخگویی به تماسگیرندگان, قابلیت انتقال تماسها به ستاد وسایراستانهای معین, اطلاعیابی مستقیم مسئولان راهداری و حملونقل جادهای استان از مشکلات و رسیدگی درکمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری و اهتمام مسئولان در خصوص اطلاعیابی از آخرین وضعیت راههای حوزه استحفاظی و رخدادهای جادهای برای پاسخگویی دقیق و سریع به هموطنان از مزایای این سامانه است.

دکتر اردشیر سعدمحمدی با بیان اینکه امسال بیشترین سوددهی صنعت مس رقم خواهد خورد، گفت: تا پایان دیماه حدود ۱۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان فروش داشتهایم که این اتفاق رکورد بسیار خوبی است و به لحاظ تناژی نیز از رکورد فروش ۵۰ سال عمر صنعت مس عبور میکنیم.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، دکتر اردشیر سعدمحمدی در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با تبریک ایامالله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: وظیفه خود میدانم خالصانه و صادقانه از زحمات تکتک مدیران مجتمع مس سرچشمه بابت تولید تشکر کنم.

وی با بیان اینکه شرکت مس شرایط مناسبی است، ادامه داد: آخرین بودجه تعدیلشده شرکت مس به کدال فروش ۱۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که به یاری خدا و تلاش مدیران و کارکنان صنعت مس از آن عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد: در بحث پروژهها، دره زار و درآلو اولویت خاصی برای شرکت مس دارند و باید با یک جدیت خاص این پروژهها دنبال شوند و سریعتر به سرانجام برسند.

مدیرعامل شرکت مس در ادامه تصریح کرد: به ازای هر یک میلیون تن سنگ مس که با عیار چهار دهم درصد اکتشاف میکنیم ارزش برجایی حدود ۶ میلیارد تومان برای مس به ارمغان میآوریم؛ بنابراین وقتی ذخایر بزرگی اکتشاف میشوند ارزش و دارایی زیادی به شرکت مس افزوده میشود که در حفظ توسعه پایدار نقش زیادی دارد.

سعدمحمدی خاطرنشان کرد: در میزان حفاری بیش از ۶۳ هزار متر حفاری انجام دادیم که نسبت به سال گذشته بیش از ۸۰ درصد رشد کرده که امیدواریم تا پایان سال به ۷۰ هزار متر برسد و برای سال آینده هدفگذاری ۱۰۰ هزار متر حفاری برای اکتشاف را داریم. سعدمحمدی در پایان با تأکید بر اینکه شرکت مس مسیر هدفمند و مشخصی را برای صعود طی میکند، اضافه کرد: جایگاه مس بالاتر از جایگاه کنونی است که در آن قرار دارد و این ارتقاء هم به منطقه و هم به اقتصاد ملی کشور کمک خواهد کرد.

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار نیشابور ۳ پروژه به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در فولاد خراسان همزمان افتتاح شد.

به گزارش واحد روابط عمومی فولاد خراسان، آزمایشگاه واحد گندله سازی با سرمایه گذاری ۱.۵ میلیون یورو، از جمله این طرح¬ها بود که روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت با حضور معاون استاندار و فرماندار افتتاح شد. مدیر عامل فولاد خراسان در این مراسم گفت: کارخانه گندله سازی، اولین حلقه از زنجیره فولاد خراسان است و کیفیت داده در ادامه این مراسم کسری غفوری گفت: برای رفاه حال و آرامش کارکنان در محیط صنعتی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا آماده سازی دوش و رختکن با استاندارد مناسب به تعداد ۳۴۰ نفر ظرفیت جدید با توحه به ملاحضات بهداشتی اقدام شد. یکی دیگر از پروژههای که امروز به بهره برداری رسید «پارک کیفیت» بود که دکتر غفوری در خصوص اهمیت فضای سبز در فولاد خراسان گفت: در حال حاضر بهترین استانداردها را برای سرانه فضای سبز در فولاد خراسان داریم. علیرضا قامتی، فرماندار نیشابور که به دعوت غفوری مدیرعامل فولاد خراسان در این مجتمع حضور یافته بود، تسهیلات جدید کارگری- بهداشتی مجتمع، شامل تاسیسات دوش و رختکن و امکانات بهداشتی را نیز افتتاح کرد و مورد بازدید قرار داد. در حاشیه این مراسم، معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور با قدردانی از تلاشهای مدیران و کارکنان فولاد خراسان، در راستای حفظ شادابی و سلامت محیط، گفت: اقدامات مؤمنانه فولاد خراسان در قالب بستههای معیشتی برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در سطح شهرستان و همچنین کمک به علوم پزشکی نیشابور در خرید ملزومات مورد نیاز کادر درمان، که جمعاً بر یک میلیارد و صد میلیون تومان بالغ شده است، حاکی از مسئولیت پذیری اجتماعی این مجتمع ارزشمند است. فرماندار افزود: جای خوشوقتی است که در شرایط شیوع کرونا و رکود برخی فعالیتها، امروز در فولاد خراسان، شاهد رونق و تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات هستیم و آزمایشگاهی با ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه با این هدف به بهره برداری میرسد.

مدیر بهداشت حرفهای، ایمنی و محیطزیست فولاد مبارکه مطرح کرد؛
 

مـــدیر بهداشت حـــرفهای، ایمنی و محیـــطزیست فــولاد مبـــارکه گـــفت: با مشارکت کامل و حداکثری کارکنان شرکت فـــولاد مبـــارکه در طــرح عظیم غربالگری و بیماریابی ویروس کرونا، خوشبختانه این شرکت توانست در این شرایط سخت نیز در تولید اقتصادی و ارزشآفرینی برای ذینفعان مؤثر واقع شود.

حسین مدرسیفر با بیان اینکه بیماری کرونا یک بیماری عفونی است گفت: با توجه به میزان سرایت و سرعت شیوع این بیماری و ناشناخته بودن رفتار آن، مبارزه با آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین منظور شرکت فولاد مبارکه از بدو ورود این ویروس به کشور، با تشکیل کمیته بحران کوشید با انجام اقدامات پیشگیرانه، از شیوع بیماری در میان کارکنان جلوگیری، و شرایط لازم را برای تداوم تولید با اولویت حفظ سلامتی کارکنان مهیا کند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند در زمینۀ شیوۀ مقابله با شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان صنایع کشور، با توجه به اینکه این بیماری چندان شناختهشده نیست، تجارب کافی وجود ندارد؛ با این حال وزارت بهداشت و درمان پروتکلها و دستورالعملهای مهم و مفیدی ارائه داده که تمامی آنها مدنظر شرکت فولاد و کمیته بحران قرار گرفته و اجرا شده است.

مدیر بهداشت حرفهای، ایمنی و محیطزیست فولاد مبارکه از غربالگری و بیماریابی کارکنان بهعنوان یکی از موارد اجراشده در فولاد مبارکه نام برد و گفت: هنگام حضور کارکنان در محل کار، در یک مقطع زمانی، معمولاً تراکم جمعیتی ایجاد میشود و این امر شرایط شیوع بیماری را تشدید میکند؛ بنابراین باید با توجه و دقت ویژهای موارد لازم را پیگیری میکردیم. به همین منظور غربالگری و بیماریابی کارکنان و پیمانکاران طبق پروتکلهای وزارت بهداشت و درمان، برنامهریزی و در دو بخش خود اظهاری و نمونهگیری خون و آزمایشهای پاراکلینیکی در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

وی در تشریح چگونگی اجرای این برنامهها اظهار داشت: در مرحلۀ اول که در ابتدای سال ۱۳۹۹ برنامهریزی شد، با استفاده از دستورالعملهای مربوطه و بهرهگیری از زیرساختهای شرکت، پرسشنامۀ خود اظهاری کارکنان تدوین و روی پرتال کارکنان قرار گرفت و با اطلاعرسانی بهموقع، تاکنون سه بار این غربالگری انجام شده و نتایج آن برای بیماریابی، جلوگیری از حضور در محل کار و گذراندن دورۀ قرنطینه و نقاهت استفاده شده است. در این زمینه، پس از اجرای خوداظهاری، با توجه به علائم بالینی ثبتشدۀ کارکنان، واحد طب کار و درمان با تیم متخصص پزشکی خود با تماس تلفنی با فرد مشکوک، شرححال ثانویه وی را ثبت و اقدامات لازم را برای حضور یا غیبت وی در محل کار انجام میدهند. بدون شک مشارکت حداکثری و کامل کارکنان شرکت و پیمانکاران در این طرح عظیم که میتوان گفت بزرگترین طرح غربالگری و بیماریابی در صنعت کشور به شمار میآید قابل تقدیر است. مدرسیفر در خصوص اجرای مراحل بعدی این اقدامات گفت: در مرحلۀ بعدی و در راستای اجرای پروتکلهای مصوب وزارت بهداشت، برای چگونگی بازگشت به کار کارکنان بعد از تعطیلات برنامهریزی شد و تستهای پایش و غربالگری اولیه از طریق آزمایشهای پاراکلینیکی خون انجام گرفت تا وضعیت کارکنان مشکوک جهت تست PCR و Elisa مشخص گردد و از ورود بیماران به محل کار جلوگیری شود.

در این برنامه که با دستور مدیریت عالی سازمان و با همکاری واحدهای بهداشت حرفهای ایمنی و محیطزیست، امور اداری، حراست و مدیریت نواحی تولیدی و خدمات فنی و پشتیبانی انجام شد، کارکنان سازمان به دو گروه روز کار و شیفت تقسیمبندی شدند و آزمایشها انجام شد. وی با تأکید بر اینکه این پروتکلها برای پیمانکاران نیز اجرا شده ادامه داد: این غربالگری هم برای کارکنان امانی و هم پیمانکاران فولاد و در مجموع برای حدود ۲۴ هزار نفر انجام شده است. در این زمینه پس از خونگیری از افراد، نتایج آزمایشها پس از ۲۴ ساعت مشخص و برای انجام غربالگریهای ثانویه در اختیار واحد طب کار و درمان قرار میگیرد. امیدواریم این فعالیتها به ایمنی کارکنان در مقابل ویروس کرونا، تداوم تولید و رسیدن به هدف سال ۱۳۹۹ که مقام معظم رهبری آن را «جهش تولید» نامگذاری کردهاند، بینجامد. مدیر بهداشت حرفهای، ایمنی و محیطزیست فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان خود گفت: از تلاش مدیران، کارکنان و تمامی افرادی که در غربالگری مشارکت کردند و همچنین از سعۀ صدر و مشارکت همهجانبۀ کارکنان شرکت برای حفظ سلامت خود و دیگران تشکر و قدردانی میکنم.