پس از تهدید به قطع همکاری؛

اظهارات تند و صریح علیرضا دبیر در خصوص رفتار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان از سوی غلامرضا محمدی بی پاسخ مانده تا ابهامات اتفاقات اخیر بیشتر از قبل شود.به گزارش مهر، بی تردید غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از قهر و ترک کردن جلسه بررسی چرخه انتخابی تیم ملی هیچگاه پیش بینی نمیکرد، رئیس فدراسیون کشتی چند روز بعد، واکنش تندی به رفتارش نشان دهد. علیرضا دبیر که هفته گذشته میزبان اهالی رسانه بود تا به تشریح روند تدوین چرخه انتخابی تیمهای ملی بپردازد، فرصت را مغتنم دانست تا خط و نشانی هم برای سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بکشد.رئیس فدراسیون کشتی در این نشست صراحتاً اعلام کرد از رفتار غلامرضا محمدی بسیار گلهمند و ناراحت است و اگر قرار باشد این روند ادامه یابد، بی تردید به همکاری با سرمربی تیم ملی پایان خواهد داد. در این میان سکوت غلامرضا محمدی بر ابهامات اخیر افزود. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بنا به دلایل نامشخصی هنوز واکنشی به اظهارات تند و تیز علیرضا دبیر نشان نداده و سکوت پیشه کرده است. البته این سکوت و بی تفاوتی، میتواند دو هدف و معنی داشته باشد. اول اینکه غلامرضا محمدی قصد دارد با سکوت و تحمل چنین اظهاراتی از سوی رئیس، آرامش از دست رفته را باز گرداند و بتواند شرایط ادامه همکاری خود با فدراسیون را دستخوش این اختلافات نکند.اما دومین دلیل کاملاً متفاوت است و هیچ بعید نیست سرمربی تیم ملی فعلاً در حال تحمل وضعیت است و زمانیکه ببیند مماشات و مدارا با سیاستهای فدراسیون فایدهای برای او ندارد، لب به سخت بگشاید و آتش اختلاف علنی خود با رئیس فدراسیون را شعله ورتر سازد.

 

 

شرکت بیامو قصد دارد تا با ساخت اتومبیل الکتریکی جدید خود، جایگزین مناسبی برای M4 به بازار جهانی معرفی کند.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۲۰۱۳ شرکت بیامو تصمیم گرفت تا با معرفی 4 Series مدلهای 3 Series را ارتقا دهد. این سری جدید شامل اتومبیلهای شگفتانگیزتر همانند M4 میشد که جانشین روحانی M3 شناخته شد.حالا اطلاعات جدید حاکی از آن هستند که اتومبیل نسل جدید سری ۴ قرار نیست تا بهعنوان رقیبی برای M4 ساخته شود، بلکه این خودرو قرار است نمونهای الکتریکی با عنوان i۴ باشد.طبق اطلاعات منتشر شده از سوی منابع مختلف خودروی جدید شرکت بیامو قرار است رقیبی برای اتومبیل Tesla Model 3 باشد. این خودرو با ۵۲۳ اسببخار و ۶۰۰ پوند بر فیت گشتاور، قرار شده تا سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه شود. گفته میشود که اولین مدلهای عرضه شده از آن نیز با قابلیت رانش تمام چرخها تولید میشوند. سریعترین نمونه i4 از دو موتور الکتریکی، یکی در قسمت جلویی و دیگری در عقب، بهره میبرد.

قدرت این اتومبیل از بسته باتری لیتیوم یون ۸۰ کیلوواتی استخراج میشود. بر اساس گزارش منابع موثق، دامنه مسیر طی شده با یک بار شارژ این خودرو معادل با ۳۷۳ مایل خواهد بود.

گفتنی است که اتومبیل جدید i4 از پلتفرم خاصی مانند i8 و i3 برخوردار نخواهد بود.

این خودرو بر روی پلتفرم CLAR سوار است که شباهت زیادی به مدلهایی مانند Z4 و Supra شرکت تویوتا دارد.

چنین مشخصاتی نشانگر افزایش چشمگیر قیمت خودروی جدید شرکت BMW است. بر اساس برنامهریزی همیشگی شرکت بیامو، انتظار میرود که اتومبیل مورد نظر تا پایان سال جاری، در دو نمونه Coupe و Gran Coupe معرفی شود.

شرکت سامسونگ از تولید اولین گوشی دنیا خبر داده که مجهز به فناوری امنیتی کوانتومی است. رونمایی از این گوشی قرار است در تاریخ ۲۲ می انجام شود.به گزارش مهر به نقل از فوربس، سامسونگ و شرکت مخابراتی اس کی تله کام از تولید اولین گوشی نسل پنجم جهان خبر دادهاند که مجهز به فناوری امنیتی کوانتومی است. این شرکتها مدعی هستند که فناوری کوانتومی گوشیهای هوشمند را برای هکرها غیرقابل نفوذ میسازد.در حال حاضر گوشیهای سری اس ۲۰ سامسونگ همراه با برخی قابلیتهای امنیتی پیشرفته عرضه میشوند که از جمله آنها میتوان به تراشههایی امنیتی اشاره کرد که جلوی سرقت اطلاعات توسط هکرها را حتی در صورت دسترسی به سخت افزار گوشی میگیرند.اما گوشی گلکسی ای کوانتوم که از نظر امکانات شباهتهای زیادی به گوشی Galaxy A715G دارد، مجهز به تراشهای جدید موسوم به QRNG است که توسط شرکت ID Quantique تولید شده است.تراشه یادشده که به طور اختصاصی برای گوشیهای هوشمند تولید شده، با تولید اعداد تصادفی غیرقابل پیش بینی مانع از دسترسی هکرها به گوشیها میشود. تراشههای مشابه قبلی اگرچه اعداد تصادفی تولید میکردند، اما تولید این اعداد تصادفی از الگوهایی قابل پیش بینی و شناسایی توسط هکرها پیروی میکردند.

بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: طی سه ماه گذشته و بعد از شیوع بیماری کرونا پیشنهادات زیادی برای بازی در تلویزیون و سینما داشتهام ما به دلیل اینکه هنوز بیماری تمام نشده هیچ کدام از این آثار را قبول نکردم و به همین دلیل فعلا بیکارم. علی نصیریان در گفتوگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیتهای خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر با توجه به گذران ایام قرنطینه همچنان در خانه به سر میبرم و سر هیچ کار خاصی نیستم. وی در همین راستا ادامه داد: طی سه ماه گذشته و بعد از شیوع بیماری کرونا پیشنهادات زیادی برای بازی در تلویزیون و سینما داشتهام اما به دلیل اینکه هنوز بیماری تمام نشده هیچ کدام از این آثار را قبول نکردم و به همین دلیل فعلا بیکارم. بازیگر سریال شهرزاد درباره نحوه گذراندن اوقات فراغت جامعه در هنگام قرنطینه خانگی اظهار کرد: به شخصه در روزهایی که به دلیل کرونا خانه نشین بودم، بیشتر وقتم را به مطالعه کتاب پرداختم، اما نمیتوانم به همه بگویم کتاب بخوانید زیرا شاید برخی کتاب خواندن را دوست نداشته باشند.بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در همین راستا ادامه داد: از نظر من هر فرد میتواند در دوران خانه نشینی به دلیل شیوع کرونا کاری که به آن علاقمند است را انجام دهد، برخی کتاب میخوانند، برخی فیلم میبینند و برخی هم زمان خود را با خانوادهشان سپری میکنند.