ارزیابی مطلوب عملکرد امسال بیمه آسیا

مدیران بیمه آسیا در دیدار با مدیرعامل، برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی و عملکرد درخشان بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ و شصت و یکمین سال تاسیس شرکت را به ایشان تبریک گفتند.

مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا وضعیت بیمه آسیا را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود فراز و نشیب های به وجود آمده در سال گذشته اعم از سیل، زلزله و همچنین شیوع فراگیر بیماری کرونا، حضور نیروی انسانی توانمند، حرفه ای و متعهد و شبکه فروش فعال در بیمه­آسیا، رمز اصلی موفقیت شرکت بوده است. ریسک سنجی مناسب در سال گذشته سبب بهبود ترکیب پرتفوی بیمه آسیا شد و در کنار آن، برگزاری مجامع فصلی که برای اولین بار در صنعت بیمه اتفاق افتاد، تاثیر به سزایی در کنترل خسارت ها و تسریع در بررسی و پرداخت ها داشت که نتیجه آن، در کاهش ۱۲ درصدی نسبت خسارت شرکت مشاهده می شود.

با توجه به کسب موفقیت ­های اخیر بیمه ­آسیا، من اطمینان می­دهم که با تمهیدات هیات مدیره فنی و کارآمد، نیروی انسانی متعهد و متخصص و شبکه فروش توانمند، امسال نیز علیرغم وجود بیماری کرونا، عملکرد شرکت بسیار خوب خواهد بود و ما به یاری خداوند متعال، برنامه­ های خود را محقق خواهیم ساخت.

 

آموزش فنی و حرفهای راهبرد شکوفایی صنعتی و تولیدی

مدیرعامل بانک توسعه تعاون به تبیین اهمیت و نقش آموزش فنی و حرفهای در مسیر توسعه اقتصادی و صنعتی پرداخت. حجت اله مهدیان اظهار داشت: آموزشهای کاربردی در رشتهها و صنایع گوناگون در بخشهای صنعت، کشاورزی و خدمات میتواند در ارتقای سطح نیروی کار شاغل در کارگاهها و واحدهای تولیدی مؤثر واقع شود. مهدیان فعالیت سازمان فنی و حرفهای را برگرفته از برنامههای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور عنوان نمود و گفت: این سازمان در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باهدف مهارت افزایی نیروی کار تشکیلشده و مجری بسیاری از سیاستهای کلان وزارتخانه در مبحث اشتغال و سرمایه انسانی میباشد. مهدیان آموزش کاربری با دستگاههای پیشرفته و بهروز را از مهمترین دستاوردهای سازمان فنی و حرفهای اعلام نمود و گفت: این سازمان با فراهمسازی زمینه استفاده کاربران میتواند در انتقال صحیح فناوری به کشور مؤثر واقع گردد. وی با اشاره به زمینههای گسترده همکاری میان این بانک و سازمان فنی و حرفهای گفت: مخاطبین و ذینفعان سازمان و بانک اشتراکات بسیاری دارند و از خدمات اجتماعی هر دو دستگاه بهرهمند میشوند و طی سالهای اخیر مهارت آموزان سازمان فنی و حرفهای به بانک توسعه تعاون معرفیشده و از تسهیلات اشتغالزایی بهرهمند گردیدهاند.

کمک های کارکنان بانک ملت به سیل زدگان

کارکنان بانک ملت با کمک های نقدی، ۱۳۷۰ یخچال فریزر تولید داخل را برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان تهیه و ارسال کردند.

در ادامه ایفای مسوولیت های اجتماعی این بانک در عرصه های مختلف، این بار نیز کارکنان بانک ملت در پی وقوع سیل در استان کم برخوردار سیستان و بلوچستان در سال گذشته، با کمک های خود، برای ۱۳۷۰ خانواده سیل زده در ۲۳ شهر این استان، یخچال فریزر ساخت داخل کشور، خریداری کردند.

بر اساس این گزارش، یخچال فریزرهای اهدایی کارکنان بانک ملت با همکاری ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان، طی مدت ۱۰ روز بین مردم سیل زده استان توزیع شد تا بدین ترتیب، نیاز این خانواده ها به یخچال برای نگهداری مواد غذایی مرتفع شود.

سرمایه گذاری آسان در بورس با پلتفرم مدیریت ثروت "مانو"

سامانه مدیریت ثروت مانو باهدف تسهیل سرمایهگذاری تمام اقشار جامعه در بورس با پشتیبانی بانک سامان آغاز به کار کرد. بانک سامان با همکاری شرکت تحلیلگر امید اقدام به راهاندازی سامانه مدیریت ثروت مانو کرده است.

این سامانه کوشیده، با فراهم آوردن راهکارهای بهروز و فناورانه همراه با تیم متخصص مالی راحت ترین و مناسب ترین گزینه را برحسب برنامه ریزی شخصی و روحیات هر فرد ارائه کند تا همه افراد جامعه با هر سطح از سرمایه و دانش مالی بتوانند بهراحتی از فرصتهای سرمایهگذاری استفاده کنند.

این سامانه از طریق فروش واحدهای صندوقهای سرمایهگذاری به متقاضیان، وجوه دریافتی از مشتریان را در بورس و یا صندوقهای بادرآمد ثابت سرمایهگذاری میکند.

تنوع بسیار کارت های هدیه بانک آینده

با اهدای کارت های هدیه بانک آینده به مشتریان و عزیزان تان، خاطره سازی کنید.

این کارت ها با تنوع بالا، قابلیت درج پیام یا متن دلخواه شما و در مبالغ مختلف، در دسترس مشتریان عزیز و عموم مردم قرار دارد.

کارت هدیه بانک آینده با طرحهای جذاب و متناسبی که به شما ارائه میکند این امکان را فراهم کرده است تا در مناسـبت های مختلف و تیراژ بالا، کارکـنان سازمان و شرکـت های مختلف، مهمانی ها و مـراسم های مختلف، از آن بهره مند شوند.

مدیرعامل بانک سینا خبر داد:

گروه بانک و بیمه: دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا از پرداخت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغالزایی به هر فرد به جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و کسب و کارهای زیان دیده ناشی از شیوع کرونا، در قالب طرح مواسات خبر داد.

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی گفت: طرح مواسات بانک سینا در ادامه طرح مهرآفرین به منظور حمایت از گروه های آسیب دیده ناشی از کرونا و در راستای تحقق رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در جهت رفع مشکلات معیشتی ایجاد شده از کرونا برای اقشار مختلف کشور و لزوم دستگیری و حمایت از گروههای آسیب دیده، اجرایی شده و بر این اساس به واجدین شرایط، وام قرض الحسنه پرداخت می شود. دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: سقف فردی این وام جهت اشتغالزایی مبلغ ۱۵۰میلیون تومان با کارمزد ۲ درصد است که در ادامه طرح مهرآفرین این بانک اجرایی شده است و امیدواریم با تخصیص این منابع، شاهد جبران بخشی از زیان و خسارت کسب و کارها باشیم. مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: از محل این طرح امکان پرداخت وام به غیر از مباحث اشتغالزایی به بخشهایی نظیر تامین نیازهای ضروری و تعمیر مسکن هم فراهم شده است و واجدین شرایط از ۵۰ میلیون ریال تا ۳۰۰ میلیون ریال از این وام می توانند استفاده کنند. دکتر ایمانی تصریح کرد: این اقدام در راستای امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک سینا و بنیاد علوی است که طی آن به متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد علوی به این بانک وام قرض الحسنه پرداخت می شود. گفتنی است: بانک سینا از چندی قبل، طرح مهرآفرین را در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا اجرایی کرده است که طی آن اقشار مختلف کشور در گروههای شغلی مختلف شامل تاکسیرانی، تاکسی اینترنتی، رانندگان وانت بار، پیک های موتوری، اصناف، ناشران، شاعران، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، تشکل های قرآنی، هیئات، وعاظ، مداحان و ائمه جماعات و مناطق هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی می توانند از این وام بهره مند می شوند. به گفته مدیرعامل بانک سینا، مجموع وام پرداختی به رسته های شغلی یاد شده در طرح مهرآفرین، مبلغ ۲.۰۰۰ میلیارد ریال در کل کشور است که به هر فرد تا سقف ۵۰ میلیون ریال با اقساط حداکثر ۳۶ ماهه و نرخ کارمزد ۲ درصد پرداخت می شود.

بيژن اسدی معاون نظارت، حقوقي و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن گفت: با تعامل مناسب اين بانك با مشتريان و عارضه يابي مؤثر بخش وصول مطالبات در خصوص واحدهاي توليدي بدهكار، ميزان وصولي هاي اين بانك در ۴ ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۹ درصد افزايش يافته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، اسدي با بيان مطلب فوق اظهار داشت: اين بانك به دليل ماهيت تخصصي و توسعه اي خود براي اعطاي تسهيلات بر گزارش هاي توجيهي طرح و گزينش مشتريان بر اساس اهليت و صلاحيت آنان تمركز دارد و براي وصول مطالبات نيز به لحاظ حمايت از توليدكنندگان و عدم تعطيلي بنگاه هاي توليدي با محدوديت هايي مواجه است با اين وجود با تعامل مناسب با بدهكاران در پايان ۴ ماهه سال ۹۸ ميزان وصولي هاي اين بانك ۶۸۵ هزار ميليارد ريال بوده كه اين رقم در پايان ۴ ماهه سال ۹۹ به رقم ۸۷۰ هزار ميليارد ريال رسيده است.

بسياري از بنگاه هاي توليدي به دليل شيوع ويروس كرونا و تحريم هاي ظالمانه اقتصادي با مشكلات عديده اي همچون نوسانات نرخ ارز، نرخ تسعير، افزايش قيمت مواد اوليه و فقدان نقدينگي لازم براي عمل به تعهدات خود و پرداخت اقساط وام هاي دريافتي دست به گريبان هستند و بانك ها از سويي بايد منافع بانك را در نظر بگيرند و از سوي ديگر محدوديت هايي در زمينه تعطيلي واحدهاي توليدي و بيكاري نيروي كار وجود دارد كه براي حفظ سطح توليد و اشتغال در كشور و تحقق شعار جهش توليد مي بايست شرايط مشتريان مد نظر قرار گيرد و در كنار آن مقوله وصول مطالبات را نيز به صورت جدي در دستور كار قرار داد تا بتوان تسهيلات لازم را به همه متقاضيان اعطا نمود.

 

سخنگوی صنعت برق گفت: نیروگاه ها چنانچه نسبت به رعایت تعرفه مصوب عمل کنند، برای مراکز استخراج ارزهای مجازی می توانند فعالیت داشته باشند.مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با ایرنا، اضافه کرد: نیروگاه ها در عین حال نمی توانند از سوخت یارانه ای برای استخراج بیت کوین و سایر رمزارزها استفاده کنند.سخنگوی صنعت برق گفت: نیروگاهی که مستقل از شبکه باشد نیز می تواند با ۷۰ درصد قیمت سوخت صادراتی در این بخش فعالیت داشته باشددر عین حال مستقل بودن از شبکه بسیار مهم است.رجبی مشهدی افزود: اکنون و در شرایطی که تامین برق برای عموم مردم از اهمیت بسیاربالایی برخوردار است، اجازه نخواهیم داد کسانی با استفاده نابجا ازتعرفه ها که برای بخش های کشاورزی، صنعتی پیش بینی شده، اقدام به تولید بیت کوینی کنند که ارزش آن بیش از ۹ هزار دلار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه سال جاری یکی از سال های پر مصرف در استان و شهر تهران محسوب می شود تاکید کرد: افزایش مصرف کیفیت آب را تغییر نداده است.منصور درجاتی در گفت و گو با ایسنا، درباره تشکیل جلسه اضطرار ستاد بحران کارگروه شبکه توزیع آب استان تهران گفت: روز دوشنبه در نشستی با شبکه توزیع داشتیم تا شبکه توزیع اعلام کند آب از چه محل هایی به چه میزان تأمین می شود. در حقیقت اعلام شود چه میزان از آب سطحی و چه میزان از آب زیرزمینی را تأمین و در سطح استان توزیع می کند.وی افزود: در مسیر توزیع و تصفیه خانه ها نیز پایش کیفی انجام می شود و سیستم های کنترلی با دقت کنترل می کنند که آیا با افزایش مصرف آب در تهران کیفیت پایین می آید یا نه و این موضوع به خوبی بررسی می شود.

واردات نفت چین از سه کشور رکورد زد

واردات نفت چین از سه کشور عربستان سعودی، روسیه و برزیل در ژوئن به رکورد بالای جدیدی صعود کرد و مجموع واردات نفت این کشور را به سطح بالای جدیدی رساند.به گزارش ایسنا، آمار اداره کل گمرک چین نشان داد که واردات نفت چین در ژوئن برای نخستین بار به مرز ۱۳ میلیون بشکه در روز رسید.عربستان سعودی در ژوئن ۲.۱۷ میلیون بشکه در روز نفت به چین صادر کرد که ۰.۲ درصد از رکورد بالای قبلی ثبت شده در ماه مه افزایش داشت. واردات چین از روسیه به ۱.۹۵ میلیون بشکه در روز رسید و به مرز دو میلیون بشکه در روز نزدیک شد و از رکورد قبلی ۱.۸۲ میلیون بشکه در روز در ماه مه بالاتر رفت.برزیل که چهارمین صادرکننده بزرگ بود، در ژوئن ۱.۲۲ میلیون بشکه در روز نفت به چین صادر کرد که ۲۰.۹ درصد در مقایسه با رکورد قبلی ۱.۰۱ میلیون بشکه در روز در نوامبر رشد نشان داد.واردات نفت چین از آمریکا در ژوئن به ۱۴۳ هزار و ۴۵۲ بشکه در روز رسید که بالاترین میزان در هشت ماه گذشته بود اما ۲۳.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت.

عقبنشینی قیمت نفت
با گسترش دوباره کرونا

قیمت نفت که چند هفتهای را با ثبات نسبی پشت سرگذاشته حالا با توجه به نگرانیهای جهانی مبنی بر شیوع دوباره کرونا، با کاهش قیمت همراه است.به گزارش ایرنا ، قیمت نفت با اجرای توافق کاهش تولید روند نزولی خود را پایان داد، هر چند هفتهها زمان لازم بود تا از میانه کانال ۲۰ دلاری تا قیمتهایی بالاتر از ۴۰ دلار در هر بشکه برسد.با این حال همچنان ریسکهایی مانند عدم رعایت سهمیه تولید و از آن مهمتر، افزایش ذخیره نفت در جهان، باعث شد تا قیمتها توان افزایش بیشتر را نداشته باشند و در کانال ۴۰ دلاری تثبیت شوند.در مجموع این عوامل قیمت نفت را با نوسانی اندک ثابت نگه داشت، اما حالا با زمزمههای شیوع گسترده کرونا در سراسر جهان، نگرانیها نسبت به کاهش تقاضا بیشتر شده است. نگرانی که میتواند دوباره شیب قیمتها را نزولی کند.با توجه به آن، قیمت نفت برنت روز دوشنبه ۶ مردادماه، ۰.۴۶ درصد پایین آمد و به قیمت ۴۳ دلار و ۱۴ سنت به فروش رسید. نفت شاخص آمریکا نیز ۰.۴۴ درصد کاهش را تجربه کرد و ۴۱ دلار و ۱۱ سنت در هر بشکه قیمت خورد.

وزیر نفت:

گروه انرژی: وزیر نفت از کاهش حوادث آسیبپذیر صنعت نفت در سالهای اخیر با ابلاغ دستورعملها خبرداد و گفت: ما در مقابل جان انسانها و ثروت کشور مسئولیم.

به گزارش وزارت نفت، بیژن زنگنه در آیین اعطای گواهینامه صلاحیت حرفهای فرمانده صحنه در وزارت نفت دلیل حضورش در این مراسم را اهمیت مقوله بهداشت، ایمنی، محیط زیست (اچاسیی) با تمرکز بر ایمنی دانست و اظهار کرد: صنعت نفت به دلیل ماهیتش در همه مراحل اعم از اجرا و بهرهبرداری با انواع خطرات از جمله آتش، مواد سمی و... روبهرو است. وی بر ضرورت توجه به مقوله اچاسیی با توجه به ماهیت صنعت نفت تأکید کرد و گفت: هر اشتباهی در صنعت نفت سبب از دست رفتن جان یک انسان و از هم پاشیدن یک خانواده میشود، بنابراین ما در مقابل جان افراد و همچنین ثروت ملی مسئولیم. وزیر نفت با بیان اینکه توصیه به مراقبت تنها یک مقوله دینی، اخلاقی و تقوایی نیست، بلکه مسئله حرفهای است، افزود: در این زمینه کارهای بزرگی در دنیا انجام شده است که باید با تعهد اخلاقی نسبت به انجام وظایفمان براساس استانداردهای مشخصشده، عمل کنیم. زنگنه با اشاره به اینکه موضوع اچاسیی از زمان طراحی یک پلنت آغاز و در طرحهای صنعت نفت نیز با تأمین تجهیزات، تخصیص نیروی انسانی ماهر، انجام آموزشهای لازم و در نهایت پیاده و اجرای منظم و دقیق انجام میشود، تأکید کرد: به این نکته باید توجه کرد که مسئولیت اچاسیی تنها با این واحد نیست، بلکه تک تک کارکنان در این زمینه مسئولیت دارند. بهعنوان نمونه وقتی حادثهای اتفاق افتاد نخست کسی که در محل حضور دارد باید به مقابله بپردازد و سپس خبر آن را اعلام کند. وی با بیان اینکه همه تلاشمان این است حادثهای در صنعت نفت اتفاق نیفتد، اما در صورت وقوع چه باید کرد؟ به حادثه پتروشیمی بوعلی سینا در تابستان سال ۱۳۹۵ اشاره کرد و گفت: وقتی در محل حادثه (ماهشهر) حاضر شدم افراد زیادی با بیسیم در حال صحبت بودند. بهعنوان نخستین موضوع به آنها اعلام کردم که من تخصصی در زمینه فرماندهی عملیات مقابله با آتش ندارم و باید خاموش کردن این آتش به یک فرمانده سپرده شود و ما باید از او پشتیبانی کنیم. وزیر نفت ادامه داد: با سپردن مدیریت این حادثه به یک فرمانده، بیسیمها خاموش شد و با فرماندهی این آتش بدون هیچ خسارت انسانی خاموش شد. در واقع فرماندهی عملیات حوادث بسیار مهم است و یک فرمانده برای کنترل اوضاع باید عاری از احساس باشد.

بیمه در ایران شوخی است

زنگنه با بیان اینکه کارهای خوبی در زمینه فرماندهی صحنه در حوادث صنعت نفت انجام شده، اما هنوز گام نخست است، گفت: ما در اچاسیی بهخصوص ایمنی به انضباط و فرهنگسازی نیاز داریم. بهعنوان نمونه اکنون در زمینه ماسک زدن به انضباطی رسیدهایم، زیرا باورمان شده خطر جدی است و اشتباه به معنی مرگ است. تا این احساس را نداشته باشیم عمل نمیکنیم. این طبیعت بشر است و باید برای آن فرهنگسازی شود.وی با تأکید بر اینکه تمامی تأسیسات صنعت نفت باید از نظر ایمنی از سوی مشاوران درجه یک بینالمللی ارزیابی شود، افزود: همچنین مشاوران ارزیابی تأسیسات در ایران نیز باید تقویت شوند و با ارزیابی تأسیسات، مشکلات و نقاط ضعف را بگویند. وزیر نفت ادامه داد: این کارها را در دنیا بیمهها انجام میدهند، زیرا بیمه در ایران شوخی است، در نتیجه بدون ارزیابی و بررسی مشکلات تأسیسات را بیمه میکنند، در حالی که در دنیا اگر بخواهند تأسیسات را بیمه کنند نخست ارزیابی ایمنی انجام میدهند، سپس متناسب با وضع آن نرخ بیمه را اعلام میکنند. وی با یادآوری دیدار خود با بیمههای کشور در زمان ریاست عبدالناصر همتی در بیمه مرکزی اظهار کرد: در آن دیدار، درخواست کردم در بیمه کردن تأسیسات نفتی با افزایش نرخ بیمه سختگیری کنند و عنوان کردم این سختگیری سبب حفظ جان و مال مردم و کشور میشود.

«حادثه» نتیجه اشتباهات به هم پیوسته

زنگنه با بیان اینکه یکی از کارهای فرماندهی در حوادث این است که در شرایط عادی ابزار مورد نیاز در زمان حادثه را بررسی کنند، تصریح کرد: هر حادثهای اتفاق میافتد باید دهها جلسه برای آن تشکیل و ارزیابی شود. متأسفانه در کشور ما روال این است حادثه که اتفاق افتاد عموماً مدیران به هر دلیلی سعی میکنند سریع از آن عبور کنند و مسئولیت را بر گردن کسی بیندازند که دیگر نیست. در حالی که اینطور نیست. حادثه نتیجه اشتباهات به هم پیوسته است.وزیر نفت با بیان اینکه لاپوشانی کردن دلایل حوادث، افزایش مرگومیر را به همراه دارد، گفت: الحمدالله در این سالها با ابلاغ این دستورعملها حوادث آسیبپذیر بهشدت پایین آمده، اما کفایت نمیکند و نباید راضی شویم.

ضرورت گسترش فعالیت شورای «سلام» در صنعت نفت

زنگنه با تأکید بر اینکه نهتنها در شرکتهای اصلی نفت، بلکه نیروهای پیمانکاری و پتروشیمیهایی که خصوصیسازی شدند نیز باید روی موضوع اچاسیی حساس باشیم چون ما مسئولیم و مردن یک فرد را نمیتوان جبران کرد، اظهار کرد: امیدوارم دوستان و همکاران در موضوع اچاسیی دقت کنند و مانورهای کافی داشته باشند. سادهنگر نباشند. این سادهنگری سبب از دست رفتن جان افراد میشود. ما باید سختگیری کنیم. همانند پدر مادری که در برخی مسائل برای فرزندان خود سختگیری میکنند.وی گفت: تقاضا میکنم شورای سلام بیشتر در صنعت نفت فعال باشد. خیلی از مقررات و دستورعملها باید در این شورا تدوین و ابلاغ شود. حداقل باید سالانه یک گزارش ایمنی از تمام واحدهایمان داشته باشیم.

ظرفیت درحال بهرهبرداری انرژیهای تجدیدپذیر که تا پایان خردادماه امسال ۸۲۵ مگاوات بود، با افزایش همراه شده و به ۸۳۱ مگاوات رسید.به گزارش ایرنا، ظرفیت درحال بهره برداری انرژیهای تجدیدپذیر درحالی به ۸۳۱ مگاوات رسیده که براساس تازه ترین گزارش سازمان انرژیهای تجدیدپذیر و بهره وری برق ایران (ساتبا) ۸۱۵ مگاوات نیز در حال احداث است.مجموع ظرفیت انرژی خورشیدی کشور تا پایان تیرماه با ۶۴ نیروگاه به ۴۵ درصد رسیده و مجموع ظرفیت انرژی بادی کشور با داشتن ۲۰ نیروگاه بالغ بر۳۴درصد است.سهم سایر انرژیهای تجدید پذیر و بهره وری برق به این ترتیب ۱۲ درصد این سهم متعلق به نیروگاههای برق آبی کوچک، هفت درصد کاهش تلفات درشبکه برق، یک درصد از بازیافت حرارت و توربینهای انبساطی و یک درصدهم متعلق به زیست توده است.انرژی های تجدیدپذیر تا پایان تیرماه توانسته ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی را جذب کند.