نصب ١٦هزار تابلوی مسیرنما در محورهای اردکان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردکان از نصب و نگهداری بیش از ۱۶ هزار تابلوی مسیرنما در محورهای شهرستان اردکان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، سعید صالح با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان اردکان اظهار داشت: در شهرستان اردکان به دلیل وجود معادن غنی و مناطق صنعتی و لزوم جابجایی محصولات صنعتی و معدنی همچنین وجود جاذبه های گردشگری و تردد گردشگران داخلی و خارجی، توجه به زیرساختهای توسعه حمل و نقل ضروری و اجتناب ناپذیر است صالح عنوان کرد: در این مسیرها چهار پل بزرگ و بیش از هزار دهانه پل آبرو احداث شده ضمن اینکه هزار و ۱۱۳ مترمربع تابلوی اطلاعاتی، ۱۵۳۰ تابلوی اخطاری و انتظامی و ۱۶ هزار عدد تابلوی مسیرنما در محورهای تحت پوشش حوزه استحافظی نصب شده است وی ادامه داد: در این اداره ۲۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با میانگین عمر ۲۰ سال نیز وجود دارد که از این میزان هفت دستگاه غیرفعال و نیازمند تعمیر است صالح، نصب و مرمت و شستشوی تابلوهای راه، اصلاح شیب و تعریض شانه راه، ساخت و بهسازی راه های روستایی، تیغ زنی راه های خاکی، پاکسازی حریم، پاکسازی محورها در صورت تصادف، گشت دروازه ای برای بارهای بدون بارنامه، گشت ایمنی برای ناوگان اتوبوسی و ... را نیز از اقدامات و برنامه های این اداره در طول سال برشمرد

 

سرقت تجهیزات و اموال دولتی چالش مهم آبرسانی در خوزستان

اهواز : فرج-مدیر اداره آب حیات از رفع شکستگی عمدی ۲ حوضچه و دستکاری شیرهای هوا در مسیر جاده اهواز به آبادان ، توسط کارکنان این اداره و جلوگیری از هدررفت ۲۴۰ مترمکعب آب در طول شبانه روز خبر داد.

محمد مهدیزاده با تاکید بر اینکه آسیب رسانی، سرقت تجهیزات و اموال دولتی باعث ایجاد اختلال در خدمت رسانی خواهد شد، اذعان داشت: متاسفانه دستکاری افرادی ناشناس و تخریب دال های بتنی حوضچه های مسیر خط انتقال آب حیات از چالشهای مهم در مسیر ارائه خدمت به مردم شریف خوزستان است .

وی افزود: این بار هم بدنبال مشاهده افت فشار خط و سرکشی گروه عملیات بهره برداری آب حیات، شکستگی ۲ دو حوضچه و دستکاری شیرهای هوا در مسیر جاده اهواز به آبادان نرسیده به روستای سلمانه گزارش شد که بلافاصله با اعزام اکیپ و تجهیزات ؛ عملیات پیشگیری از هدر رفت آب آغاز شد .

مدیر آب حیات اضافه کرد: بی شک با رصد و پیگیری همکارانم در بخش حراست و حقوقی امور آب حیات تا شناسایی افراد خاطی و خرابکار و معرفی به دستگاه قضایی پیش خواهیم رفت و یکبار دیگر اعلام میکنم بهترین راه بهرمندی از خدمات امور آب حیات خرید اشتراک ؛ پرداخت آب بها و استفاده از این نعمت بدون جایگزین بصورت مجاز است .

رشد ٢٨ درصدی فروش محصولات چادرملو نسبت به خرداد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در تیر ماه امسال با فروش بیش از ۱۰ هزارمیلیارد ریال محصولات خود، بیش از ۲۸ درصد رشد نسبت به خرداد ماه سال جاری داشته است .

به گزارش روابط عمومی چادرملو، همچنین میزان فروش این شرکت در ۴ ماهه امسال بالغ ۳۴ هزارو ۷۱۱ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حدود ۹ درصدرشد برخوردار بوده است .

بر اساس همین گزارش ، چادرملو از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، بیش از ۳ میلیون و ۶۱۱ هزارتن کنسانتره سنگ آهن و ۱۴۵ هزارو ۷۰۰ تن سنگ آهن دانه بندی شده تولید کرده است .

از سوی دیگر ، فراتر از برنامه پیش بینی شده سال ۱۳۹۹ ، بیش از ۳۲۸ هزار و ۱۴۸ هزارتن فولاد تولید کرده است. که ۲۶۷ هزار و ۷۶۶ تن آن به فروش رسیده است.

همچنین طی همین مدت بالغ بر ۵۵۹ هزار و ۶۲۲ تن آهن اسفنجی و یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۴۵ تن گندله در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو تولید شده است .

تقدیراز مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی

سیدعلی آقازاده استانداراستان مرکزی ومنوچهرتوسطی رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن وکشاورزی ودبیرگفتگوی دولت وبخش خصوصی استان مرکزی باارسال لوح تقدیر ازمحمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی تقدیروتشکرنمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی، متن لوح ارسالی بدین شرح می باشد: رشد توسعه اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش
جمعی و برنامه ریزی مدیران، متخصصان و اساتیدی است که دانش وتخصص و عمرگرانبهای خود را در سرمایه ای برای سربلندی وسازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرارداده اند.

لذا برخودلازم می دانیم ازجنابعالی بواسطه تلاش مستمروحضورمنظم دربرگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی به عنوان یکی از اثربخش ترین سازوکاررفع موانع تولیدوفعالیت های اقتصادی درمسیرتوسعه کشوروهمچنین ،پیگیری مصوبات مربوطه درسال ۱۳۹۸معطوف نموده اید،نهایت تقدیروتشکررابعمل آورده وسربلندی ،پیروزی وموفقیت شماازدرگاه احدیت مسئلت می نماییم.

 

نصب تجهیزات و ارتقاء تکنولوژی ۱۳ سایت تلفن همراه در لرستان

مدير مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت؛ به منظور پاسخگویی به نیازهای مشترکان و ارائه خدمات در مطلوب به مشتریان همراه اول، مخابرات استان در خط مقدم پایداری ارتباطات در کنترل شیوع ویروس کرونا، فعالیتهای توسعه شبکه ارتباطی خود را متوقف نکرده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در این راستا بیان کرد؛ به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی سیار و رفع مشکلات و تقویت پوشش آنتن دهی و برخورداری هم استانیها از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول و در راستای جلب رضایت مشترکان با همت و تلاش شبانه روزی کارشناسان و متخصصان مخابرات منطقه لرستان، تجهیزات فنی بر روی ۱۳ سایت پر ترافیک شهری و جادهایی- روستایی را نصب و راه اندازی نمودند.

قاسمی افزود؛ در ادامه پروژه فاز ۸ توسعه شبکه ارتباطات سیار و برنامه توسعه ارتباطات استان در سال ۹۹ طبق زمانبندی طی هفته گذشته ۱۳ سایت پرترافیک در شهرستانهای خرم آباد، بروجرد، کوهدشت ، ازنا ، پلدختر و دوره چگنی تکنولوژی ۴G نصب و راه اندازی گردید.

براساس این گزارش جهت ارتقای تکنولوژی این ۱۳ سایت همراه اول مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

۵۲ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی
در ایلام مهیا شد

مدیرکل کمیته امداداملام خمینی (ره) استان ایلام از تدارک ۵۲ پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار ایلام خبر داد.

قنبر موسی نژاد اظهار داشت: این پایگاهها شامل دفاتر کمیته امداد در ۱۵ نقطه استان و ۳۷ مرکز نیکوکاری بوده که در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردم این استان هستند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال نذورات قربانی در این استان جمع آوری شده است، گفت: انتظار میرود میزان نذرهای مردم در سال جاری به ۳۲ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی اضافه کرد: امسال به منظور راحتی مردم نیکوکار استان در پرداخت نذورات قربانی روشهای گوناگونی در نظر گرفته شده که علاوه بر امکان حضوری تحویل یا پرداخت نذورات قربانی روشهای الکترونیکی برای پرداخت نذورات نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت:از جمله انکه مردم می توانند از طریق شماره گیری کد #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* میتوانند به مبلغ دلخواه وجوهات قربانی مورد نظر خود را پرداخت کنند.

موسینژاد ادامه داد: امسال نیز هم مانند سالهای گذشته در تعدادی از شهرستانها با همکاری و حضور شبکه دامپزشکی استان طرح قربانگاه با هدف جمع آوری دام زنده قربانی اجرا شذه که در این مکانها ضمن قربانی و ذبح دامهای اهدایی،گوشت بسته بندی و در بین نیازمندان توزیع میشود.

اولین برداشت مکانیزه برنج با حضور استاندار گیلان انجام شد؛

گیلان_فرحی؛ استاندار گیلان مکانیزاسیون کاشت و برداشت برنج در سال زارعی جاری را ۷۵ درصد عنوان کرد و گفت: نظارت ها برای جلوگیری از واردات و عرضه محصول برنج همزمان با فصل برداشت با جدیت استمرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در مراسم اولین برداشت مکانیزه محصول برنج در روستای پس ویشه رشت که محمدرضا احمدی و سیدعلی آقازاده از نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از کشاورزان نیز حضور داشتند؛ اظهار داشت: شعار راهبردی جهش تولید در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و ایستادگی ملت بزرگ ایران در مقابل تحریمهای ظالمانه استکبار و در ابعاد گوناگون بویژه در عرصه تولید محصولات کشاورزی ، تامین محصولات استراتژیک و خودکفایی داخلی نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به جایگاه جهش تولید در اقتصاد ، برنج را از جمله محصولات راهبردی کشور خواند که استان گیلان در تامین آن جایگاه مهمی دارد.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها امسال افزون بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن شلتوک از مزارع استان برداشت می شود که این رقم حدود ۷۵۰ هزار تن برنج سفید مرغوب را وارد بازار می کند.

دکتر زارع بیان داشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته از سوی بخش های مختلف از جمله سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقهای و کشاورزان شاهد افزایش کمی و کیفی محصول برنج در استان هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به افزایش مکانیزاسیون کشاورزی در استان طی سالجاری گفت: از ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری، امسال افزون بر ۱۸۰ هزار هکتار به صورت مکانیزه مورد کاشت و برداشت قرار گرفت که این رقم افزایش ۷۵ درصدی نسبت به سال قبل را نشان می دهد.

وی افزود: بر اساس نتایج بررسی ها با افزایش مکانیزاسیون در کشت برنج، قیمت تمام شده کاشت این محصول نیز پایین تر آمده ، زحمت و تلاش کشاورزان به مراتب کمتر شده و از نظر اقتصادی برای فعالان این بخش مقرون به صرفه تر است.

دکتر زارع اظهار داشت: علیرغم بارندگی اندک پس از نشاء در استان، افزون بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون متر مکعب آب با مدیریت شرکت آب منطقه ای از ذخیره سدها استفاده شد و کمبودی در تامین و توزیع آب درون شبکه و خارج از شبکه نداشته ایم ضمن آنکه از نظر زمان برداشت و کیفیت محصول هم شرایط خوبی داریم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: دولت علاوه بر حمایت های تسهیلاتی که در طول سال از کشاورزان دارد، با توزیع نهاده ها و ترویج آموزش های کشاورزی توسط کارشناسان مربوطه از این بخش حمایت می کند و به یقین کنترل بازار و تعادل قیمت برنج نیز همچون سال گذشته یکی از دغدغه های دولت در سالجاری است.

دکتر زارع با یادآوری اینکه سال گذشته
برای جلوگیری واردات برنج و عرضه آن به بازار همزمان با فصل برداشت این محصول نظارت کافی صورت گرفت ، بیان کرد: پارسال توزیع برنج وارداتی ، غیر از فصل برداشت انجام شد و امسال نیز پیگیری های لازم در این خصوص جزو سیاست های دولت خواهد بود تا ضربه ای به قیمت برنج در زمان برداشت وارد نشود.

گیلان بزرگترین تولیدکننده ارقام بومی و باکیفیت برنج در کشور است که با ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری، رتبه اول کشور را از لحاظ سطح زیرکشت و همچنین رتبه دوم تولید برنج را به خود اختصاص داده است.

ارقام هاشمی، علی کاظمی، صدری، حسنی و دیلمانی جزو رقمهای کیفی و ارقام گوهر، سپیدرود و آنام جزو رقمهای پرمحصول است که در شالیزارهای گیلان کشت میشود. بیشترین رقمهای کشت شده برنج در این استان، رقمهای کیفی هاشمی و علی کاظمی است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان از صدور ۸ هزار و ۱۹۹ برگ معاینه فنی وسائط نقلیه عمومی جادهای در چهار ماهه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار داشت: از مجموع ۱۱ هزار و ۲۰ مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان در این مدت، ۸ هزار و ۱۹۹ وسیله نقلیه عمومی جادهای برگ معاینه فنی را اخذ نمودند و ۲ هزار و ۸۲۱ وسیله نقلیه دیگر موفق به دریافت مجوز مذکور نگردیدند.

وی افزود: با توجه به اینکه صدور مجوز تردد و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی جادهای در بخش کالا و مسافر منوط به رفع نواقص فنی و اطمینان از ایمنی خودرو است، انتظار میرود رانندگان فعال در این حوزه به این مساله توجه جدی داشته و در زمان مقرر نسبت به دریافت برگ معاینه فنی از مراکز مربوطه، اقدام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان سیستان و بلوچستان از نظارت دقیق بر فعالیت مراکز معاینه فنی تحت پوشش اداره کل در شهرستانهای زابل، زاهدان و خاش خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه این استان از لحاظ حمل و نقلی، ضروری است علاوه بر سه مرکز موجود، در شهرستانهای مهرستان، میرجاوه و زهک نیز مراکز معاینه فنی راه اندازی شود.

باقری با بیان اینکه معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین از اهمیت خاصی در تأمین ایمنی سفرهای جادهای برخوردار است، اظهار داشت: در معاینات فنی این دسته از وسایل نقلیه عمومی مواردی همچون میزان آلایندگی هوا، میزان تولید آلودگی صوتی، وضعیت ترمزها، نور چراغها، باک غیراستاندارد و مناسب بودن آج لاستیکها مورد بررسی قرار میگیرد.

علی کیوانی ملارد ، کولیوند شهردار ملارد: طرح جامع ساماندهی معابر شهری در راستای تداوم زیباسازی فضاهای شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان در دستور کار شهرداری ملارد قرار گرفت

محمد صادق کولیوند شهردار ملارد با تاکید بر اینکه از دیگر وظایف و خدمات دهی حوزههای فعالیت شهرداری علاوه بر احداث و نگهداری ، بهسازی معابر می باشد گفت: طرح جامع ساماندهی معابر شهری در راستای تداوم زیباسازی فضاهای شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان در دستور کار شهرداری ملارد قرار گرفت کولیوند ادامه داد:بنابراین در ادامه برنامه ساماندهی معابر شهری اجرای بتن پیاده روهای معابر خارج از بافت مسکونی در دستور کار شهرداری قرار گرفت. وی افزود: با توجه به گستردگی پهنه شهر و وجود پیاده روهای خاکی علاوه بر زیباسازی معابر به منظور رفع مشکلات عبور و مرور شهروندان علی الخصوص دانش آموزان و جلوگیری از حوادث ناشی از آن ، طرح جامع ساماندهی معابر شهری در حال انجام است. وی در ادامه گفت: این فعالیت عمرانی هماکنون در بلوار مطهری شرقی و غربی در دست اقدام است و در ادامه در بلوار الغدیر ، ضلع غربی سه باند مارلیک و بلوار شوریابی اجرایی خواهد شد.

مدیریت شهری ملارد هدف از این طرح را تداوم زیباسازی فضاهای شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان خواند و تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی ، پیاده روهای معابر نام برده در سنوات آتی با تکمیل بافت های مسکونی حاشیه آن در برنامه اجرای کفپوش قرار خواهد گرفت تا زیباسازی فضاهای شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان تداوم یابد. وی در خاتمه بیان کرد: تاکنون یک میلیاردو دویست و پنجاه هزار ریال بابت اجرای بتن به مساحت تقریبی ۱۰هزار مترمربع هزینه و تامین اعتبار شده و مساحت ۱۸۰۰۰مترمربع دیگر باقیمانده است که به یاری خدا انجام خواهد شد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند گفت: یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون لیتر بنزین یورو چهار
امسال در این واحد پالایشگاهی تولید شد. غلامحسین رمضانپور، افزود: بنزین تولیدی امسال شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بیش از ۲۲ درصد نیاز کشور به این سوخت را تامین کرده و بخش عمده آن در استان های تهران، البرز و مرکزی به مصرف رسیده است. وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین یورو چهار در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تولید میشود، ادامه داد: بیش از ۱۷ میلیونئ لیتر بنزین سوپر نیز امسال در این واحد تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره)
شازند بیان کرد: ۲۷۵ میلیون لیتر گاز مایع، ۱۳۹ میلیون لیتر نفت سفید و ۹۸۸ میلیون لیتر نفت گاز امسال در این واحد پالایشگاهی تولید و در نقاط مختلف کشور به مصرف رسید.

رمضانپور با بیان اینکه شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تنها پالایشگاه تولید سوخت کشتیرانی کشور است، اظهار داشت: ۱۰۸ میلیون لیتر سوخت کشتیرانی امسال در این شرکت تولید شد.

وی گفت: ۲ میلیون ۳۴۴ میلیون لیتر نرمال هگزان(خوراک صنایع پتروشیمی و صنایع غذایی)، ۲ تن گوگرد کلوخه و ۳۳ هزار تن گوگرد گرانول امسال در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تولید شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بیان کرد: سه میلیارد و ۶۷۷ میلیون لیتر نفت خام امسال به عنوان مواد خام در این واحد پالایشگاهی مصرف شده است.

شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) تولیدکننده بنزین یورو ۴ و یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور است
که بهعنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال ۱۳۷۲ با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار بشکه در روز راهاندازی شد.

این شرکت نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرایی آن بعد از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد. ظرفیت این پالایشگاه پس از مدتی با تلاش و کوشش نیروهای متعهد و متخصص به ۲۵۰ هزار بشکه در روز رسید.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: برای اولین بار در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان چهار تیم واکنش سریع به منظور مهار حوادث درکوتاه ترین زمان ممکن تشکیل شد. ناصر اکبری هدف از راه اندازی تیم های واکنش سریع را کاهش تبعات حوادث غیر مترقبه برشمرد و اعلام کرد: چهار تیم ۲۳ نفره که دارای تخصص و مهارت لازم در مهار حوادث خطوط انتقال، شبکه توزیع، تعمیرات پمپ، کنترل کیفی، برق، خدمات حمل ونقل ،پشتیبانی و تداراکات هستند تشکیل می شود. وی انتخاب اعضای تیم های واکنش سریع را بر مبنای عملکردشان در هنگام وقوع حوادث برشمرد و خاطرنشان ساخت: در سالهای اخیر تیم هایی از شرکت آبفا اصفهان برای مهار بحران های مختلف از جمله سیل و زلزله که دراستان های خوزستان، لرستان ، کرمانشاه و.... به وقوع پیوست اعزام شدند و ارزیابی عملکرد افراد اعزامی به این استان ها یکی از پارامترهای انتخاب افراد در تیم های واکنش سریع بود.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به آموزش های که برای اعضا تیم های واکنش سریع در نظر گرفته شده است اعلام کرد: با هدف ارائه خدمات سریع و به موقع به آسیب دیده گان، آموزش های متنوع و جامعی در نظر گرفته شده تا اگر نقاط ضعف در این زمینه وجود داشته باشد برطرف گردد.

وی خاطرنشان ساخت: افراد تشکیل دهنده تیم های واکنش سریع باید نظم، انضباط و پاکیزگی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بتوانند کمک های در خور توجهی به آسیب دیدگان ارائه دهند. اکبری سلامت جسمی و روانی اعضا را شرط لازم برای حضور در تیم های واکنش سریع دانست و اظهار داشت: اعضا باید از سلامت جسمانی و روانی لازم برای حضور فعال در تیم های واکنش سریع برخوار باشند همچنین روحیه کار گروهی داشته باشند تا با مشارکت در انجام کارها بتوانند تبعات ناشی از وقوع حوادث را به حداقل برسانند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان رعایت اصول ایمنی و استاندارد را ضروری برشمرد و بیان داشت: برخورداری از تجهیزات لازم و تخصصی به همراه رعایت اصول ایمنی از عوامل بسیار مهم می باشد که اعضا تیم های واکنش سریع باید در مهار حوادث مد نظر قرار دهند.