ادامه عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر استان بوشهر

تجارت استان بوشهر - معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پس از وقفهای کوتاه مدت در فعالیت سامانههای بندری، اکنون فعالیت تخلیه و بارگیری در بخشهای ستادی و عملیاتی بنادر این استان بدون هیچگونه وقفهای به صورت شبانه روزی ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشریفات بندری و گمرگی کالا در بخش صادرات و واردات نیز بدون هیچگونه وقفهای در حال انجام است و در این زمینه خدمات موردنیاز تجار و بازرگان با روال عادی در حال انجام است. وی بیان کرد: عملکرد ۶ ماهه ابتدایی امسال بندر بوشهر یک میلیون و ۳۵۰ هزار گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۷۰ درصد رشد نشان میدهد. شکیبی نسب ادامه داد: عمده صادرات بندر بوشهر شامل مواد معدنی و مصالح ساختمانی است که نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. وی گفت: از مجموع یک میلیون ۳۵۰ هزار تن تخلیه و بارگیری در بنادر بوشهر ۹۰۰ هزار تن آن صادرات غیرنفتی بود که عمده آن در حوزه مصالح ساختمانی و مواد معدنی رقم خورده است.

شکیبی نسب عنوان کرد: واردات کالا نیز برای اقلام مختلفی که واردات آنها به کشور مجاز است با سرعت خوب و قابل قبولی در حال انجام است.

 

آمادگی شركت گاز اردبیل برای گذر از فصول سرد

به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان اردبیل ، سردار اسماعیلی مدير عامل این شرکت با اعلام آمادگی کامل واحدهای عملیاتی و ستادی جهت گذر از فصول سرد سال، اقدامات این شرکت در رابطه با رفع مشکل افت فشار گاز و تأمین پایدار انرژی برای مشترکین خانگی و صنعتی در بخشهای شمالی استان اردبیل را بسیار اثر بخش توصیف نمود و گفت : اتصال خط انتقال ۱۶ اینچ پارس آباد به خط ۳۰ اینچ اردبیل به نیروگاه ، تکمیل لوپ خط تغذیه شهر پارس آباد، تکمیل رینگ دوّم خط تغذیه اردبیل و دو طرفه نمودن ایستگاه تقویت فشار گاز سراب نمونه ای از این اقدامات است که منجر به پایداری نسبی شبکه توزیع در استان اردبیل شده است.این مقام مسئول همچنين مديريت مصرف گاز از سوي مشتركين را خواستار شد و افزود: صرفهجویی یکی از اقدامات بسیار مهّم است که نیازمند عزم همگانی بوده و هر اندازه مشترکین حضور فعال در مصرف بهینه سوخت داشته باشند به همان اندازه صنایع وابسته به گاز و جایگاههای CNG با محدودیت و قطعی گاز مواجه نخواهند شد.در پایان مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل مصرف بهینه و ایمن را از مشترکین گاز طبیعی خواست و گفت: در فصول سرد سال شاهد افزایش حوادث مربوط به گاز طبیعی هستیم که عمدتاً ناشی از سهل انگاری و استفاده ناایمن از تجهیزات می باشد که در این راستا علاوه بر فرهنگ سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی ، از کلیه مشترکین در استان درخواست کرد بیش از پیش در استفاده از این نعمت خدادادی مسائل ایمنی را رعایت فرموده و از تجهیزات استاندارد استفاده نمایند.

ساختمان شرکت دخانیات تویسرکان
ثبت ملی شد

به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان ، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان، گفت: در اجرای ماده واحده قانون ثبت آثار ملی مصوب ۱۳۵۲ اثر فرهنگی تاریخی شرکت دخانیات تویسرکان در فهرست میراث صنعتی ثبت شد .

اسحاق ترکاشوند افزود: این اثر فرهنگی تاریخی در شهر تویسرکان جنب میدان مفتح به شماره ۳۲۸۲۳۵ در فهرست آثار ملی ثبت گردید .

دیدار بخشدار با مدیر عامل
شرکت گاز استان قزوین

احمد محمدی بخشدار الموت شرقی با حضور در شرکت گاز استان قزوین ضمن دیدار با مدیر عامل این شرکت، در خصوص گازرسانی به روستاهای این منطقه گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، در ابتدای این دیدار احمد محمدی بخشدار الموت شرقی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط مجموعه شرکت گاز استان قزوین در راستای توسعه گازرسانی به روستاهای این بخش، خواستار تکمیل شبکه گذاری در روستاهایی که قبلاً گاز دار شده اند و همچنین تسریع در اتصال روستاهای باقیمانده به شبکه گاز شد. در ادامه مهندس مفرد بوشهری ضمن تشریح اقدامات انجام شده و در دست اجراء در این منطقه بیان نمود: خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایي به ویژه در مناطق صعب العبور و کم برخوردار استان، افتخاري بزرگ براي ما بوده و در این راستا مجموعه شرکت گاز استان قزوین با تمام توان در جهت جلب رضايت مشتركين از هيچ تلاشي دريغ نداشته و در خصوص تسریع در تکمیل شبکه ها و اجرای علمک ها به واحدهای ذیربط دستورات و تاکیدات لازم ابلاغ خواهد شد.

لازم به توضیح است در حال حاضر، ۸۸ روستا از ۱۸۳ روستای منطقه الموت از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و عملیات اجرایی در ۱۹ روستای دیگر این منطقه در حال انجام می باشد.

نشست هماهنگی واحدهای عملیاتی شرکت پایانههای نفتی ایران

با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش باران در نشستی تدابیر لازم به منظور هماهنگی بیشتر ادارات عملیاتی شرکت پایانههای نفتی ایران بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانههای نفتی ایران ، از آنجایی که پایانه نفتی خارگ به عنوان یکی از مهمترین و حساسترین نقاط استراتژیک کشور و مرکز ثقل ذخیرهسازی و صادرات نفت کشور میباشد و با توجه به شروع فصل پاییز و نزدیک شدن به فصول بارندگی و شرایط جوی خاص و لزوم آمادگی حداکثری با هدف حداقل آسیبپذیری و بهبود ساز و کارهای شناسایی انواع تهدیدها و پیادهسازی اصول مدیریت مشارکتی در زمان بحران، در نشستی با حضور عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ و روسای ادارات مختلف عملیاتی اقدامات و راهکارهای مناسب مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست آخرین وضعیت واحدهای عملیاتی، برنامه حضور نیروی انسانی و وضعیت ماشینآلات و تجهیزات مطرح و در خصوص حل مشکلات و کمبودهای موجود چاره اندیشی شد.

ارائه تذکر توسط پلیس به افراد ناقض دستورالعملهای بهداشتی

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه ارائه تذکر توسط نیروی انتظامی به افراد ناقض دستورالعملهای بهداشتی را مورد تاکید قرار داد. هوشنگ بازوند در آئین صبحگاه عمومی یگانهای انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته ناجا و با حضور رئیس دادگستری استان، دادستان کرمانشاه، اعضای شورای تأمین و فرماندهان نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد؛ اظهار کرد: امروز نیروهای نظامی و انتظامی با رشادت و از ازخودگذشتگی از مرزهای این سرزمین اسلامی حفاظت و حراست میکنند و تاکنون شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کردهاند و دفتر این شهادت طلبی همچنان مفتوح است.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی با اخلاقمداری، صلابت، اقتدار، امانتداری، تواضع و مردمداری بسترساز امنیت برای کشور و مردم شده است. استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بیگمان مردم ایران همیشه قدردان این خدمات و زحمات هستند و این سرمایهای گرانقدر برای نیروی انتظامی است. وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی مدنی و مردمی است و گره بسیاری از مشکلات مردم توسط این عزیزان گشوده میشود. بازوند با تاکید بر اینکه شعار امسال امنیت و سلامت برای همه است، عنوان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا، کشور در شرایط بسیار ویژه ای است و هم اکنون ۶۷۰ نفر در بیمارستانهای استان بستری هستند و اگر این تعداد به مرز ۸۰۰ نفر برسد ارائه خدمات به این حجم از بیمار بسیار دشوار میشود. وی گفت: نیروی انتظامی یک نیروی مرتبط با جامعه و مردم است و میتواند با نظارت بر رعایت شیوهنامهها و دستورالعملهای بهداشتی و دادن تذکرات لازم به سلامت جامعه کمک کنند.

مدیرعامل آبفای استان قم خبر داد؛

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از آغاز طرح رفع حادثه و تعویض شیرآلات رینگ غربی آبرسانی شهر قم خبر داد و گفت: با اجرای این طرح حادثه نشت خط انتقال ۱۴۰۰ میلیمتر رفع و شیرآلات و اتصالات فرسوده نیز تعویض میشود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر «علی جان صادق پور» با اشاره به گستردگی و پیچیدگی عملیات رفع این حادثه تصریح کرد: با توجه به اینکه حدود نیمی از شهر و چندین بیمارستان و مرکز درمانی تحت تاثیر این خط لوله هستند تاخیر در بهسازی آن می تواند خسارت سنگینی را به بار بیاورد و مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، جلوگیری از نفوذ آب به بستر زیرخط لوله و احتمال بروز حادثه بزرگتر، جلوگیری از تخریب احتمالی کوله و پایه پل یادگار، جلوگیری از آبگرفتگی زیرگذر یادگار امام و خسارات احتمالی، قطعی طولانی مدت آب و افزایش زمان تعمیرات را از ضروریات تسریع در این عملیات برشمرد.

وی با بیان اینکه رینگ غربی آبرسانی شهر قم مناطق ۲، ۳، ۶ و بخشی از منطقه هفت شهر قم را تحت پوشش قرار میدهد اظهار داشت: به منظور رفع حادثه و تعویض شیرآلات این خط لوله، برنامهریزی مدون و دقیقی با هماهنگی مدیریت بحران استانداری و تمام دستگاههای اجرایی استان انجام شده است.

دکتر صادق پور با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه از صبح روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه آغاز میشود و تا صبح روز پنجشنبه یکم آبان ماه ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: از عصر دوشنبه تا ظهر پنجشنبه بخشهایی از مناطق تحت پوشش این شبکه، دچار افت فشار و قطعی آب میشوند که تمهیداتی برای حل رفع این مشکل نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ تانکر ثابت و سیار کار آبرسانی به شهروندان این مناطق را در مدتزمان اجرای پروژه بر عهده خواهند داشت، تصریح کرد: شبکه دوم آب شهر نیز با حدود ۱۰۰ آبسار در مدار است و مردم میتوانند آب شرب مورد نیاز خود را از آنها تأمین کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین از شهروندان خواست به اندازه نیاز خود آب ذخیره کنند و طی این مدت بیش از گذشته در استفاده بهینه از آب و صرفهجویی در مصرف دقت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برخی دیگر از تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور کاهش زمان قطعی آب یادآور شد: گرچه افت فشار و قطع آب پیشبینی شده برای اجرای این طرح ۷۲ ساعت است اما با اقدامات فنی و مهندسی، بخشهایی از این مناطق با استفاده از منابع زیرزمینی در کمتر از ۲۴ ساعت آبدار میشوند که البته کیفیت آب نیز با تغییراتی مواجه خواهد شد.

دکتر صادق پور با قدردانی از مساعدت معاون عمرانی استانداری و همکاری صمیمانه، شهرداری، نیروی انتظامی، صدا و سیما، راهنمایی و رانندگی، آتشنشانی، اداره کل راهداری استان، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت مخابرات در اجرای این پروژه، گفت: امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه بدون مشکل خاصی و طبق برنامه زمانبندی به پایان برسد. یادآور میشود خیابانهای شیخآباد، توحید، موسوی، سواران، شاهد، باهنر، جوادالائمه، یادگار امام، ولیعصر، حکمت، ۲۰متری معصومیه با فرعیهای منشعب در منطقه دو، خیابانهای کشاورز، شاه ابراهیم، سوم خرداد شمالی و جنوبی، بعثت، ۲۰ متری زاد، قلعه کامکار با فرعیهای منشعب در منطقه ۶، خیابانهای اراک، کیوانفر، بوعلی، ایستگاه، خاکفرج با فرعیهای منشعب در منطقه ۷ و خیابانهای امام، سعیدی، تولید دارو، شهید بهشتی، چمران، شهرک امام حسن، آزادگان، انصار الحسین، ۲۴ متری مطهری با فرعیهای منشعب در منطقه ۳ شهرداری در مدت اجرای این پروژه دچار افت فشار یا قطعی آب میشوند.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ۲۱ مهر ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان علاوه بر گفتگو با منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ، از تجهیزات ستاد بحران و آتش نشانی شرکت بازدید کرد .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ، نقش ذوب آهن در تولید و اقتصاد کشور را بسیار موثر دانست و گفت: اعضای ستاد بحران استان و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست وظیفه دارند تا از خانواده ذوب آهن حراست نمایند تا این شرکت وظیفه خود را که همان تولید است را انجام دهد. وی تصریح کرد: آتش نشانان باید افرادی شجاع، ایثارگر، باهوش و انعطاف پذیر باشند تا بتواند در موقعیت های حساس علاوه بر شجاعت تصمیمات حساس بگیرند .

وی به اقدامات ذوب آهن در راستای مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اعزام نیرو، تجهیزات و ماشین آلات و اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان در سیل خوزستان و زلزله سر پل ذهاب و همچنین اقدامات موثر و زمانبندی شده این شرکت در مقابله با ویروس کرونا شایسته تقدیر است . شیشه فروش، خاطر نشان ساخت: ذوب آهن اصفهان با سرمایه گذاری در زمینه خرید پساب شهرستان های اطراف و استحصال و بازچرخانی آب توانسته اقدامات موثری در زمینه کاهش مصرف آب داشته باشد. شیشه فروش گفت: وظیفه این ستاد و مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست ذوب آهن است که بحران ها را قبل از وقوع شناسایی کنند و با برنامه ریزی دقیق از آن جلوگیری نمایند . وی به کاهش ۴۰ درصدی حوادث نسبت به سال قبل در ذوب آهن اشاره کرد و افزود : ایمنی در کار، استفاده از لوازم و تجهیزات ایمنی فردی ، باز آموزی و توانمند سازی افراد از مواردی است که به خوبی در ذوب آهن به آن عمل شده بود . وی با تمجید از کاهش آلایندگی و کاهش مصارف انرژی در ذوب آهن اصفهان، گفت: استفاده از لوازم حفاظت فردی و ارتقاء ایمنی کارکنان در شرایط سخت کاری ذوب آهن از مواردی است که همیشه به آن توجه شده است . مجید مکاری مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت نیز گفت: آتش نشانان ذوب آهن اصفهان آمادگی دارند در عملیات های اطفاء و نجات در سطح استانی و کشور با مدیریت ستاد بحران استان همکاری کنند.

اهواز : فرج -مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین برای۲۲ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان خبر داد.

رضا رضایی اظهار کرد: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان طی سه مرحله انجام شده که پس از بررسی اولیه بیش از ۲۶ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. وی افزود: برای ۲۲ هزار نفر زمین در استان خوزستان تامین شد که این رقم تا ۲۶ هزار واحد نیز قابلیت افزایش دارد. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: اراضی تامین شده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، شرکت توسعه مسکن استان خوزستان، به عنوان کارگزار تحویل داده شد. رضایی ادامه داد: کارگزار برای برخی اراضی، سازنده تعیین میکند و عملیات اجرایی را در راس مدیریت خواهد کرد. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با عنوان اینکه سایر اراضی نیز در قالب گروه های ساخت به متقاضیان به صورت اجاره داری ۹۹ ساله یا اقساطی ۱۰ ساله واگذار خواهد شد، تشریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی برای چهار هزار و ۸۸۵ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان شروع شده است و برای هر واحد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلند مدت بانکی تعلق خواهد گرفت. رضایی با اشاره به اینکه به زودی نیز کمیته زیربنایی در قالب شورای مسکن استان تشکیل خواهد شد و موضوعات زیربنایی طرح اقدام ملی مسکن را برنامه ریزی خواهند کرد، ابراز کرد: ضمنا کسانی که یک بار برای آنها پیامک مراجعه جهت احراز هویت ارسال شده و مراجعه نکردند ثبت نام آنها لغو میشود.

وی تعداد طبقات این واحدهای مسکونی را یک تا چهار طبقه طراحی شده عنوان کرد و گفت: در سایت های طرح اقدام ملی مسکن فضای آموزشی، مذهبی، بهداشتی و تجاری پیش بینی شده است.

وی افزود: متراژ هر واحد مسکونی ۷۵ تا ۱۲۰ مترمربع است که بستگی به مراحل تکمیل نقشه و تایید آن دارد. گفتنی است در قالب طرح اقدام ملی مسکن مقرر شد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می شود.

پتروشیمی شهید تندگویان اعلام کرد:
 

پتروشیمی شهید تندگویان،تولید نیمه صنعتی محصول مهم، کاربردی و استراتژیک پلیمری مورد نیاز تولید ماسک پزشکی، لباس یکبار مصرف بیمارستانی، پارچه یکبار مصرف حمل و نقل و پوشک نوزاد را آغاز کرد. همزمان با ابلاغ سیاستهای کلان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به منظور متنوعسازی سبد محصولات شرکتهای پتروشیمی با هدف افزایش تاب آوری، متنوعسازی بازارهای فروش، کاهش واردات و کمک برای تکمیل بیشتر زنجیرههای ارزش، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تولید نیمه صنعتی یک محصول مهم، کاربردی و استراتژیک پلیمری را آغاز کرد. بر این اساس، برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی کشور، در سال جهش تولید، به همت کارشناسان و متخصصان واحد پژوهش و توسعه پتروشیمی شهید تندگویان تولید نیمه صنعتی محصول مهم واستراتژیک (LOW MELT-PET) آغاز شده است. محصول پلیاتیلن ترفتالات با نقطه ذوب پایین (LOW MELT-PET) درحالی به صورت نیمه صنعتی با موفقیت تولید شده است که نتایج تولید نیمه صنعیت این محصول پلیمری نشان میدهد که از نظر کیفیت قابل رقابت با نمونههای مشابه خارجی و وارداتی است. این محصول پلیمری که دارای چهار گرید بوده دارای کاربردهای متنوعی از جمله تولید ماسک پزشکی، لباسهای یک بار مصرف بیمارستانی، پارچههای یک بار مصرف در سیستمهای حمل و نقل و پوشک نوزاد است. مطابق با برنامه زمان بندی تعریف شده، به زودی پتروشیمی شهید تندگویان، علاوه بر تولید صنعتی و تجاری (LOW MELT-PET)، تولید محصولات جدید دیگری همچون گریدهای زیست تخریب پذیر، گرید PET G بسته بندی با شفافیت و دوام بالا، تولید کاتالیستهای بر پایه آنتی موان مورد استفاده در واحدهای تولید پلیاتیلن ترفتالات PET را آغاز کند. شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در سال جهش تولید همچنین موفق به تولید گریدهای مختلف PET از جمله تولید صنعتی گرید چادر مشکی و گرید نخ تایر شده است. پتروشیمی شهیدتندگویان بهعنوان بزرگترین و تنها تولیدکننده محصول PET در صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار تن محصول متنوع از جمله گریدهای مختلف PET برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان ایلام، دکتر علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان با قضات محاکم تجدید نظر ایلام دیدار کرد. رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این دیدار ایام سوگواری و عزاداری اهل بیت(علیهم السلام) در اربعین و اواخر ماه صفر را تسلیت گفت و افزود: همه ما باید در هر جایگاه و مقامی که هستیم عامل به پیام عاشورا و رهرو راه اربعین باشیم و از معارف قیام امام حسین(ع) در جهت ارتقای معنوی خود و خدمت بهتر به مردم استفاده کنیم. عالی ترین مقام قضایی استان افزود: در تحولی بزرگ و در اقدامی جهادی با تلاش و کوشش کم نظیر مدیریت، قضات تجدید نظر و کارکنان دادگستری استان ایلام از شهریورماه ۱۳۹۸ تا پایان شهریور ۱۳۹۹، ۸۰ درصد موجودی پرونده های دادگاه های تجدید نظر استان مختومه شدند. دکتر دهقانی بر لزوم به صفر رساندن باقی مانده موجودی پرونده های دادگاه های تجدید نظر استان با تلاش و کوشش مضاعف قضات آن ها تاکید کرد و گفت: مدیریت صحیح و عملکرد مطلوب این محاکم باید به دادگاه های بدوی استان نیز تسری یابد. رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به شأن ویژه و جایگاه خاص دادگاه های تجدیدنظر در محاکم استان، قضات این دادگاه ها را بهترین و متخصص ترین قضات دادگستری استان خواند و خاطرنشان کرد: مسئولیت و وظیفه دادگاه های تجدید نظر صرفا رسیدگی نیست و قضات این محاکم نقش هدایت گر و ناظر را دارند و نظرات تخصصی و آراء متقن آنان باید سبب هدایت سایر قضات و رفع نواقص موجود و در نتیجه رضایت هر چه بیش تر مردم شود. وی به بیان اهمیت موضوع تعهد سازمانی در انجام وظایف قضات و کارکنان دستگاه قضایی پرداخت و اذعان داشت: همه ما باید با تقویت امید و انگیزه کاری و ارتقای فرهنگ تعهد سازمانی در خود، تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن وظایف خود را انجام دهیم. رئیس کل دادگستری استان در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت و نظام مند کردن امر کارشناسی را موجب تسریع در فرآیند رسیدگی به پرونده های قضایی دانست و تصریح کرد: مدیریت فرآیند رسیدگی به پرونده بر عهده قاضی است و دیگران نباید مسیر پرونده را تغییر داده و باعث اطاله دادرسی شوند.