طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دربهبهان

دایی زاده- خبر نگار بهبهان: فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از اجرای مرحله ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۸سارق و کشف ۲۸فقره سرقت عادی و ۲فقره سرقت خشن و کشف یک قبضه سلاح جنگی طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان سرهنگ محمد عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان با مشارکت پلیس های تخصصی این فرماندهی طی هفته گذشته به اجرا گذاشته شد. وی ادامه داد: در اجرای این طرح منسجم، تعداد ۸نفرسارق، حین و بعد از سرقت دستگیر و در تحقیقات پلیس به ۲۸فقره انواع سرقت عادی و ۲ فقره سرقت خشن اعتراف کردند. فرمانده انتظامی بهبهان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در اجرای طرح مذکور یک نفر خرده فروش موادمخدر را دستگیر و مقدار۳۴۰گرم موادمخدر در بسته های کوچک آماده فروش از آن متهم کشف کردند. این مقام انتظامی افزود: باتوجه به اثرات نامطلوب وجود سلاحهای غیرمجاز بر امنیت عمومی لذا ماموران پلیس ضمن کشف یک قبضه سلاح جنگی، در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

 

نخبه هرمزگانی مهندس برجسته کشور در حوزه شیلات

یک نخبه هرمزگانی به عنوان مهندس برجسته حوزه کشاورزی و منابعطبیعی مورد تقدیر قرار گرفت. بر اساس این گزارش، دکتر محمد گرگیج جاسکی، رئیس هیئتمدیره شرکت تعاونی تکثیر لارو میگوی سنتدرف به عنوان مهندس برجسته حوزه کشاورزی و منابعطبیعی مورد تقدیر قرار گرفت. این نخبه هرمزگانی که اصالت جاسکی دارد، با مدرک دکتری آبزیپروری تغذیه آبزیان به عنوان یکی از مهندسان برجسته در حوزه شیلات کشور موفق به کسب موفقیتهای متعددی شده است. گرگیج اولین تکثیرکننده میگوی وانامی در کشور است که به عنوان مشاور شیلاتی سازمان نظام مهندسی منابع طبیعی و کشاورزی کشور نیز مشغول خدمت بوده و علاوه بر آن، مشاور چندین سایت پرورش میگو در هرمزگان و سایر استانها فعالیت دارد. وی برگزارکننده دورههای متعدد تخصصی در حوزه شیلات از جمله تکثیر ماهیان دریایی، تکثیر خیار دریایی، کرم خونی، طرح تولید اسپیرولینا و غیره بوده است. این نخبه حوزه شیلات کشور پس از کسب موفقیتهای پیاپی مانند تکثیرکننده برتر میگوی کشور، تولیدکننده انبوه میگوی وانامی برای اولین بار در شمال کشور، پژوهشگر نمونه و غیره، جوایز و تقدیرهای متعددی از مقامات عالی کشور و استانداریها و ادارات کل مرتبط با این حوزه شده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان خبر داد:

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به طرح های توسعه ای مجتمع فولاد خراسان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی طرح تولید ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان است آغاز شده است و انتظار می رود طی ۲۴ ماه آینده این امر به سرانجام برسد.

کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: تنها صنعت فولاد کشور که در فروردین ماه به دلیل بحران کرونا تعطیل شد فقط شرکت مجتمع فولاد خراسان بود چرا که ویروس کرونا خیلی سریع در شهر نیشابور شیوع یافت بر همین اساس در فروردین ماه سالجاری کارخانه فولاد خراسان به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت ۲۳ روزتعطیل شد.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان افزود: بخش زیادی از مردم نیشابور در مجموعه فولاد خراسان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شاغل هستند و با تعطیلی این کارخانه در روزهای ابتدایی سالجاری می توان گفت که کل فروردین ماه را از دست دادیم.

وی به مشکلات و معضلات پیش روی تولید و فعالیت این مجموعه فولادسازی اشاره کرد و گفت: این کارخانه حدود ۲ ماه با مشکل قطعی گاز روبرو بود و در کنار این امر با معضل قطعی برق نیز روبرو بود به طوری که در تیرماه سالجاری نزدیک به ۲۰ روز برق این مجموعه قطع شد که فرآیند تولید را متوقف کرد.

غفوری یادآور شد: با توجه به اینکه امسال زمستان خیلی سردی را در مقایسه با سال های گذشته تجربه نکردیم اما نزدیک به ۵۰ روز گاز و ۲۰ روز برق مجتمع فولاد خراسان قطع شد؛ این درحالی است که فولادسازی خراسان مجتمع خاصی است به طوری که فرایند تولید را از ابتدا تا پایان مسیر دربرمی گیرد و چنانچه هریک از واحدهای تولیدی این مجتمع به هردلیلی دچار وقفه شوند سایر واحدهای در مسیر را نیز با مشکل روبرو می کند. وی در این باره تصریح کرد: در فرآیند گندله سازی، آهن اسفنجی و احیا مستقیم نیاز به گاز بود که متاسفانه با قطعی گاز فرآیند تولید در این مجتمع با مشکل روبرو شد. بر همین اساس برای اینکه سایر واحد های تولیدی با مشکل روبرو نشوند و عده ای از کارکنان طی این بازه از فعالیت باز نمانند به هر ترتیبی که شده به سختی و با صرف هزینه های هنگفت این مواد اولیه تامین شد.

غفوری درباره طرح های توسعه ای این مجتمع صنعتی گفت: مجتمع فولاد خراسان نسبت به سایر مجتمع های فولادی کشور در سال های اخیر سردمدار توسعه بوده است، مهمترین طرح توسعه ای این شرکت فولادسازی که بسیار ارزنده است و زنجیره فولاد مجتمع فولاد خراسان را به لحاظ سوددهی در جایگاه ویژه ای قرار می دهد، طرح کنستانره سازی ۲.۵ میلیون تنی سنگان است، از ابتدای حضورم در فولاد خراسان وعده راه اندازی این خط تولید را داده بودم که خوشبختانه پس از گذشت هفت سال این مهم به سرانجام رسید. به طوری که مشکلات اداری و ساختاری این امر برطرف شد و عملیات اجرایی آغاز شده است و انتظار می رود طی ۲۴ ماه آینده این امر به سرانجام برسد و به برنامه تولید ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان برسیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: هم اکنون امور تحقیقاتی و مطالعاتی دو پروژه بزرگ در فولاد خراسان آغاز شده است، افزایش ظرفیت گندله سازی ۲.۵ میلیون تنی به ۳.۴ میلیون جزو برنامه های پیش بینی شده است که هم اکنون اقدمات مطالعاتی این مهم در حال انجام است این امر کمک شایانی را در تکمیل زنجیره تولید خواهد کرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با اشاره به معضل گاز و برق در فولاد خراسان، ادامه داد: از آنجایی که درصدد حرکت علمی به این سمت هستیم مکاتباتی را با با وزارت صمت انجام داده ایم تا چنانچه زیرساخت ها مسیر توسعه را در این زمینه طی کنیم.

غفوری با بیان این که این شرکت به عنوان بزرگترین قطب تولید فولاد شرق کشور، در سال های اخیر به تشکیل دپارتمانی ویژه و اهتمام به امر بومی سازی اقدام کرده است، افزود: نهضت و شعار «ما می توانیم» تنها متاثر از فشارهای بیرونی که به قصد زمین گیر کردن صنعت این مرز و بوم اعمال می شود، نیست بلکه توانمندسازی اقتصاد کشور و کاهش ارزبری تولید، از نیازهای همواره کشور و از راهبردهایی است که بایستی برای توانمند کردن اقتصاد کشور و به تعبیر مقام معظم رهبری، برای «قوی شدن» اقتصاد کشور کانون توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: گذشته از توانمندسازی قطعه سازان و تامین کنندگان داخلی تجهیزات، مجتمع فولاد خراسان برای ورود بنیادین به حوزه بومی سازی و طراحی، ساخت و تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت، اقدام به انعقاد تفاهمنامه با شرکت های دانشبنیان و سازندگان دانش محور کرده است.

مجتبی منتظری، معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اشاره به انتشار شایعات در برخی شبکههای اجتماعی در روزهای گذشته، از پرداخت عیدی پایان سال کارکنان شهرداری قزوین در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اظهار تأسف از انتشار شایعاتی در شبکههای اجتماعی مبنیبر ناتوانی شهرداری قزوین در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود، ضمن تکذیب این شایعه، توضیح داد: این موضوع از اساس نادرست بوده و از سوی افراد ناآگاه تولید و انتشار یافته است. عیدی هفته اول اسفندماه برای همه کارکنان اعم از کارمند، کارگر، مدت معین و شرکتی در هفته اول اسفندماه پرداخت خواهد شد و کارکنان هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند. منتظری با اشاره به اینکه پرداخت دومرحلهای حقوق و دستمزد کارکنان در چارچوب رویه جاری با هدف مساعدت برای جبران مشکلات معیشتی کارکنان تا قبل از اتمام ماه سال جاری کارسازی شده، افزود: این اقدام با هدف کاهش دغدغه معیشتی، سلامت کار و درنتیجه ایجاد انگیزه لازم در کارکنان شهرداری صورت پذیرفته است. در ضمن عیدی پایان سال کارکنان شهرداری قزوین نیز بر اساس مصوبه هیئت دولت طی روزهای آینده پرداخت میشود.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری قزوین با همراهی و همدلی و اعتماد شهروندان تاکنون توانسته است نزدیک به ۹۰درصد از درآمدهای عمومی پیشبینیشده در بودجه سال ۱۳۹۹ خود را محقق کند، یادآور شد: باوجود مشکلات اقتصادی در کنار تحریمهای ظالمانه دشمنان، شهرداری قزوین مطابق با سیاستهای اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مصوبات این شورا در سال ۱۳۹۹ پروژههای مستمر و در دست اقدام و جدید عمرانی خود را بدونکموکاست و با پیشرفت قابلتوجهی به سرانجام رسانده است. این در حالی است که از آغاز بهکار شورای پنجم تاکنون، با عنایت ویژه شهردار قزوین، پرداخت بهموقع حقوق کارکنان، تمامی عوامل اجرایی، خدماتی و پیمانکاران عمرانی در اولویت قرار داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: در آینده نزدیک تمامی خدمات این شرکت به صورت غیر حضوری صورت می گیرد و مشترکان نیاز به مراجعه حضوری ندارند. "هادی شیرخانی" امروز در نشست خبری که در بستر فضای مجازی با اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد، با تشکر از اهالی مطبوعات و رسانه های استان به خاطر فرهنگ سازی و انعکاس پیام های آموزشی، اظهار داشت: امروزه رسانه ها نقش بی بدیلی در آموزش و انعکاس پیام های آموزشی در جهت بهبود مصرف انرژی مخصوصأ در حوزه توزیع نیروی برق دارند. وی با اشاره به اینکه رسانه ها می توانند با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، زمینه را برای مدیریت هوشمندانه و بهینه مصرف برق فراهم کنند و خاموشی ها را به حداقل برسانند، افزود: یکی از بسترهای که شرکت توزیع نیروی برق برای رفاه مشترکان و عدم مراجعه حضوری فراهم کرده است، اپلیکیشن" برق من" است که مشترکان با نصب آن می توانند اغلب امورات خود را بصورت غیر حضوری به سرانجام رسانند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه تاکنون تعدادی از افراد که بصورت غیر قانونی اقدام به تهیه ارز دیجیتالی نموده و مصرف برق را بیش از پیش افزایش داده، شناسایی شده اند، یادآور شد: پرونده این افراد پس از بررسی های کامل در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت. "شیرخانی" با اشاره به اینکه این شرکت بیش از ۸۰ میلیارد ريال از مشترکین حقیقی و حقوقی طلب دارد، خاطر نشان ساخت: شرکت آب و فاضلاب استان با بیش از ۴۰ میلیارد تومان در راس این بدهکاران قرار دارد. وی با بیان اینکه این حجم بدهی تاثیر بسزایی بر عملکرد این شرکت داشته و دارد، تصریح کرد: از عموم مشترکین تقاضا داریم که نسبت به پرداخت به موقع بدهی های خود اقدام کنند تا در ارائه خدمات این شرکت خللی ایجاد نشود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام مشترکین را به رعایت الگوی مصرف و مدیریت هوشمندانه توصیه کرد و بیان داشت: از ابتدای آبان ماه سالجاری که فرایند "برق امید" عملیاتی شده است، قریب ۷۹ هزار مشترک شهری و روستایی به خاطر مصرف پایین، از مزایایی برق امید بهره مند و از تخفیفات لازم برخوردار شده اند.

مراجعات حضوری ارباب رجوع به ادارات آبفا استان اصفهان از شنبه دوم اسفندماه ۹۹ در سطح استان به حداقل ممکن رسیده و خدمات ۲۳ گانه آبفا از طریق درگاههای غیر حضوری ارائه می گردد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان اصفهان گفت: تا اطلاع ثانوی میز خدمت در مرکز منطقه فعال بوده و صرفا مراجعات مربوط به تقسیط و تحویل چک ، ارائه مجوزها و معدود موارد دیگری که کماکان نیاز به مراجعه حضوری دارد ، ارائه می گردد. محسن صالح افزود:به عنوان مثال واگذاری انشعاب به صورت نقد و اقساط همچنان نیاز به مراجعه حضوری مشترکان جهت تحویل برگ چک دارد و براین اساس ترتیبی اتخاذ گردیدهتا روند تحویل چک توسط متقاضی یا مشترک در قالب فرم درخواست تقسیط به واحد مشترکین در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گیرد.

وی ادامه داد: واگذاری انشعاب نیاز به دریافت مجوزهای قانونی از سازمان های ذی ربط از جمله شهرداری ،بخشداری ، جهاد کشاورزی و .غیرهدارد و لازم است جهت تسهیل در امور و عدم مراجعه حضوری مشترکین به ادارات، گردش این مکاتبات حتیالامکان از درگاه خدمات دولت الکترونیک انجام شده و ارسال درخواست و دریافت پاسخ از این روش صورت پذیرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: مسئولین امور مشترکین بالاخص در مناطقی که دارای نواحی شهری و روستایی با پراکندگی بالا هستند تعاملات بیشتری با دفاتر پیشخوان داشته و با برگزاری جلساتی روش های جدید ارائه خدمت را با پرسنل این دفاتر مرور و راهکارهای عملیاتی را توافق می نمایند.

صالح با اشاره به نصب اپلیکیشن همراه آبفا برای مشترکین عنوان کرد: باید این امکان فراهم شود که اپلیکیشن همراه آبفا به مراجعین حضوری معرفی و لینک دانلود آن همزمان برای آنها پیامک شود و پس از نصب آن روی گوشی موبایل ارباب رجوع، مراحل درخواست با کمک همکار مربوطه از آن طریق پیگیری گردد.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع بندری انزلی از ظرفیت بسیار بالایی در تخلیه و بارگیری کالا برخوردار است به همین منظور انتظارات زیادی از این مجتمع بندری وجود دارد و تلاش می کنیم این بندر به زمان اوج خود برگردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، احمد دنیامالی روز شنبه در حاشیه امضاء تفاهمنامه سرمایهگذاری و بهره برداری از مرکز ساخت و تعمیر کشتیها در مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تغییر رویکرد مجتمع بندری انزلی از فولاد به سمت غلات، درصددیم زیرساختها در بخش غلات توسعه بیشتری یابد.

وی تاکید کرد: این مرکز که جهت تعمیر و نگهداری شناورهای ایرانی و خارجی استفاده خواهد شد میتواند برای کشور ارزآوری داشته باشد و شرکت تاید واتر بعنوان یکی از شرکتهای خصوصی معتبر کشور در حوزه کشتیسازی سرمایهگذاریهای خوبی را در بنادر کشور انجام داده و امیدواریم این سرمایه گذاری نیز برای انزلی و استان بویژه در بخش اشتغالزایی دارای خیر و برکت باشد. وی با بیان اینکه هم اکنون کشتیهای اندکی در دریای خزر با تناژ شش هزار تن در حال تردد هستند، افزود: با افزایش تناژ این کشتیها در دریای خزر قیمت تمام شده کالا کاهش خواهد یافت. وی عنوان کرد: در دریای خزر کشتی هایی با تناژ بیش از سه هزار تن تردد دارند که با احداث این مرکز؛ کشتیها و شناورهایی با تناژ هشت هزار تن را که قابلیت تردد در دریای سیاه و در همه پهنههای آبی را داشته باشند، ساخته خواهد شد. دنیا مالی با بیان اینکه انتظار است سازمان بنادر و دریانوردی حمایت بیشتری از مجتمع بندری انزلی داشته باشد، خاطر نشان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بهرهگیری از توان و ظرفیت این مجتمع بندری قابلیت آن را دارد که تا پایان سال عملکرد خود را حدود ۵۰ درصدی افزایش دهد و سالانه حدود پنج میلیون تن کالا از این بندر تخلیه و بارگیری شود.

تخصیص جدید آب از سوی وزارت نیرو به کرج

با حفر و تجهیز وبهره برداری از سه حلقه چاه درحاشیه رودخانه کرج واجرای ۷۰۰ متر خط انتقال با قطر۷۰۰ میلی متر، بهره برداری از بخشی ازتخصیص جدید آب از سوی وزارت نیرو به کرج مرکزی برای جمعیت ۱۰۰ هزار نفر تحقق می یابد.

مهندس مهدی زاده مدیر عامل آبفای استان البرز دراین خصوص گفت : به دنبال موافقت وزارت نیرو برای تخصیص آب بیشتر برای مصارف شرب شهروندان کرجی که نیازمند احداث زیرساخت تصفیه خانه آب است، مجوز حفروتجهیز شش حلقه چاه درحاشیه رودخانه کرج اخذ شد که تا کنون سه حلقه از آن حفر وآماده تجهیز شده است.

وی افزود: چون احداث تصفیه خانه شماره ۳ کرج نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است وساخت آن با توجه به کمبود منابع مالی زمان برخواهد بود،درطرحی ابتکاری و با هزینه ۶ میلیارد تومان ، امکان برداشت بخشی از حقابه تخصیصی به میزان ۲۵۰ لیتر بر ثانیه با حفر سه حلقه چاه واحداث خط انتقال ، اجرای آن محقق شده است.

مهندس مهدی زاده زمان بهره برداری از این طرح آبرسانی را پیش از عید نوروز۱۴۰۰ عنوان کرد وگفت: حفر چهارمین چاه هم درحاشیه رودخانه کرج آغاز شده و با توجه به کیفیت مناسب آب رودخانه کرج ،اجرای این پروژه اثر قابل توجهی بر کیفیت آب شرب مصرفی شهروندان مناطق مرکزی و شمالی کرج خواهد داشت.

پیشرفت عملیات اجرایی مخزن ذخیره آب شهر کهک

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات اجرایی مخزن ذخیره و خط انتقال آب شهر کهک خبر داد و گفت: این پروژه پیش از آغاز فصل گرما به بهرهبرداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر سرمست استاندار قم به همراه جمعی از مسئولان استان از مخزن در حال احداث شهر کهک بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

استاندار قم در این بازدید ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در زمینه تأمین آب شهر کهک، با بیان اینکه پروژههای شرکت آب و فاضلاب استان همواره طبق برنامه زمانبندی به بهرهبرداری رسیده است، ابراز امیدواری کرد: مخزن آب شهر کهک نیز در زمان مقرر وارد مدار بهرهبرداری شود.

دکتر علی جان صادق پور نیز در این بازدید به ارائه گزارشی از نحوه تأمین آب شهر کهک پرداخت و اظهار داشت: تأمین آب این شهر در گذشته از طریق دو حلقه چاه انجام میشد که با افزایش جمعیت و کاهش آبدهی این چاهها، همواره با مشکل کمبود آب در این شهر مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه با اجرای خط انتقال آب از سدکوچری به شهر کهک در حال حاضر مشکلی در زمینه تأمین این شهر نداریم، خاطرنشان کرد: به منظور مدیریت فشار شبکه توزیع و افزایش حجم ذخیره مخازن، احداث یک مخزن ذخیره جدید با ظرفیت هزار مترمکعب در دستور کار قرار گرفت.

 

تمدید مهلت ارسال آثار رویداد
فرهنگی آوای گاز

دبیرخانه نخستین رویداد فرهنگی آوای گاز با توجه به پایان مهلت ارسال آثار كه پیشتر تا ۱ اسفند ماه اعلام شده بود این مهلت را تا ۱۰ اسفند ماه تمدید کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر ابراهیم عباسی دبیر نخستین رویداد فرهنگی آوای گاز اعلام کرد: با توجه به استقبال علاقمندان و درخواست مکرر اهالی فرهنگ و هنرمبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار و ایجاد فرصت برای شرکت در این رویداد فرهنگی ، مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اسفند۹۹ تمدید شد. عباسی گفت: علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت گازاستان بوشهر با آدرس WWW.NIGC-BOUSHEHR.IRمراجعه کنند و یا اینکه در ساعات ۸ الی ۱۴ با دبیرخانه رویداد فرهنگی آوای گاز به شماره ۲-۳۱۶۶۴۲۶۰-۰۷۷ تماس بگیرند. وی در ادامه گفت : برگزاری نخستین دوره رویداد فرهنگی آوای گاز همزمان با پویش سبز گازرسانی و گازرسانی حداکثری(۹۸ درصدی ) به اقصی نقاط استان و همزمان با ۱۰ سالگی تولید و پخش برنامه رادیویی ندای از برگزار خواهد شد. وی در پایان افزود: اختتامیه نخستین رویداد فرهنگی آوای گاز ۲۱ اسفند ماه همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

 

مانور فراگیر مقابله با دستگاههای رمز ارز
در خوزستان

خوزستان:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: چهارمین مانور فراگیر سراسری مقابله با دستگاههای رمز ارز غیر مجاز و تعدیل و تنظیم روشنایی معابر، همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار شد.

دکتر علی خدری مدیرعامل شرکت برق خوزستان با اشاره به آغاز به کار چهارمین مانور سراسری عملیاتی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد، گفت: این برنامه جهادی و اقدام فراگیر در قالب ۱۸۲ اکیپ عملیاتی، ۶۷ دستگاه خودرو و ۳۸۴ نفر نیروی عملیاتی با هدف مقابله با دستگاه های رمز ارز غیر مجاز و تعدیل و تنظیم روشنایی معابرو کشف هشت دستگاه ماینر «دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز » انجام شده است . مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود : نیروهای این شرکت در شرایطی اقدام به برگزاری این مانور کردند که در بیشتر مناطق استان شاهد وزش باد و باران شدید ، کاهش کیفیت هوا و شعاع دید افقی کم بودیم. وی افزود در دیماه امسال تعداد ۲۲۱ دستگاه استخراج بیت کوین (ماینر) غیرمجاز در استان کشف شده است.