نگراني پکن از شورشيان چيني در سوريه
افزايش حضور افراطيگران چين در سوريه باعث نگراني و بالا رفتن تهديد امنيتي براي چين شده و باعث شده تا استراتژي خود در خاورميانه را تغيير دهد. به گزارش ساندي مورنينگ پست،  برخلاف قدرتهاي بزرگي چون روسيه و آمريکا، چين حضور محدودي در روابط منطقه داشته است اما پکن نسبت به‌امنيت ملي خود و تهديد افراطي گري در سوريه نگران است. بسياري از افراط گرايان چيني که به سوريه سفر مي‌کنند پس از مدتي به چين بازمي‌گردند.رامي‌عبدالرحمن، رئيس مرکز نظارت بر حقوق بشر در سوريه که مقر آن در انگليس است پيش بيني مي‌کند نزديک به پنج هزار افراط گر چيني در سوريه در "حزب اسلامي‌ترکستان" در شمال سوريه حضور دارند.همچنين يين گنگ، يک کارشناس خاور شرق اعلام کرد: بيشتر افراط گرايان چيني از اقليت ايغور هستند.
اين افراط گرايان زماني که به چين بازمي‌گردند تهديدي براي امنيت ملي اين کشور محسوب مي‌شوند. حزب اسلامي‌ترکستان يک سازمان بسيار مخفي است که در شمال سوريه فعال است. اعضاي اين حزب در بخش‌هايي از ادلب، کوه‌هاي کردنشين در استان غربي لاتاکيا فعال هستند.

عقب نشيني حزب محافظه کار از کاهش ماليات
فيليپ‌هاموند وزير خزانه داري از رها کردن برنامه حزب محافظه کار براي کاهش ماليات بر درآمد خبر داد. به گزارش گاردين، سخنان وزيرخزانه داري حاکي از آن است که مجبور به ترک اين وعده مهم دولت ترزا مي‌است. اين سخنان باعث پاسخ شديد و انتقاد از سوي جرمي‌کوربين از حزب کارگر شد. ترزا مي‌با اعلام انتخاب زودهنگام به دنبال قدرت بيشتر و خاموش نمودن رقبا و مخالفانش است دراين ميان برنامه‌هاي گذشته به تعويق افتاده است.براساس نظرسنجي جديدي که منتشر شد، در آستانه برگزاري انتخابات زودهنگام پارلماني در ژوئن نيمي‌از انگليسي‌ها از محافظه کاران تحت رهبري نخست وزير اين کشور حمايت مي‌کنند. از ژانويه ۱۹۹۱ ميلادي اين نخستين بار است که محافظه کاران به حمايت سمبليک ۵۰ درصدي دست يافتند.

وکلاي پاکستان خواستار استعفاي نواز شريف
کانون وکلاي لاهور از نخست وزير پاکستان خواستند ظرف يک هفته از سمتش کناره‌گيري کند و در غير اين صورت با اقدامي‌از سوي وکلا روبرو مي‌شود.به گزارش روزنامه نيشن، اين درخواست از سوي وکلاي لاهور در پي حکم دادگاه عالي صورت گرفت که قاضي اين دادگاه نواز شريف، نخست وزير پاکستان را به صورت مستقيم بي‌کفايت نخواند اما به شدت از اقدامات وي انتقاد کرد و دستور داد تا تيمي‌ويژه مشترک تحقيقاتي براي بررسي دارايي‌ها وي و خانواده‌اش در خارج از کشور تشکيل شود.نواز شريف از زمان افشاي اسناد محرمانه پاناما مربوط به دارايي‌هاي وي و اعضاي خانواده‌اش در خارج از کشور به شدت در مظان اتهام و انتقاد قرار گرفته است.از طرف ديگر، کانون وکلاي دادگاه عالي خواسته تا نواز شريف از سمتش کناره‌گيري کند تا اينکه روند فعاليت و جمع آوري اطلاعات از سوي تيم مشترک تحقيقاتي تکميل شود.رئيس کانون وکلاي لاهور گفت: از نظر اخلاقي، نواز شريف بايد پس از حکم دادگاه عالي از سمتش کناره‌گيري کند. اگر ظرف يک هفته اين کار را انجام ندهد، ما عليه او اقامه دعوي بزرگي به راه مي‌اندازيم.

تظاهرات دانشمندان سراسر جهان عليه ترامپ
ده‌ها هزار نفر در سراسر دنيا براي استقلال پژوهش و آزادي علم راهپيمايي کردند. دانشمندان آمريکايي در ۳۰۰ شهر اين کشور به کاهش شديد بودجه علوم و تحقيقات توسط دولت ترامپ اعتراض کردند. ده‌ها هزار نفر در سراسر دنيا براي استقلال پژوهش و آزادي علم راهپيمايي کردند. دانشمندان آمريکايي در ۳۰۰ شهر اين کشور به کاهش شديد بودجه علوم و تحقيقات توسط دولت ترامپ اعتراض کردند. ايده تظاهرات براي آزادي علم زماني شکل گرفت که دولت دونالد ترامپ کاهش بودجه سازمان‌هاي علمي‌را پيشنهاد کرد. ترامپ پيش‌تر تغييرات اقليمي‌را هم زير سئوال برده و حتي آن را يک دروغ خوانده بود. تظاهرکنندگان روز شنبه به سياست‌هايي که دستاوردهاي علمي‌را تحقير مي‌کنند و آن را کوچک مي‌شمارند اعتراض کردند. آنها از افزايش بدبيني سياستمداران درباره موضوعاتي همچون واکسيناسيون هم نگران‌اند. روزنامه اينديپندنت، در اين تظاهرات که با نام "از ملبورن تا مکزيکو" برگزار شد راهپيمايان با در دست داشتن بنرهاي مختلف از رئيس‌جمهور خواستند که از علم و دانش و تجربه گرايي حمايت کند. دونالد ترامپ در گذشته اظهاراتي عليه تغييرات آب و هوايي کره زمين اعلام کرده بود که اين اظهارات با انتقادات گسترده مواجه شد.

هزاران جنگجوي سابق طالبان وارد آلمان شده‌اند
مجله اشپيگل نوشته است که هزاران جنگجوي سابق طالبان در دو سال گذشته و در ميان موج يک ميليوني پناهجويان وارد آلمان شده‌اند.به نوشته اشبيگل، وزارت مهاجرت و پناهجويان آلمان به به مقام‌هاي امنيتي اين کشور خبر داده که هزاران پناهجو در جريان درخواست پناهندگي، خود را به عنوان جنگجويان سابق طالبان معرفي کرده‌اند.اشپيگل افزوده که دستکم ۷۰ تن از آنها زير پيگيري دادستان فدرال آلمان قرار دارند. اين در حالي است که هنوز معلوم نيست که آيا تمام مضنوناني که درخواست پناهندگي داده‌اند، جنگجويان فعال طالبان بودند يا خير. اشپيگل نوشته که تاکنون ۶ نفر براي تحقيقات بازداشت شده و جلسات اوليه دادگاه که شامل چندين نفر ديگر بوده هفته آينده برگزار مي‌شود. کنوانسيون مربوط به وضعيت پناهندگان که تعريف مي‌کند پناهنده چه کسي است و حقوق افراد پناهنده و مسئوليت کشورهاي عضو را نسبت به پناهجويان مشخص مي‌کند، براي پناهجوياني که مظنون به انجام جرايم جنگي و ضد حقوق بشري هستند، اجرا نمي‌شود.از آن جا که در سال گذشته بيش از يک ميليون پناهجو از کشورهاي مختلف به آلمان رسيدند، بر اهميت چنين تحقيقاتي افزوده شده است.ورود موج پناهجويان به آلمان در کنار شاهدان و قربانيان جنايات، شامل افراد مظنون به ارتکاب جرايم نيز مي‌شود.با شدت گرفتن موج پناهجويان در سال ۲۰۱۵، دولت آلمان اعلام کرده بود که پناهندگان افغان‌ که در آلمان پذيرفته نشده‌اند، دوباره به افغانستان بازگردانده خواهند شد.

احياي کابينه دولت عربستان
پادشاه عربستان طي حکم‌هايي سلطنتي دست به تغييراتي در کابينه و انتصاب‌هاي جديد زد.به گزارش اسکاي نيوز عربي، ملک سلمان بن عبدالعزيز، پادشاه عربستان طي حکم‌هايي چند وزير را از کار برکنار و افراد جديدي را به جاي آنها گماشت.براساس اين اوامر سلطنتي، ملک سلمان خالد بن سلمان، پسرش را به عنوان سفير اين کشور در آمريکا منصوب کرد. بدين ترتيب، خالد بن سلمان جايگزين عبدالله بن فيصل بن ترکي خواهد شد.همچنين شاهزاده عبدالعزيز بن سلمان بن عبدالعزيز ديگر پسر پادشاه وزير مشاور در امور انرژي و صنعت و معدن تعيين شد.طبق اين دستورات، عادل الطريفي، وزير فرهنگ و اطلاع‌رساني از اين پست کنار گذاشته شده و دکتر عواد بن صالح العواد جانشين او شد.همچنين پادشاه عربستان محمد بن ابراهيم السويل، وزير مخابرات و آي تي را از اين پست برکنار کرده و مهندس عبدالله بن عامر السواحه را جانشين او کرد.همچنين خالد العرج ، وزير خدمات شهري به دليل سوء استفاده از قدرت و نفوذ برکنار شده و کميته‌ وزارتي تحقيقاتي در اين باره تشکيل و عصام بن سعيد به عنوان وزير خدمات شهري تعيين شد.طبق اين دستور پادشاه، سرلشکر فهد بن ترکي بن عبدالعزيز آل سعود به عنوان فرمانده نيروي زميني تعيين شد.به اين ترتيب عيد بن عواض بن عيد الشلوي از پست فرمانده نيروي زميني برکنار و به عنوان مشاور وزير دفاع تعيين شد.احمد بن حسن بن محمد عسيري، مشاور وزير دفاع نيز به عنوان معاون رئيس سازمان اطلاعات کل در حد ممتاز تعيين شد. عسيري جانشين يوسف الادريسي نايب رئيس سازمان اطلاعات کل شد که بازنشسته شده است. احياي مجدد پاداش‌ها براي کارمندان دولت که در راستاي سياست رياضتي متوقف شده بود نيز از ديگر تصميمات جنجال برانگيز پادشاه است. در اين راستا پادشاه دستور پرداخت دو ماه حقوق و پاداش به نيروهاي عمليات "طوفان قاطع" و عمليات "بازگشت اميد"‌ يعني شرکت‌کنندگان در جنگ يمن را داد.اين دومين بار است که طي شش ماه به آنها پاداش داده مي‌شود.
در جريان جلسه سران بانک جهاني و صندوق بين المللي پول تاکييد سياست‌هاي اين سازمانهاي بزرگ مالي برمقاومت دربرابر سياست‌هاي حمايتگرانه تاکييد کردند که دونالد ترامپ از طرفدارانش است.
نشستهاي مشترک فصل بهار صندوق بين المللي پول و بانک جهاني هفدهم آوريل در واشنگتن آغاز شد و تا ۲۳ اين ماه ادامه دارد. بررسي روند رشد اقتصاد جهاني، سيستمهاي مالي و بانکي و وضعيت فقر در دنيا در دستور اين جلسات است. جيم يونگ کيم، رييس بانک جهاني گفت: «پس از سالها ياس در زمينه ميزان رشد اقتصاد جهاني، اکنون براي ايجاد تحول مثبت در پيش بيني‌هاي اقتصادي ترغيب شده‌ايم. اما همواره خطر سقوط مجدد وجود دارد. کشورهايي که ظرفيت مالي بالايي دارند بايد اصلاحات اساسي اقتصادي را در دستور کار خود قرار دهند.»کريستين لاگارد، رييس صندوق بين المللي پول نيز ضمن هشدار نسبت به تبعات به خطر انداختن روند فعاليتهاي تجارت بين الملل گفت: «صندوق بين المللي پول سازماني است که وابستگي به فعاليتهاي تجاري ندارد اما اين فعاليتها موتور اصلي رشد محسوب مي‌شوند. بنابراين پشتيباني از توسعه و گسترش فعاليتهاي تجاري بصورت موثر، عادلانه و جهاني در دستور کار ما قرار مي‌گيرد.»افزايش اختلافات و دعاوي در بخش تجارت بين الملل براثر بالا رفتن ميزان اعمال تدابير حمايت گرايي اقتصادي برخي کشورها و کشانده شدن آنها به سازمان تجارت جهاني نگراني صندوق بين المللي پول را در پي داشته است.

منابع پنتاگون از تلاش گروه تروريستي داعش براي انتقال "پايتخت خلافت خوانده‌اش" از رقه به ديرالزور در شرق سوريه خبر دادند.
شبکه فاکس نيوز آمريکا به نقل از منابعي در وزارت دفاع اين کشور (پنتاگون) اعلام کرد، اعضاي گروه تروريستي داعش استقرار خود در ديرالزور واقع در ۱۴۵ کيلومتري جنوب شرق رقه را تقويت کرده‌اند، جنگنده‌هاي نظامي‌دوربرد آمريکا تحرکات صدها تن از مسئولان و فرماندهان داعش را طي دو ماه گذشته در حالي که رقه را به سمت شهر الميادين در حومه دير الزور ترک مي‌کردند، رصد کردند.شهر الميادين همان شهري است که طبق اعلام فرماندهي مرکزي آمريکا در تاريخ ششم آوريل سال جاري ميلادي نيروهاي زميني آمريکا عبدالرحمان ازبکي، يکي از مسئولان برجسته داعش که به عنوان معاون ابوبکر بغدادي، رهبر اين گروه تروريستي شناخته مي‌شد را از پاي درآوردند. اين در حالي است که نيروهاي دموکراتيک سوريه موفق به آزادي دو شهر "حزيمه" و "مزرعه تشرين" در حومه شمالي شهر رقه شده و توانستند شمال وادي جلاب را از دست داعش خارج سازند. اين نيروها اخيرا آزادسازي وادي جلاب را هدف عمليات خود قرار داده‌اند. مرحله چهارم از عمليات "خشم فرات" از تاريخ ۱۳ آوريل سال جاري ميلادي با هدف پاکسازي حومه شمالي رقه و وادي جلاب از داعشي‌ها و فراهم کردن مقدمات آزادسازي شهر رقه همچنان ادامه دارد.

ارتش سوريه ديروز در عملياتي هشت شهرک و روستاي شمال استان حماه را از اشغال تروريست‌هاي تکفيري آزاد کرد و بر آنها مسلط شد.
 به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت دفاع سوريه، ارتش و نيروهاي مسلح اين کشور در ادامه نبرد با گروه تروريستي تکفيري جبهه النصره، شهرک‌ها و روستاهاي حلفايا، زلين، الويبده، بطيش، زورالناصريه، زور ابوزيد، تل الناصريه و تل المنطار را آزاد و پاکسازي کردند.در اين عمليات٬ صدها تروريست تکفيري کشته و يا زخمي‌شدند و 38 خودرو، سه انبار مهمات، سه تانک و يک نفربر بمبگذاري شده تروريست‌ها منهدم شد.نيروهاي ارتش سوريه 2 خودرو تروريست‌هاي تکفيري حامل تيربار، هفت خمپاره‌انداز و مقدار زيادي مهمات سبک و سنگين را به غنيمت گرفتند.از سه شنبه اول فروردين گروه‌هاي تروريستي تکفيري موسوم به جبهه النصره، حزب اسلامي‌ترکستان، جيش النصر، جيش العزه، ابناءالشام و ارتش آزاد ادلب با نقض آتش بس و حمله به مواضع ارتش سوريه چند روستا و شهرک را در شمال و شمال غرب حماه اشغال کردند.براساس گزارش برخي منابع ، 10 هزار تروريست تکفيري دراين عمليات شرکت کردند که تاکنون بيش از دوهزار و 200تن از آن‌ها در درگيري‌هاي با ارتش سوريه به هلاکت رسيده‌اند.ارتش سوريه  تجهيزات گسترده اي را به اين منطقه عملياتي اعزام کرده و تاکنون چند روستا و شهرک را از تروريست‌هاي تکفيري پس گرفته است.

کره شمالي استراليا را به حمله هسته اي تهدید کرد؛
گروه بين الملل- تهديد‌هاي کره شمالي درباره حمله هسته اي، اکنون فراتر از آمريکا رفته است و روز گذشته پيونگ يانگ، استراليا را تهديد به حمله هسته اي کرده است. به دنبال حمايت کانبرا از عملکرد واشنگتن درباره فعاليت‌هاي هسته اي کره شمالي، پيونگ يانگ به استراليا هشدار داد که اگر به حمايت خود از آمريکا ادامه دهد امکان حمله هسته اي وجود دارد.
 کره شمالي تهديد کرد اگر استراليا به پيروي کورکورانه و سرسختانه از آمريکا ادامه دهد، دست به حمله اتمي‌مي‌زند. تهديد‌هاي جديد کره شمالي با اعتراض بسياري از کشورها از جمله نيوزلند در همسايگي استراليا همراه بود
تهديد عليه استراليا
تهديد کره شمالي پس از آمريکا و کشورهاي همسايه چون ژاپن و کره جنوبي متوجه ديگر متحد آمريکا کشور استراليا شد. به گزارش راشاتودي، اين اظهارات دولت کره شمالي پس از آن مطرح شد که جولي بيشاپ، وزير امور خارجه استراليا گفت پيونگ يانگ تهديد جدي براي صلح و ثبات در منطقه محسوب مي‌شود.
سخنگوي وزارت خارجه کره شمالي گفت: اگر استراليا از اقدامات آمريکا براي منزوي کردن و به حاشيه کشاندن کره‌شمالي پيروي کند و هرکاري را که واشنگتن در قبال پيونگ يانگ انجام مي‌دهد، به کار بگيرد، اين اقدامي‌نوعي "خودکشي" است و در آستانه حمله اتمي‌از سوي نيروهاي کره شمالي قرار مي‌گيرد.اين تهديد از سوي پيونگ يانگ پس از آن مطرح شد که بيشاپ گفته بود "کره شمالي در مسير دستيابي به سلاح اتمي‌است و يک خطر غيرقابل قبول براي منطقه محسوب مي‌شود و اقداماتش از سوي جامعه بين‌الملل بايد متوقف شود."
به دنبال تهديد کره شمالي عليه استراليا، وزير خارجه اين کشور در واکنش به تهديد کره‌شمالي در انجام حمله اتمي‌به استراليا گفت: پيونگ يانگ بايد به جاي صرف هزينه در ساخت تسليحات کشتار جمعي اين پول‌ها را صرف رفاه اجتماعي کند.
به گزارش خبرگزاري اسوشيتدپرس، جولي بيشاپ، وزير خارجه استراليا ديروز در واکنش به تهديدهاي کره شمالي در انجام حمله اتمي‌به استراليا گفت: اين کشور يک تهديد جدي براي همسايگانش به شمار مي‌رود و اگر آن را کنترل نکنيم، به کشورهاي همسايه چون استراليا صدمه وارد مي‌کند. دولت پيونگ يانگ بايد به جاي ساخت سلاح کشتار جمعي به دنبال صرف اين هزينه‌ها در بخش رفاه اجتماعي براي مردمش باشد. بيشاپ اخيرا نيز گفته بود که تحريم‌ها عليه کره شمالي پيامي‌واضح به اين کشور است که بايد دست از اقدامات تحريک آميزش بردارد.
کره شمالي با آزمايش‌هاي موشکي خود که اخيرا صورت داده، مراتب خشم کشورهاي همسايه و همچنين آمريکا را به وجود آورده و باعث شده تا حتي چين به عنوان تنها حامي‌آن دست از پشتيباني‌اش بردارد و به دنبال آن، تحريم‌هاي بيشتري عليه پيونگ يانگ اعمال شود.
وزير دفاع نيوزيلند کره‌شمالي را به داشتن نيات شيطاني متهم کرد و گفت: نيوزلند از هرگونه اقدام آمريکا عليه پيونگ يانگ حمايت مي‌کند. روزنامه نيوزلند هرالد، گري براونلي، وزير دفاع نيوزيلند در پاسخ به سوالي درباره اينکه آيا در کنار آمريکا در مواجه با کره شمالي مي‌ماند، گفت: ما در کنار آمريکا و اقداماتش مي‌مانيم و از هرکاري که براي مقابله با کره‌شمالي انجام مي‌دهد، حمايت مي‌کنيم.وي بر اعمال تحريم‌ها عليه کره شمالي تاکيد کرد و گفت، ديپلماسي موجود بايد در ابتدا به حل تنش در شبه جزيره کره بپردازد.
مذاکرات سه جانبه‌امريکا، کره‌ جنوبي و ژاپن  
انتظار مي‌رود ديپلمات‌هاي ارشد ژاپن، کره‌ جنوبي و آمريکا در توکيو يک نشست سه جانبه درباره مساله هسته‌اي کره شمالي و بي‌ثباتي در منطقه برگزار کنند.
به گزارش خبرگزاري اسپوتنيک، کيم هونگ – کيون، نماينده ويژه کره‌ جنوبي در امور امنيت و صلح شبه جزيره کره، جوزف يون و کنجي کاناسوگي، همتايان آمريکايي و ژاپني وي در مذاکرات سه جانبه در روز سه شنبه در توکيو حضور خواهند يافت.
محوريت مذاکرات اين ديپلمات‌ها تمرکز بر اتخاذ تدابيري براي جلوگيري از فعاليت‌هاي هسته‌اي و موشکي پيونگ يانگ است که مي‌تواند ثبات و صلح را در منطقه تهديد کند.در پي آزمايشات هسته‌اي و موشکي پيونگ يانگ تنش‌ها در شبه جزيره کره افزايش يافته است.آمريکا با تهديد کره شمالي اعلام کرده است: تمام گزينه‌ها براي رفع تهديدهاي ناشي از کره شمالي بر روي ميز مذاکره قرار دارد.
کره شمالي آماده حمله به ناو آمريکا
کره شمالي ديروز اعلام کرد، آماده است براي نشان دادن قدرت نظامي‌خود يک ناو هواپيمابر آمريکا را غرق کند.به گزارش خبرگزاري رويترز، اين در حالي است که دو کشتي نيروي دريايي ژاپن اخيرا به گروه رزمي‌ناو هواپيمابر آمريکا در آب‌هاي منطقه پيوسته‌اند تا يک رزمايش در اقيانوس آرام انجام دهند.دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور آمريکا اخيرا دستور داد ناو هواپيمابر "يواس‌اس کارل وينسون" به آب‌هاي نزديک شبه جزيره کره برود تا براي مقابله با تهديدات کره شمالي آمادگي داشته باشد.روزنامه "رودونگ سينمون" وابسته به حکومت کره شمالي در مطلبي نوشت: نيروهاي انقلابي ما آماده رزم و غرق کردن ناو هواپيمابر هسته‌اي آمريکا با يک تک حمله هستند.
اين روزنامه ناو آمريکايي را به يک "حيوان زمخت" تشبيه کرد و نوشت: يک حمله به آن مي‌تواند تبديل به مثالي عملي براي نشان دادن قدرت نظامي‌ما شود.اين مقاله در صفحه سوم اين روزنامه انتشار يافت و دو صفحه اول نشريه به بازديد کيم جونگ اون، رهبر کره شمالي از يک مزرعه پرورش خوک اختصاص پيدا کرد.کره شمالي روز سه شنبه مناسبت هشتادمين سالگرد تاسيس ارتش خلق کره را جشن مي‌گيرد.
کمک انگليس به برنامه هسته اي کره شمالي
يک نشريه انگليسي در گزارشي مدعي شد، هزينه‌ برنامه‌هاي تسليحات هسته‌اي کره‌شمالي به صورت مخفيانه با ده‌ها ميليون پوندي که از دفتري در حومه لندن منتقل ‌شده، تامين مي‌شده است.
به گزارش روزنامه "ميل آن ساندي" نشان مي‌دهد که مقام‌هاي کره‌شمالي براي بيش از يک دهه بيخ گوش اسکاتلنديارد و سرويس‌هاي امنيتي انگليس، هزينه توسعه زرادخانه‌هاي اتمي‌را با اتکا به يک دفتر بيمه گمنام در حومه لندن تامين کردند.
طبق بررسي‌هاي اين روزنامه، سالانه حدود ۳۳ ميليون پوند از طريق يک شرکت بيمه در منطقه بلکهيت واقع در جنوب‌شرق لندن منتقل مي‌شده و کنترل آن مستقيما در دست دولت‌هاي کيم جونگ اون و پدرش کيم جونگ ايل بوده
 است.
مقام‌هاي دولت انگليس تاييد کردند که اين شرکت موسوم به "شرکت بيمه ملي کره" به تازگي تعطيل شده و دارايي‌هاي آن توقيف شده است چرا که اين نگراني وجود داشت که از پول اين شرکت با هدف توسعه تسليحات کشتار جمعي کره‌شمالي استفاده شود.
 تعطيلي اين دفتر بيمه،‌ در پي تحقيقات وزارت خزانه‌داري انگليس و کميسيون اروپايي در راستاي اعمال تحريم‌هاي اقتصادي سخت‌تر عليه کره‌شمالي انجام شد.