سرخپوشان آبستن اتفاقات جديد مديريتي
در آستانه بازي پرسپوليس مقابل ذوب آهن شايعه استعفاي سرپرست باشگاه پرسپوليس شنيده مي‌شود اما بايد ديد اين يک حربه براي شوک به سرخپوشان است يا اتفاقات ديگري در راه است.
به نقل از فارس، تيم فوتبال پرسپوليس در حالي به مصاف ذوب آهن اصفهان مي‌رفت که حاشيه‌هاي زيادي گريبان اين تيم را گرفته است که مي‌توان به سه روز تمرين نکردن شاگردان برانکو در اعتراض به مشکلات مالي و همچنين عدم حضور در اردوي شب قبل از بازي با ذوب آهن اشاره کرد و حالا پرسپوليس در حالي به مصاف حريف اصفهاني خود مي‌رود که همانند سال‌هاي دهه 60 بازيکنان ظهر روز بازي دور هم جمع شده‌اند تا امروز به ميدان بروند.
اعتراض پرسپوليسي‌ها به مشکلات مالي و عدم پرداخت به موقع قراردادهاي آنهاست و اين در حالي است که مديران باشگاه پرسپوليس در چند وقت اخير تلاش کردند تا اين مشکل را حل کنند اما طبق صحبت‌هايي که علي‌اکبر طاهري سرپرست باشگاه پرسپوليس روز جمعه با کاپيتان‌هاي پرسپوليس داشت تا 24 ارديبهشت پولي به حساب اين باشگاه نخواهد آمد و اين دقيقاً همان موضوعي است که ناراحتي، اعتراض و اعتصاب پرسپوليسي‌ها را در پي داشته است.
تيم پرسپوليس در حالي از ساعت 18 به مصاف ذوب آهن مي‌رفت که ساعاتي قبل از بازي شايعه استعفاي علي‌اکبر طاهري سرپرست اين باشگاه به گوش مي‌رسيد و گويا قرار است وي طي امروز يا نهايتاً فردا از سرپرستي باشگاه پرسپوليس استعفا دهد و حتي مسئولان وزارت ورزش هم در جريان اين مسأله قرار گرفتند. بايد ديد در نهايت خبر استعفاي طاهري به وقوع خواهد پيوست يا اينکه او قصد دارد با به راه افتادن اين شايعه به تيم پرسپوليس شوک وارد کند؟
البته پيش از اين هم چنين شايعه اي وجود داشته‌اما اين اتفاق رخ نداده است. ضمن اينکه شايد تصميم طاهري جدي باشد اما مشاوران وي و يا اطرافيان باشگاه او را از اين تصميم منصرف کنند.
پايان بازي پرسپوليس و ذوب آهن آبستن خيلي حوادث است. رويدادهايي که مي‌تواند براي اين باشگاه مثبت باشد يا منفي.
نمي‌دانستم رقيبم چه وزنه‌اي زده است
وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کيلوگرم ايران هر سه مدال طلايش در قهرماني آسيا را به سربازان شهيد مرزبان تقديم کرد.
به نقل از فدراسيون وزنه‌برداري، محمدرضا براري پس از کسب مدال طلاي رقابت‌هاي قهرماني آسيا اظهار کرد: مسابقه بسيار سختي بود و واقعا فکر نمي‌کردم رقبا تا اين حد وزنه‌هايشان را مهار کنند؛ واقعا مسابقات سطح بالايي داشت. من هم تمام تلاشم را کردم و زورم را زدم تا موفق شوم. خيلي خوشحالم که وزنه‌هاي مورد نظر سرمربي را مهار کرده و با کسب مدال طلا دل مردم ايران را شاد کردم.وزنه‌بردار دسته ١٠٥ کيلوگرم ايران درخصوص حرکت يکضرب گفت: دو وزنه اول يک ضرب را انداختم و دليلش اين بود که وزنه را دست کم گرفتم. وزنه سنگين‌تر هم مي‌توانستم بلند کنم، اما واقعا وزنه را دست کم گرفتم. در حرکت سوم، اما مطمئن بودم که مي‌توانم کار را تمام کنم و اين اتفاق هم افتاد.براري درباره حرکت‌هاي دو ضرب گفت: من در تمرين اين وزنه‌ها را زده بودم و خدا را شکر که‌امروز هم موفق شدم. ٤٠ روز است که تمرين‌هايم را شروع کرده‌ام و تمام تلاشم را کردم تا براي مسابقات آماده باشم.وي درخصوص رقابت نزديکش با وزنه‌بردار کره‌اي گفت: اصلا نمي‌دانستم او چه وزنه‌اي زده و بعد از رقابت فهميدم! حتي نمي‌دانستم کادرفني چه وزنه‌اي براي خودم انتخاب کرده! البته من به سرمربي تيم ملي اعتماد دارم. انوشيرواني فقط مي‌گفت نوبت من است، من هم بدون اينکه بدانم چه وزنه‌اي برايم انتخاب شده روي تخته مي‌رفتم. خدا را شکر که سرمربي وزنه‌هايي انتخاب کرد که به مدال طلا رسيدم و از عنوان قهرماني‌ام در آسيا دفاع کردم.براري مدال‌هاي طلايش را به شهداي مرزبان تقديم کرد و گفت: واقعاً دوست دارم مدال‌هايم را به شهداي مرزبان و خانواده عزيزشان تقديم کنم. اين عزيزان براي وطن ما جانشان را دادند و اميدوارم اين مدال‌ها کمي‌از غم خانواده‌هايشان کم کند.
ادعاي جديد چيني‌ها:
سايت‌هاي چيني عقيده دارند فيفا ايران را خيلي کم جريمه کرده و آنها به اين امر اعتراض خواهند کرد چرا که ايران بايد يا ۳ بر صفر بازنده برابر چين اعلام شود يا اينکه بازي اين تيم با چين تکرار شود.
به نقل از سايت يوهان چين، در ديدار تيم ملي فوتبال ايران و چين که در ورزشگاه آزادي برگزار شد اتفاقات ناراحت کننده زيادي رخ داد که از جمله آن پرتاب مواد محترقه به داخل زمين بود که به داور خط اصابت کرد.فيفا در واکنش به اين اتفاق ايران را ۵۰ هزار فرانک سوئيس جريمه کرد اما چيني‌ها معتقد هستند اين جريمه خيلي کم است و فايده‌اي براي فوتبال چين ندارد چون نتيجه را تغيير نمي‌دهد و فيفا بايد کاري کند که نتيجه تغيير کند.در اين بين سايت‌هاي چيني در رابطه با محروميت ايران نوشتند: در بازي ايران و چين نقض قوانين زيادي رخ داد اول آنکه ورزشگاه آزادي اعلام کرد ۷۸ هزار و ۱۱۶ نفر در ورزشگاه آزادي حضور دارند اين در حالي است که جمعيت خيلي بيشتر از اينها در ورزشگاه بود.فدراسيون فوتبال ايران بازي را رايگان اعلام کرد و بيش از ظرفيت ورزشگاه تماشاگر در اين بازي حضور داشت و همين باعث شده بود کار براي هواداران چيني خيلي سخت شود.دوم آنکه هواداران ايراني حاضر در ورزشگاه عليه هواداران چيني اقدامات زشتي انجام دادند و حتي آنها را تهديد به مرگ کردند که مستندات آن وجود دارد ولي فيفا اين موارد را در گزارش خود مورد بررسي قرار نداده است.طبق قوانين فيفا، توهين تماشاگران به تماشاگران تيم مقابل محروميت و جريمه خواهد داشت و در حاليکه حداقل مي‌توانستند ايران را بدون تماشاگر در بازي بعد محروم کنند چنين اتفاقي رخ نداد.در ادامه اين سايت ادعا کرده است: چيني‌ها اميدوار هستند بتوانند به دليل آنکه نقض قوانين زيادي در ورزشگاه آزادي رخ داد بازي يک بار ديگر تکرار شود که معلوم نيست چه تصميمي‌درباره آن گرفته خواهد شد.