دختر شهيد شيرودي سرپرست مجموعه شهيد کشوري  
آناهيتا شيرودي به عنوان سرپرست مجموعه ورزشي شهيد کشوري انتخاب شد‎.‎ محسن خمارلو مدير روابط عمومي‌شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي ‏کشور با اعلام اين خبر گفت: با حکم مصطفي مدبر، مديرعامل شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي کشور، آناهيتا ‏شيرودي (فرزند شهيد برومند، علي اکبر شيرودي) به عنوان سرپرست جديد مجموعه ورزشي شهيد کشوري تهران انتخاب شد‎.‎
وي افزود: در دولت تدبير و اميد، اين براي نخستين بار است که از يک بانو به عنوان مدير مجموعه‌هاي ورزشي استفاده مي‌‏شود که‌اميدواريم خانم شيرودي در انجام وظايف محوله موفق باشد. ‏

بسكتبال ايران در تورنمنت اطلس سوم شد  
يم ملي بسکتبال ايران با پيروزي در مسابقه رده‌بندي تورنمنت اطلس چين به مقام سوم اين رقابت‌ها دست پيدا كرد.  به گزارش ايسنا، بسكتباليست‌هاي ايران ديروز در آخرين مسابقه خود از تورنمنت اطلس چين به مصاف اكراين رفتند و با كسب پيروزي برابر اين تيم به مقام سوم رسيدند. شاگردان مهران حاتمي‌در اين ديدار با نتيجه 79 بر 63 حريف خود را مغلوب كردند و روي سكو رفتند. در اين مسابقه بهنام يخچالي 16 امتياز، محمد جمشيدي 13 امتياز و ارسلان كاظمي‌12 امتياز كسب كردند. ايران در ديدار نيمه نهايي برابر ليتواني باخت و از رسيدن به فينال بازماند. تيم ملي بسكتبال خودش را براي رقابت‌هاي كاپ‌آسيا در لبنان آماده مي‌كند.

محسن کائيدي دو مداله شد  
در ادامه رقابت‌هاي جهاني دووميداني معلولان که در لندن در حال برگزاري است، محسن کائيدي در پرتاب نيزه موفق به کسب مدال نقره شد.
به نقل از ايسنا، در ادامه رقابت‌هاي جهاني دووميداني معلولان که در لندن در حال برگزاري است، محسن کائيدي در مسابقات پرتاب نيزه، کلاس F۳۴ با رکورد ۳۴ متر و ۸۸ سانتي متر به عنوان نايب قهرماني دست يافت. مدال طلاي اين ماده به پرتابگر کلمبيا با رکورد ۳۵ متر و ۲۱ سانتي متر و برنز به نماينده چين با رکورد ۳۳ متر و ۳۲ سانتي متر رسيد. کاروان ايران تاکنون موفق به کسب ۳ نشان طلا، ۱۰ نقره و ۵ برنز شده است و با مدال نقره کائيدي، تعداد مدالهاي ايران به عدد ۱۹ رسيد.



با 4 طلا، 2 نقره و 2 برنز رقم خورد؛
تيم کشتي آزاد نوجوانان ايران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز قهرمان رقابت‌هاي آسيايي تايلند شد.
مسابقات کشتي آزاد نوجوانان قهرماني آسيا در سال 2017 روزهاي 31 تير و اول مردادماه در شهر بانکوک تايلند برگزار شد و در پايان تيم ايران توسط سيد عرفان جعفريان، مهدي عشقي، عباس فروتن و سيد مهدي‌هاشمي‌در اوزان 46، 54، 85 و 100 کيلوگرم صاحب مدال طلا، مرتضي پورمرتضوي و ميثم زارع در اوزان 58 و 76 کيلوگرم صاحب مدال نقره و مهدي ويسي و سيد مبين حسيني در اوزان 42 و 69 کيلوگرم صاحب مدال برنز شد و با 79 امتياز به عنوان قهرماني رسيد. رده بندي تيمي: 1- ايران 79 امتياز 2- هند 72 امتياز 3- قزاقستان 72 امتياز 4- ژاپن 63 امتياز 5- ازبکستان 58 امتياز 6- قرقيزستان 58 امتياز
نتايج کشتي گيران کشورمان در روز دوم اين رقابت‌ها به شرح زير است:
در وزن 46 کيلوگرم سيد عرفان جعفريان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 6 بر 2 مقابل کشتي گيري از کشور ازبکستان به پيروزي رسيد وي در دور بعد نيز با نتيجه 5 بر 3 از سد حريف هندي گذشت و به ديدار پاياني رسيد. جعفريان در اين ديدار در مصاف با کشتي گير قزاقستاني با نتيجه 10 بر صفر به پيروزي رسيد و قهرمان شد. (1- ايران 2- قزاقستان 3- هند و ژاپن) در وزن 54 کيلوگرم مهدي عشقي در دور اول با نتيجه 10 بر صفر از سد حريف مغولي خود گذشت وي در دور بعد نيز با همين نتيجه از سد کشتي گير کره جنوبي گذشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد وي در اين مرحله نيز با نتيجه 8 بر 5 برابر نماينده کشور قرقيزستان به پيروزي رسيد و راهي ديدار فينال شد. عشقي در ديدار نهايي مقابل کشتي گير هندي با نتيجه 4 بر 2 به برتري رسيد و صاحب مدال طلا شد. (1- ايران 2- هند 3- ژاپن و قزاقستان) در وزن 63 کيلوگرم اميرحسين مقصودي در دور اول با نتيجه 4 بر 2 نماينده قزاقستان را شکست داد اما در ديدار دوم مقابل حريفي از کشور ژاپن 7 بر 5 مغلوب شد و با توجه به شکست اين کشتي گير ژاپني در دور بعد، مقصودي از دور رقابت‌ها کنار رفت و هفتم شد. (1- ازبکستان 2- مغولستان 3- هند و ژاپن) در وزن 69 کيلوگرم سيد مبين حسيني در مبارزه نخست مقابل کشتي گيري از کشور کره جنوبي با نتيجه 10 بر صفر به پيروزي رسيد وي در دور بعد مقابل کشتي گير پاکستاني با نتيجه 6 بر 7 مغلوب شد اما با توجه به حضور حريف پاکستاني در ديدار فينال، مبين حسيني در گروه شانس مجدد با نتيجه 11 بر 2 کشتي گير ازبکستاني را مغلوب کرد و به ديدار رده بندي راه يافت. حسيني در اين ديدار با نتيجه 6 بر 6 حريف مغولي خود را شکست داد و صاحب مدال برنز شد. (1- قزاقستان 2- پاکستان 3- هند و ايران) در وزن 76 کيلوگرم ميثم زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 3 بر صفر از سد کشتي گير ازبکستاني گذشت وي در دور سوم نيز با نتيجه 10 بر صفر حريف قرقيزستاني خود را شکست داد و به ديدار فينال راه يافت. زارع در اين ديدار مقابل نماينده کشور هند با نتيجه 7 بر 6 مغلوب شد و به مدال نقره رسيد. (1- هند 2- ايران 3- ژاپن و قرقيزستان) در وزن 85 کيلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کشتي گير قزاقستاني با نتيجه 10 بر صفر به پيروزي رسيد وي در دور بعد نيز با نتيجه 10 بر صفر حريف چيني را مغلوب کرد و راهي ديدار فينال شد. فروتن در ديدار پاياني مقابل کشتي گير ازبکستاني با نتيجه 10 بر 8 به پيروزي رسيد و قهرمان شد. در وزن 100 کيلوگرم سيد مهدي‌هاشمي‌در دور اول با نتيجه 10 بر صفر کشتي گير ژاپني را مغلوب کرد وي در دور بعد با نتيجه 12 بر يک از سد حريف تاجيکستاني گذشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد وي در اين مرحله نيز با ضربه فني کشتي گير قزاقستاني را شکست داد و فيناليست شد.‌هاشمي‌در اين ديدار با نتيجه 5 بر يک حريف ترکمنستاني را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.
ايران در روز اول هم صاحب يک مدال نقره ويک مدال برنز شده بود .
در مجموع 2 کشتي آزاد وفرنگي نوجوانان، ايران با 7 مدال طلا، 7 مدال نقره و3 نقره با اختلاف فوق العاده قهرمان آسيا شد .فرنگي کارها با 3 طلا،5 نقره ويک برنز و87 امتياز قهرمان شده بودند.

بارسا دست به دامان نابغه آرژانتيني
سکوت و همچنان سکوت؛ نيمار هنوز حاضر نشده در مورد شايعات و اخبار مربوط به جدايي اش اظهارنظر کند.
 در نهايت نگراني‌ها در بارسلونا به حدي رسيد که دست نياز به سوي مسي دراز شد. آلبرت ماسنو، خبرنگار اسپورت چند روز پيش خبر از ناآرامي‌نيمار در بارسلونا داد. گزارش او بازتاب بسيار گسترده اي در رسانه‌ها دنيا داشت اما در باشگاه بارسلونا ابتدا کسي اين خبر را جدي نگرفت. رفته رفته، سکوت نيمار و واکنش‌هاي غيرمعمول او بود که شک و ترديد را در ميان مديران بارسلونا افزايش داد.
اين بار خبر از سوي يک نشريه چاپ بارسلونا منتشر شده بود نه رسانه‌هاي مادريدي و اين باعث مي‌شد تا هواداران بارسا نگران شوند. نگراني‌ها وقتي بيشتر شد که خبر رسيد پدر نيمار با پي اس جي به توافق رسيده و باشگاه پاريسي قرار است 222 ميليون يورو رقم فسخ قرارداد فوق ستاره برزيلي را تا روز چهارشنبه پرداخت کند. نيمار پس از يک تعطيلي يک روزه و تفريح در ايبيزا در کنار دوستانش، به اردوي بارسلونا بازگشت و راهي نيويورک شد. تغيير برنامه جوزپ بارتومئو، رئيس بارسلونا و سفر او همراه با بازيکنان به‌امريکا نيز حکايت از وخامت اوضاع داشت. اخبار ضد و نقيضي در مورد اين سفر انتشار يافت. برخي از نشست بارتومئو و نيمار در هواپيما خبر دادند و برخي ديگر نوشتند که هيچ ملاقات و صحبتي بين اين دو در هواپيما صورت نگرفته است. در اين ميان رسانه‌هاي فرانسوي پي در پي اخبار مختلفي در مورد انتقال نيمار به پي اس جي منتشر مي‌کردند و روز جمعه کار به جايي رسيد که تقريبا همه، پيوستن نيمار به PSG را قطعي مي‌دانستند. خبر مذاکره نافرجام بارتومئو و نيمار پيش از شروع تمرين روز جمعه بارسا نيز مزيد بر علت شد تا نگراني در ميان دوست داران بارسا به اوج خود برسد. در شرايطي که همه نسبت به جدايي نيمار اطمينان پيدا کرده بودند؛ مديران بارسا آخرين برگ برنده خود را رو کردند و آن هم درخواست از بازيکنان براي صحبت با نيمار بود. عصر روز گذشته بود که شبکه راديويي راک 1 خبر داد که نيمار پس از صحبت با کاپيتان‌هاي بارسا، از پيوستن به پي اس جي منصرف شده و شانس ماندن او به 80 درصد افزايش يافته است. در ادامه موندودپورتيوو نيز اين خبر را تاييد کرد تا پس از چند روز اخبار نگران کننده، روزنه‌هايي از اميد در ميان هواداران زنده شود. در همين رابطه‌امروز اسپورت گزارشي جالب از گفت و گوي محرمانه مسي و سوارز با نيمار منتشر کرد؛ گفت و گويي که نقش بسيار مهمي‌در تغيير عقيده نيمار داشته است. نشستي که شبانگاه جمعه در هتل شرايتون نيوجرسي صورت گرفت و بيش از يک ساعت نيز به طول انجاميد. مکالمه اي که فعلا همه چيز را به سود بارسلونا تغيير داده است.
مورينيو: وقتم را به خاطر رونالدو تلف نمي‌کنم
پس از اينکه ماه گذشته نشريه آبولا فاش ساخت رونالدو به دليل اتهامات مالياتي دادستاني مادريد قصد ترک رئال را دارد، از يونايتد به عنوان جدي‌ترين مقصد وي نام برده شد. حتي اخباري مربوط به تلاش مديران يونايتد براي تماس با رونالدو منتشر شد اما به تدريج و به خصوص پس از مصاحبه رئيس رئال مشخص شد که رونالدو از جدايي منصرف شده است. مورينيو در نشست خبري بازي دوستانه يونايتد و رئال، در مورد تلاش براي جذب رونالدو و همچنين گرت بيل گفت:« واضح است که هم بيل و هم رونالدو عاشق بازي براي رئال هستند و از حضور در اين تيم و چالش‌هاي موجود در رئال خوشحال هستند. آنها بهترين شرايط را در رئال دارند پس براي چه بايد وقتم را براي اين دو بازيکن تلف مي‌کردم.  هرگز اين حس به من دست نداد که بيل و رونالدو قصد ترک رئال را دارند و هيچوقت هم در فهرست خريد من نبوده‌اند.»

رئال مادريد و استخراج طلا از نيمکت ذخيره‌ها
بازيکنان ذخيره ولي تاثيرگذار رئال مادريد در فصل گذشته يک به يک در حال ترک اين تيم هستند. رئال مادريد فصل گذشته توانست فاتح ليگ قهرمانان اروپا و لاليگا شود. تيم قدرتمند زين الدين زيدان باعث شد که هواداران پس از سال‌ها فتح دوگانه را جشن بگيرند و در انتظار رسيدن به رکورد شش‌گانه باشند که تنها بارسلونا توانسته است به آن برسد. ذخيره‌هاي باکيفيت رئال مادريد با درخشش در مقطع پاياني فصل نقش بسيار مهمي‌در قهرماني اين تيم در لاليگا داشتند. در واقع زيدان با استراحت دادن به بازيکنان اصلي خود ترجيح داد در لاليگا از بازيکنان ذخيره خود استفاده کند و آنها آنقدر خوب بودند که رئال بدون مشکل توانست بازي‌هاي انتهاي فصل خود در ليگ را با پيروزي پشت سر بگذارد و قهرمان شود. حالا از آن جمع، بازيکناني چون ماريانو، خامس، موراتا و دانيلو جدا شده‌اند. رئال با فروش ماريانو به ليون 8 ميليون يورو به دست آورد. جدايي خامس و رفتن او به بايرن، هرچند قرضي بود ولي تيم آلماني در دو سال پيش رو 10 ميليون يورو به رئال پرداخت خواهد کرد؛ضمن اينکه مي‌تواند قرارداد او را با پرداخت مبلغي بيشتر دائمي‌کند. رئال مادريد از فروش موراتا و دانيلو به چلسي و سيتي نيز 110 ميليون يورو به دست آورد و به عبارتي تاکنون فروش بازيکنان پلان B زيزو، براي کهکشاني‌ها 128 ميليون يورو سود به همراه داشته و اگر بايرن، خامس را به صورت دائمي‌خريداري کند، اين رقم به 163.2 ميليون يورو نيز افزايش خواهد يافت. در اين بين رئالي‌ها براي خريد سبايوس و تئو از بتيس و اتلتيکو 46.5 ميليون يورو هزينه کرده‌اند. براي خريد وايه خو در سال 2015 نيز 5 ميليون يورو هزينه شده بود و او پس از يک دوره حضور قرضي در فرانکفورت به رئال بازگشته است.