کد خبر: ۳۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
سه نشان برتر در حوزه مدیریت در صنعت بانکداری، تامین رفاه مشتریان در خدمات بانکداری و کارآمدی روابط عمومی در صنعت بانکداری در هفتمین اجلاس روسای آیتک به بانک سرمایه تعلق گرفت.
به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری به دکتر محمدعلی هادی، رئیس هیات مدیره بانک سرمایه اعطا شد.
همچنین در این همایش جایزه بین المللی Supporter of Customer Welfar (حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری) از سوی کشور آلمان به دلیل حسن سوابق و افتخارات و فعالیت های تاثیرگذار اقتصادی به بانک سرمایه اهدا شد.
شایان ذکر است در این مراسم، نشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری نیز به روابط عمومی بانک سرمایه اعطا شد.
گفتنی است هفتمین اجلاس روسای آیتک با حضور مقامات، مسئولین، مدیران و صاحبان صنایع و نمایندگان بخش دولتی، خصوصی و تعاونی و با همکاری اتاق تعاون ایران در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: