کد خبر: ۳۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
برقراری ارتباط مستقیم و مستمر مدیرعامل شرکت با بیمه‌شدگان، مدیران، کارکنان، نمایندگان و آحاد جامعه بسترهای افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان را میسر می‌سازد.
به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیرعامل بیمه‌کوثر؛ ایجاد تعامل دوسویه میان ما و جامعه‌هدف، پاسخگویی مناسب و به‌هنگام و ایجاد رابطه اعتمادساز، پایه‌های گفتمان مستمر و منظم طرفین است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی برقراری ارتباطی ویژه و کارساز و نیز تسهیل در برقراری ارتباط با هر یک از ذی‌نفعان را نشان از ارزش والای آن‌ها برشمرد و خاطرنشان‌کرد: امید است، بتوانیم نیازهای آن‌ها را در اسرع‌وقت و با آسان‌ترین روش ارتباطی مرتفع کنیم.
وی تصریح‌کرد: بهره‌مندی از پیشنهادها و انتقادهای سازنده جامعه هدف موجبات ارتقا و بهبود شرکت و همچنین توسعه و گسترش خدمات و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات را فراهم می‌کند.
مدیرعامل شرکت با باین اینکه تمامی صاحب‌نظران، بیمه‌شدگان، کارکنان و عموم مخاطبان می‌توانند برای شکوفایی این شرکت پیشنهاد و انتقاد خود را به نشانی m.mashalchi@kins.ir ارسال کنند، افزود: ذی‌نفعان می‌توانند مطالب خود را به شماره 09213235953 نیز پیامک کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: