به گزارش روابطعمومی و اعلام مدیرعامل بیمهکوثر؛ ملاقات مردمی مدیران شعب بهمنظور ارائه مشاوره بیمهای به آحاد جامعه و رسیدگی به مسایل و مشکلات بیمهشدگان صورت میگیرد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی از اجرایی شدن این طرح از هشتم شهریورماه خبرداد و گفت: مدیران شعب در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 12 پاسخگوی مراجعهکنندگان خواهند بود.
وی این دیدارها را عامل افزایش وفاداری و اعتماد بیمهشدگان به شرکت دانست و خاطرنشانکرد: با تفویض اختیارات به مدیران شعب رسیدگی به مسایل بیمهشدگان در اسرعوقت صورت میگیرد.
مدیرعامل شرکت افزود: در شرایطی که برای رسیدگی به مسالهای نیاز به اتخاذ تصمیم ازسوی مسئولین ذیربط در ستاد شرکت باشد،این امر توسط مدیران و کارشناسان ستاد پیگیری و نتیجه نهایی ازسوی مدیران شعب به بیمهشدگان اعلام میشود.