مدیرعامل در این دیدار اظهار داشت: همانطور که گذشتگان ما با فعالیتهای خوب خود توانستند نام بانک ملی ایران را به یک برند معتبر و قابل اعتماد تبدیل کنند، ما نیز باید با ادامه راه آنان این نام ارزشمند را حفظ کنیم و هر روز اعتبار بیشتری به آن ببخشیم و تلاشمان را برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید بیشتر کنیم.
وی در ادامه با ذکر مواردی از چگونگی انجام امور مشتریان بر اهمیت مشتری و ضرورت جلب رضایت آنان تأکید کرد. مدیرعامل همچنین شناخت محیط پیرامونی واحدها و شرکتهای فعال در محدوده شعب را حائز اهمیت دانسته و گسترش تعاملات فیمابین بانک و مشتریان را بسیار مهم و تأثیرگذار توصیف کرد و به پرسشهای همکاران در امور مختلف بانکی پاسخ داد.
در این بازدید افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب و همچنین شعبه راهآهن در بخش منابع، مصارف و وصول مطالبات ارائه کرد.