به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابطعمومی بیمهکوثر؛ مدیرعامل شرکت در این جلسه، گفت: شرکت بیمهکوثر سعی دارد با بهرهمندی از ظرفیتهای علمی و پژوهشی کشور در راستای توسعه فرهنگ و ضریب نفوذ بیمه نقش موثری را ایفا کند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی از حمایت بیمهکوثر از پژوهشگران صنعت بیمه خبرداد و گفت: مسئولان این شرکت با سازوکارهای از پیش تعیین شده به لحاظ مادی و معنوی از طرحهای پژوهشی در سطح ملی حمایت میکنند.
وی احصاء نیازهای پژوهشی با رویکرد آینده پژوهشی را از اولویتهای حوزه آموزش و پژوهش شرکت برشمرد و گفت: براساس نیازسنجیهای صنعت بیمه و وضعیت بازار کسبوکار میتوانیم اولویتهای پژوهشی خود را تعیین کرده و در این زمینه به فعالیت بپردازیم.
مدیرعامل بیمهکوثر با بیان اینکه افزایش تعامل میان مدیران و کارشناسان بیمهکوثر و پژوهشکده یکی از عوامل موثر در توسعه فرهنگ و افزایش ضریب نفوذ بیمه است، گفت: مدیران و کارشناسان بیمهکوثر میتوانند بهعنوان عضوی از مجموعه پژوهشی صنعت بیمه به فعالیت بپردازند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید بر این امر که استفاده از ظرفیتهای نیرویانسانی موجبات تعالی صنعت بیمه را میسر میسازد، گفت: با نهادسازی موثر، علمی و کارشناسی شده در حوزه منابعانسانی میتوان در راستای ارتقای کیفی و علمی منابعانسانی فعال در صنعت بیمه گام برداشت.
سرپرست پژوهشکده بیمه نیز در این جلسه با بیان اینکه شرکت بیمهکوثر بهعنوان یک عامل اجرایی میتواند در شناسایی طرحهای پژوهشی و اجرای آنها پژوهشکده را همراهی کند، بیانکرد: شرکتهای بیمه با نیازسنجی بازار و شناسایی چالشهای موجود میتوانند طرحهای پژوهشی مورد نیاز صنعت را به پژوهشکده معرفی کنند.
امیر صفری خاطرنشانکرد: تحقیقات بازار و طراحی محصولات جدید بیمهای از اولویتهای پژوهشی پژوهشکده است.
وی برگزاری میزها، سمینارها و آزمونهای تخصصی و کارگاههای را از برنامههای این پژوهشکده برشمرد و گفت: آموزش منابعانسانی در حوزه پژوهش و همکاری با دانشگاههای بینالمللی معتبر داخلی، انجام امور پژوهشی، چاپ کتاب و نشریات تخصصی در حوزه صنعت بیمه ازجمله اقدامات پژوهشکده است.