به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل این شرکت با حضور در شعبه اراک و در جمع کارکنان، نمایندگان و کارگزاران استان مرکزی با اعلام این مطلب گفت: این تصور که وظیفه و تعهد نمایندگان پس از انجام فروش به پایان می رسد تلقی اشتباهی است. فروش، یک فرآیند است و حضور نمایندگان برای احقاق حقوق و ایجاد رضایت در مشتریان مانند یک نقطه اتصال بین شرکت و بیمه گذار بسیار اثرگذار و مؤثر است. وی با اشاره به اهمیت خلاقیت و ابتکار در عملکرد شبکه فروش گفت: توجه مداوم به ضرورت تغییر مثبت در فعالیت حرفه ای نمایندگان بیمه یک اصل مهم است. بخشی از این تحول بر عهده خود نمایندگان و بخش دیگر مستلزم برنامه ریزی از سوی شرکت هاست. این همگرایی تأمین کننده منافع مشترک پایدار است. مدیرعامل بیمه نوین در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز بر کیفیت خدمات با هدف ایجاد ارزش برای بیمه گذاران برای شرکت های بیمه بسیار اساسی است و این ارزش آفرینی برای مشتریان زمانی محقق می شود که شبکه فروش و نمایندگان نیز از آن بهره مند باشند. کریم خان زند گفت: افزایش سرمایه اخیر و به تبع ارتقای سطح توانگری مالی شرکت می تواند به لحاظ عملی برای جذب پرتفوی بیشتر و امکان مانور بازاریابی قوی تر، برای شبکه فروش بسیار مؤثر باشد. توانمند شدن شرکت برای حضور در پروژه های بیشتر و بزرگ تر، در کنار توجه و برنامه ریزی برای خرده فروشی هدفمند می تواند سبد پرتفوی شرکت را متنوع و سوددِه کند.