به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن،محمدعلي عسگري در بازديدهاي جداگانه از سرپرستيهاي آذربايجان شرقي و اردبيل در جمع کارکنان حاضر شد و با تأکيد بر اهميت کاهش مطالبات افزود: وصول مطالبات مستمر و پيگيرانه ميتواند به افزايش نقدينگي شعب کمک شاياني کند.
عسگري با اشاره به رصد مستمر وضعيت شعب، تجزيهوتحليل آنها در ناحيه، تصريح کرد: محصولات و طرحهاي جديد ازجمله انواع طرحهاي زيتون آماده و در اختيار شعب قرارگرفته، به همين منظور انتظار ميرود همکاران با بازاريابي و اطلاعرساني جذب منابع را افزايش دهند.
وي با اشاره به ابلاغ طرحهاي جديد به شبکه اظهار کرد: پرداختن به وصول مطالبات و جذب منابع از طريق طرحهاي زيتون در اولويت فعاليت کارکنان باشد.
به گفته وي: خانواده بزرگ ثامن در طول 20 سال باوجود همکاران جوان و باانگيزه و مشتريان وفادار توانسته تجربه گرانبهايي به دست آورد.
مدير ناحيه 4 در اين بازديد ها با مهم برشمردن نقش نيروي انساني در پيشبرد اهداف و عملياتي کردن برنامهها، از اهميت مشتريان براي بنگاههاي اقتصادي و مؤسسات پولي و مالي گفت و خاطرنشان کرد: مشتري مداري، برخورد مناسب با مشتريان و خدمترساني در اولويت فعاليتهاي ثامن است.