به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی مدیرمسئول ماهنامه شمیم کوثر در سخنان خود با اشاره به مشتری مداری و اهمیت آن در سازمان گفت: موسسه اعتباری کوثر به این باور رسیده است که از مشتری مداری به سمت مشتری محوری برود و در این رویکرد به دنبال ارائه خدمات نوین و با کیفیت است.
بر اساس این گزارش؛ در بخش گفتگو و مصاحبه های این شماره شمیم کوثر، ماحصل مصاحبه با آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه را در ارتباط باصداقت در بیان عملکرد می خوانیم و در ادامه داوود امامی مدیر شعب استان اردبیل به سهم کوثر از منابع بانکی اشاره می کند .
این گزارش می افزاید: مشروعیت نهاد های مالی در تجارت جهانی، نظام بانکی بستر مناسب تبدیل ایده به عمل، بررسی پلتفرمIaas رایانش ابری در بانکداری، تشریح فعالیت های صندوق های سرمایه گذاری، مقایسه بانکداری ربوی و بانکداری بدون ربا از جمله گزارش و مقاله های خواندنی هجدهمین شماره شمیم کوثر می باشد.
شایان ذکر است: در سفرنامه اردبیل به دریاچه شورابیل و جنگل فندقلو سفر می کنیم و در گذر از صفحه سلامت ارتباط بیماری قلبی با ریزش مو در جوانی را می خوانیم. همچنین در ادامه پای صحبت های ناهید کلوشانی بنیانگذار بنیاد خیریه معلولان حضرت زهرا(س) می نشینیم.
خاطرنشان می سازد؛ معرفی پژوهشگر برتر سال 1396 از موسسه اعتباری کوثر، صدرنشینی کوثریان در نخستین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و برگزاری هشتاد و هشتمین دوره بدو خدمت کارکنان از جمله خبرهای خواندنی شمیم کوثر است.