کد خبر: ۶۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
همايش همياران روابط عمومي هاي اداره امور شعب غرب استان تهران با حضور مشاور مدیر عامل بانك مهر اقتصاد در امور روابط عمومي برگزار شد.
شیخ‌الاسلامی: اساس هستي و رشد انسان بر پایه ارتباط شكل گرفته است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی غرب استان تهران، منصور شیخ‌ الاسلامی مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومي بانك مهر اقتصاد در اين همايش با تقدیر از همیاران روابط عمومی و تبریک روز ارتباطات به‌تمامی فعالان اين بخش، گفت: اگر به مسير تمدن سازي و توسعه حيات انسان هاي در طي قرون مختلف توجه كنيم متوجه خواهيم شد كه اساس هستي و رشد انسان و ساير موجودات بر اساس ارتباطات شكل گرفته است؛ واقعيتي عيني كه نشان مي دهد مسير تحول و تكامل هر ساختاري بر اساس ارتباطات است.

وی افزود: بی شک بدون ايجاد ارتباط معقول و منطقي هيچ پيامبري موفق به انتقال پيام هاي الهي و قدسی به جامعه نمی شد و بدون ارتباطات اساساً گسترش معنويت در جهان ممكن نبود لذا بر اساس اين اصل بنيادين است كه انسان در دوران جديد با نگاهي متفاوت با مفهوم ارتباطات روبه رو شد و تلاش كرد تا ساختار قوام يافته اي را براي افزايش دامنه هاي ارتباطي ايجاد كند، با يك چنين پيشينه اي است كه نهادهايي از نوع روابط عمومي ها در بخش ها و ساختارهاي مختلف شكل گرفتند تا ارتباطي دو سويه ميان مخاطبان و مديران ايجاد شود.

شيخ الاسلامي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به دغدغه هاي مقام معظم رهبري(مد ظله العالی) در نامگذاري سالهاي مختلف گفت:  با نگاهي به دغدغه هاي ايشان مشخص مي شود كه موضوعات بنیادين اقتصادي و معيشتي مهمترين مطالبه اي است كه معظم له طي سالهاي اخير تاکید ويژه اي به آن داشته اند؛ موضوعاتي مانند اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدداخلي كه بارها مطرح شده اند؛ همگي در بستر يك ساختار ارتباطي معقول و سازمان يافته امكان تبلور و ظهور را در فضاي اقتصادي كشور پيدا مي كنند.

وی خاطر نشان کرد: در واقع بدون گفتمان سازي موثر، امكان انتقال درست ديدگاه ها به جامعه مقدور نيست و  وظيفه اين گفتمان سازي خلاقانه را روابط عمومي و ساختارهاي ارتباطي به عهده دارند اين فرآيند در سطوح اقتصادي مختلف مانند بانكها نیز كاربرد دارد.
شیخ الاسلامی با تقدیر از همیاران شعب، اظهار داشت: اين مهریاران روابط عمومي ها هستند كه گفتمان اصولي بانك مهر اقتصاد را كه مبتني بر سياستگذاري هاي كلان اقتصادي كشور طراحي و اجرا مي شود را به بطن جامعه و افكار عمومي منتقل مي كنند.

مشاور مدیر عامل در ادامه سخنانش با اشاره به اهميت موضوع مشتري مداري و پاسخگويي به مطالبات مشتريان و با طرح اين پرسش كه چرا روابط عمومی به مهریاران  نياز دارد، گفت: واقعيت آن است كه در گذشته نقاط كوري در مناسبات ارتباطي بانك ها با مشتريان وجود داشت كه ضرورت ايجاد شبكه ارتباطي از مهر یاران را ايجاد كرد و از آنجا كه گفتمان بانك مهر اقتصاد با روش اجرايي ساير بانك ها و گروه هاي اقتصادي تفاوت داشت بنا بر این باید ساختار ارتباطي متفاوت و چالاك تري شكل مي گرفت تا اين گفتمان متفاوت به اطلاع مخاطب برسد.

وی افزود: خوشبختانه امروز نتايج اين تصميم سازي در ايجاد گروه همياران روابط عمومی به عينه در عملكرد كلي بانك مهر اقتصاد مشهود است و اطمينان و اعتماد ويژه اي كه هموطنان عزیز نسبت به برند بانك دارند، در نتيجه تلاش هايي است كه ساختار و شبکه ارتباطي بانك مهر اقتصاد در تمامی سطوح انجام داده اند.

در ادامه اين نشست، محمد قضايي - رئيس اداره امور شعب غرب استان تهران - نیز با تشريح دستاوردهاي شعب غرب استان در سود آوري و ايجاد ارتباط موثر با مشتريان و صاحبان سرمايه گفت: شعب غرب تهران در شاخص سودآوري كه بالاترين شاخص از منظر ساختارهاي اقتصادي، است در 2سال گذشته با تلاش همكاران عملكرد درخشاني داشته که اين روند در سال97 هم با قدرت و سرعت بيشتري دنبال خواهد شد تا بانك در زمينه سودآوري، برندسازي و مشتري مداري بتواند بر اساس اهداف از پيش تعيين شده گام بردارد.

قضايي با بازخواني تلاش همیاران  روابط عمومي ها براي رسيدن به رشد پايدار گفت: در 2سال گذشته و در شرايطي كه حاشيه هاي بسياري نيز در مسير فعاليتهاي بانك از سوي رقبا ايجاد شد در حوزه ارتباطات رفتارهاي مناسبي صورت گرفت و نقش همیاران در اين موفقيت ها غير قابل انكار است.

وی افزود: امروز چنانچه نگاه مردم در خصوص برند مهر اقتصاد از منظر كارشناسي مورد بررسي قرار گيرد مشخص خواهد شد؛ شاهد واكنش مناسب مردم نسبت به اين برند هستیم كه رسيدن به يك چنين جايگاهي نتيجه تلاش هاي مجموعه مهریاران و روابط عمومي هاست.

نام:
ایمیل:
* نظر: