کد خبر: ۶۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
مدیر امور مالی بیمه دانا، مهم‌ترین برنامه‌ها و استراتژی این مدیریت را تشریح کرد.
تقویت شاخص‌های عملکردی با استفاده از داشبورد مدیریتیبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسن زیادخانی در جمع معاونان پشتیبانی شعب سراسر کشور و مسوولان مالی شعب سراسر کشور، به تمرکز بیشتر شعب به ویژه واحدهای صدور و حوزه های مالی در خصوص وصول مطالبات جاری و معوق اشاره و تاکید کرد: معاونان پشتیبانی باید در اداره امور داخلی شعبه و در حوزه امور مالی کمک بیشتری به روسای شعب کنند تا آنها نیز بتوانند در حوزه بازار فعالیت بیشتری داشته باشند.
وی افزود: در همین راستا معاونان پشتیبانی باید با همکاری متقابل با واحدهای صدور و استفاده از نرم‌افزار‌های موجود از جمله داشبورد مدیریتی، نظارت و پیگیری مستمر در باره وصول مطالبات داشته باشند.
زیادخانی در پایان صحبت‌های خود، حمایت بیشتر از شبکه فروش با حفظ نظارت بر عملکرد مالی آنها را مورد تاکید قرار داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: