در ابتدای این نشست، نعیم بختیاری رئیس شعبه قزوین با ارائه گزارش عملکرد این شعبه، سهم از بازار و ضریب خسارت شعبه تحت سرپرستی خود را ارائه کرد و سپس اقدامات انجامشده و برنامههای آینده در این شعبه را مورد بررسی قرار داد.
دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایبرئیس هیأتمدیره در ادامه این نشست به تشریح برنامهها، دیدگاهها و انتظارات خود از شبکه فروش و نمایندگان پرداخت و ضمن ابراز رضایت از تلاشها و کوششهای شبکه فروش و نمایندگان در زمینه جذب پرتفوی و رشد حقبیمههای صادره، بر تداوم روند فعلی همراه با کنترل و مدیریت ریسک بیشتر تأکید کرد.
وی ضمن تأکید بر استراتژی فروش بیمههای خرد، به تشریح دلایل اهمیت فروش آنها پرداخت و گفت: در بیمههای خرد به واسطه تعدد فروش در محصولات بیمهای با ریسک پایینتر مواجه هستیم و از سوی دیگر، احتمال تمدید اینگونه از بیمهنامهها بهدلیل تسهیل فرآیند تصمیمگیری مشتری نسبت به بیمههای کلان بیشتر است.
وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم با طراحی و ارائه محصولات جدید و همچنین با توجه به بازارهای بکری که در حوزه بیمههای خرد وجود دارد بتوانیم میزان فروش خود را در اینگونه بیمهنامهها افزایش دهیم.
همچنین وی از همه کارکنان و شبکه فروش درخواست کرد که با رعایت اصول اخلاق حرفهای از نرخشکنیهای رایج خودداری کنند و همواره سه اصل مهم امانتداری، صداقت و شفافیت را سرلوحه فعالیتهایشان قرار دهند.
در پایان نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالشها و مشکلات موجود برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاههای خود پرداختند و مدیرعامل بیمه سینا ضمن ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم، اظهار امیدواری کردند که با همدلی و همراهی بیشتر شاهد رشد و ارتقای روزافزون این شرکت باشیم.