به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکو پرس، در این اطلاعیه آمده است، باتوجه به پایان تولید خطوط ایران خودرو در راستای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان و رسیدن به اهداف تولید، ایجاد دستکم یک درگاه فعال برای پوشش مراجعات احتمالی مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتریان ضرورت داشت.
برهمین اساس بخش پاسخگویی واحد CRM از 22 تا 28 اسفندماه سال جاری برای خدمت رسانی به مشتریان فعال است .
تمامی تمهیدات لازم برای حضور حداقلی و رعایت الزامات و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا فراهم شده است.
انتهای پیام/