کد خبر: ۱۰۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
مدیرامور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: با شیوع ویروس کرونا ،اپراتورهای مرکز 121توزیع برق استان مرکزی در منزل به تماس گیرندگان از طریق ( contact center) پاسخ می دهند.

 فریدون حاتمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از ویروس کرونا ،کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت امکان پاسخگویی در منزل ( Home Agent ) ایجاد شده است ,افزود: در زمان های بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد،نیز می توان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد .

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق برقراری ارتباط تصویری به مدیران ارشد شرکت،سایت شرکت www. mpedc. ir ، تلفن۱۲۱ ، سامانه پیامکی  پیک۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱،پرداخت صورتحساب از طریق تماس با 1521 و اپلیکیشن همراه برق و...کرده است.

 واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش ، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازه گیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع آوری انشعاب موقت و دائم ،وصل مجدد انشعاب ،اصلاح سرویس انشعاب ، نصب مجدد انشعاب، تغییرنام اشتراک ،اصلاح آدرس اشتراک ، افزایش قدرت،کاهش قدرت ، تفکیک انشعاب، قطع موقت، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب و صدور صورتحساب میان دوره و دریافت آخرین قبض برق از طریق پیامک را از جمله خدمات ارائه شده به صورت غیرحضوری توسط شرکت با تماس با سامانه شهاب (۱۲۱) دانست.

مدیرامور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مشترکان جهت مشاهده آخرین بدهی قبض برق خود می توانند شناسه قبض را به شماره ۱۰۰۰5۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

وی ادامه داد :کلیه مشترکین سطح استان می توانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیر مجاز، عملکرد مامورین و ..... را به سامانه شبانه روزی پیک به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین