کد خبر: ۱۰۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، یکی از روشهای کسب درآمد باشگاه های فوتبال فروختن نام ورزشگاه اختصاصی است و باشگاه های زیادی در جهان فوتبال اقدام به فروش نام ورزشگاه کردهاند. مدتی قبل کمپانی تلویزیونی مدیاپرو خبر از پیشنهاد 300 میلیون یورویی به بارسلونا برای تغییر نام نیوکمپ داده بود، اما توافق صورت نگرفت و این موضوع نیمه تمام ماند.

حالا باشگاه بارسا اعلام کرده است امتیاز نام ورزشگاه نیوکمپ را برای اولین بار در فصل 21-2020 خواهد فروخت تا مبلغی را برای کمک به مبارزه علیه ویروس کرونا جمع آوری کند.

تا کنون مشخص نیست که حق و حقوق ورزشگاه نیوکمپ به کدام کمپانی و به چه مبلغی فروخته خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین