به گزارش برنا، در این دو طرح فروش، ۶ مدل از محصولات سایپا به صورت فروش فوق العاده و ۹ مدل از محصولات به صورت پیش فروش یکساله عرضه می شود و مشتریان امکان مشارکت در یک یا هر دو طرح عرضه را دارند. در مجموع 504 هزار و 173 نفر در این مرحله از قرعه کشی شرکت کردند که 15 هزار ظرفیت و 30 هزار رزرو در نظر گرفته شده است.
بر اساس اعلام این شرکت بیشترین تقاضا در طرح فروش فوق العاده برای دو خودرو ساینا با ظرفیت یک هزار دستگاه و تعداد ثبت نام کننده 158 هزار و 329 نفر و تیبا 2 با ظرفیت 3 هزار دستگاه تعداد ثبت نام کننده 145 هزار و 321 نفر بوده است.