به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری (سامد) هدف از راه اندازی این مرکز را کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان عنوان و اظهار کرد: شهروندان گیلانی میتوانند مسائل، مشکلات و درخواستهای خود را از دستگاههای اجرایی از طریق این سامانه بیان کنند.
وی افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.
استاندار گیلان با اشاره به فعالیت ۶۰۰ کاربر برای جمع آوری درخواستهای مردمی، تصریح کرد: این سامانه تا پایان سفر ریاست جمهوری به استان گیلان فعال و درخواستهای شهروندان را جمع آوری میکند.
وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل مردم جمع آوری و به دستگاههای مرتبط منتقل میشود، ادامه داد: دستگاهها طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی به مردم هستند.
عباسی ادامه داد: از صبح امروز در ۳۵ دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرایی از سوی دولت سیزدهم، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی مردم است.
وی یادآور شد: همه اهتمام دولت اینست که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت انتقال دهند.