بهگزارش روابطعمومی مجموعه انتقال دادههای آسیاتک؛ این مجموعه به دلیل کسب نمره کافی در ارائه خدمات مطلوب در حوزه اینترنت پر سرعت، کاملترین راهکارهای ارتباطی در ایران و جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنها، موفق به کسب تندیس زرین پنجمین دوره همایش «رضایتمندی مشتری» شد.
شب گذشته، 18 اسفند 1400 مراسم اختتامیه پنجمین دوره همایش «رضایتمندی مشتری» با هدف معرفی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم، مجموعه آسیاتک به دلیل ارائه خدمات مطلوب در حوزه اینترنت پر سرعت و کاملترین راهکارهای ارتباطی در ایران، بهعنوان برنده تندیس زرین این دوره از همایش انتخاب و معرفی شد.
این همایش با همت مجلس شورای اسلامی و دانشگاه تهران و بهمنظور ارزیابی خدمات سازمانها و شرکتهای داخلی، سنجش کیفیت خدمات، وفاداری و میزان رضایت مشتریان و همچین ارزيابي نتايج عملكردي و انتظارات مشتریان از آنها برگزار شد. به این ترتیب، آسیاتک موفق به کسب نمره کافی در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، سرور اختصاصی، اینترنت عمومی رایگان (PWA)، پهنای باند اختصاصی، سرویس بیسیم اشتراکی، خدمات مرکز داده، سرور مجازی، خدمات ابری (Cloud)، آسیاتل (Voip) به مشتریان و جلب رضایت آنها شد.