کد خبر: ۲۳۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه با صعود بیش از ۳۴ هزار وحدی روبرو شد.

پایان سال 1402با رشد چشمگیر بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۴ هزار و ۶۸۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۹۲ واحدی قرار گرفت و بازار برای دومین روز متوالی، صعودی شد و با سبزپوشی سال ۱۴۰۲ را به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۸ هزار و ۷۹۴ واحدی در ارتفاع ۷۴۲ هزار و ۵۷۴ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۶ همت و ۱۴۸ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۱۲ هزار و ۴۰۱ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، وبملت، شبندر، وغدیر و شستا بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۹۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۳۶۷ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۶۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۷۸ هزار و ۲۳۸ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، زاگرس، بپاس، تجلی، هرمز، شگویا و خاور بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار