کد خبر: ۲۳۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
در مراسم رونمایی از مرکز پردازش «شاپ‌ام‌آی‌تی» برنامه‌های پیش روی این شرکت از جمله: عرضه کیف پول رمیت و ری‌برندینگ از گارانتی شاپ‌ام‌آی‌تی به گارانتی ام‌آی‌تی سرویس اعلام شد.

رونمایی از مرکز پردازش «شاپ ام‌آی‌تی»؛ مجموعه ای جوان و خلاق

به گزارش تجارت آنلاین، مرکز پردازش شاپ ام.آی تی روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه‌های اقتصادی و کسب و کارها و خبرنگاران رونمایی شد.

بر اساس این گزارش گروه ام‌آی‌تی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. این شرکت در سال ۱۳۹۱ ارائه خدمات پس از فروش را به سبد فعالیت‌های خود اضافه کرد. در سال ۱۳۹۶ فروشگاه آنلاین شاپ ام‌آی‌تی نیز با شعار «بی‌واسطه خرید کن» آغاز به کار کرد. 

نیروهای جوان همراه با هوش مصنوعی

مشاور مدیرعامل شاپ ام. آی تی در ابتدای این مراسم گفت: این مجموعه حدود ۶ سال است که در زمینه آنلاین فعالیت می‌کند و هدف بر این است که کارهای نو انجام داده و در زمین فروش آنلاین طرح جدید ایجاد کرده و ساده‌سازی کنیم. این مجموعه با هوش مصنوعی و نیروهای جوان کار را انجام خواهد داد.

هانی سامری با بیان اینکه این شرکت سال ۸۹ شروع به کار کرده است افزود: در سال ۹۱ خدمات پس از فروش را اضافه کرده و بخش قطعات را نیز سال ۹۳ به شرکت افزوده است. همچنین فروشگاه آنلاین مجموعه در سال ۹۶ شروع به کار کرده البته ای نماد ما ۷ سال سابقه دارد و شعار ما بی‌واسطه خرید کن.

در ادامه مراسم مدیر گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت با بیان اینکه ما اخیرا ام. آی تی سرویس و گارانتی ری برندینگ داشتیم بیان کرد: البته در این مجموعه نیز همانند بقیه گارانتی‌ها به روال معمول موضوع گارانتی پیش می‌رود.

ایمان صادقی افزود: اما وجه تمایزمان نسبت به بقیه اینکه در سال ۹۹ که گارانتی را تحویل مدیریت خدمات پس از فروش دادیم طی جلساتی ایده‌هایی ایجاد شد که ری برندینگ را انجام دادیم و وجه تمایز ایجاد کردیم که خدماتی را بدهیم که سایر گارانتی‌های دیگر، ارائه نمی‌دهند. بنابراین تصمیم گرفتیم مرکز اسمبلینگ حرفه‌ای را انجام دهیم که خروجی خوبی داد و حتی به عنوان سمبل، تلفیق هنر و تکنولوژی تابلوی هنری از مادربرد ساختیم و رونمایی کردیم.

تغییر مراحل و نوع این زنجیره تأمین

سپیده نصیری مدیر دیجیتال مارکتینگ «شاپ‌ام‌آی‌تی» در مراسم رونمایی از مرکز پردازش این مجموعه درباره برنامه‌های آینده این شرکت گفت: در سال ۱۴۰۳ که اکنون در ماه‌های ابتدایی آن هستیم، اجرای دو برنامه مورد نظر«شاپ‌ام‌آی‌تی» است.

زنجیره تأمین «شاپ‌ام‌آی‌تی» در مدل قبلی خود در بهترین حالت به این ترتیب بود که شرکت محصولی را خارج از ایران با قیمت مناسب خریداری می‌کرد و در دسترس فروش به ما قرار می‌داد و مصرف‌کننده آن محصول را از «شاپ‌ام‌آی‌تی» خریداری می‌کرد.

نصیری ادامه داد: دو ایراد اساسی ما به این مراحل وارد می‌کنیم و اولین ایراد این است که تأمین‌کننده در این مدل خواب پول بالایی دارد و خریدار و مصرف‌کننده نیز از این بابت که نیاز سنجی درستی انجام نشده ناراضی است و به آن چیزی قصد خرید آن را داشته دست پیدا نکرده است.

در مدل جدیدی که ما پیش می‌گیریم یا در واقع اولین برنامه تازه‌ای که در ۱۴۰۳ اجرا خواهیم کرد، تغییر مراحل و نوع این زنجیره تأمین است. در مدل جدید اجرای این مراحل از سمت خریدار شروع می‌شود. به این صورت که با تحلیل رفتار رقبای «شاپ‌ام‌آی‌تی» مانند شرکت ذره بین و مارکت‌هایی مانند دیجیکالا و بررسی رسانه‌ها، نیاز سنجی مصرف‌کننده در اختیار ما قرار می‌گیرد و به این ترتیب «شاپ‌ام‌آی‌تی» پیشنهادات هوشمندانه‌ای در اختیار تأمین‌کننده قرار می‌دهد. در این صورت خریدار و تأمین‌کننده متضرر نخواهند شد.

طبق گفته او: برنامه دومی که‌ام آی تی شاپ قرار است اجر کند، شاخص آگاهی برند یا «Brand Awareness» است. برنامه بعدی این است که وارد حوزه کاربران خانگی شویم و «شاپ‌ام‌آی‌تی» بین این کاربران نیز محبوبیت کسب کند.

گیمرها راضی از خرید محصولاتشان

آزمارت علی تنها از پاکستان و شریک تجاری مجموعه گفت: در ابتدا از آقای محمد آیتی مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه شاپ ام. آی تی تشکر می‌کنم و به تیم ام آی تی تبریک می‌گویم برای موفقیت‌هایی که به دست آورده‌اند.

آزمارت علی تنها مدیرعامل شرکت نویستد ادامه داد: ما کاملاً به ارائه محصولات با کیفیت علاقمند و متعهد هستیم که بخشی از خریداران ما گیمرها بوده که از خریدشان معمولاً بسیار راضی هستند.

وی افزود: ما از کسانی که ایده را به واقعیت تبدیل می‌کنند تشکر می‌کنیم. اعتقاد آقای آیتی و تیم آنها باعث پیشرفت آنها شده و آینده را درخشانی رقم خواهند زد. وی در ادامه به معرفی شرکت و محصولات با کیفیت آن و حضور در بازارهای جهانی پرداخت.

برچسب ها: فناوری
نام:
ایمیل:
* نظر: