کد خبر: ۱۰۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
آماده سازی نقاهتگاه‌های برای بیماران حاد تنفسی مازندران توسط سپاه در مجتمع‌های ورزشی استان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سپاه کربلای استان مازندران از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در مازندران برای کمک به دانشگاه علوم پرشکی مازندران و مقابله با این بیماری به میدان آمد.

تولید مواد ضدعفونی کننده، تهیه و تولید ماسک، گان و لوازم بهداشتی  به صورت روزانه توسط سپاه نواحی شهرستان‌های استان مازندران از همان ابتدا در حال انجام است، حتی ضدعفونی کردن شهرها و معابر و خیابان‌های استان نیز توسط بسیج و سپاه از جمله اقدامات و فعالیت‌هایی است که تاکنون انجام شده و همچنان ادامه دارد.

علاوه بر اینها با افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در مازندران فعالیت جدیدی برای مقابله با این بیماری و کمک به مردم استان توسط بسیج و سپاه در شهرستان‌های مختلف مازندران در حال اجراست.

با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان ایجاد بیمارستان‌های سیار در سوله‌ها و اماکن ورزشی از سوی سپاه مازندران آغاز شده است.

*آماده‌سازی نقاهتگاه بیماران تنفسی در شهرستان بابل

مرکز مراقبت‌های ویژه تنفسی سپهبد شهید سلیمانی سپاه ناحیه شهرستان بابل، در مجتمع ورزشی  شهدای مخابرات استان، جهت تجهیز به تخت بستری ویژه بیماران تنفسی آماده‌سازی شده است.

*آماده‌سازی وزشگاه امام علی حبیبی به نقاهتگاه در قائم‌شهر

در قائم‌شهر نیز در سالن ورزشی امام علی حبیبی نقاهتگاهی با تخت‌های بستری ویژه بیماران کرونایی توسط سپاه ناحیه این شهرستان آماده شده است.

حسین علیزاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، از تجهیز سالن ورزشی امام علی حبیبی قائمشهر به عنوان یک واحد نقاهتگاهی خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم این مکان را به عنوان نقاهتگاه برای کسانی اختصاص دهیم که نیاز به تکمیل دوره درمان خود دارند و اولویت ما نیز با افرادی است که امکان قرنطینه خانگی برای آنان وجود ندارد.

به گزارش فارس، از شهرهای دیگر استان مازندران نیز خبر می‌رسد که نقاهتگاه‌هایی توسط سپاه در حال آماده سازی است و در برخی شهرها نیز تا چند روز آینده آماده می‌شود. 

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار