کد خبر: ۱۰۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
مدیرعامل سازمان آتش نشانی رباط کریم از انفجار یک واحد مسکونی در ساعت 2 بامداد شب گذشته با یک مجروح خبر داد و افزود در چهارشنبه آخر سال جز چند حریق و آسیب دیدگی یکی از جوانان این شهر مشکل خاص دیگری نداشتیم.
صراط:

حمید رزاقی مدیرعامل سازمان آتش نشانی رباط کریم اظهار داشت: دیشب حوالی ساعت 2 الی 3 بامداد انفجار در یک واحد آپارتمان مسکونی رخ داد که خوشبختانه با حضور به موقع همکاران در صحنه توانستیم حریق را در همان دقایق ابتدایی خاموش کنیم.

وی در خصوص علت حادثه نیز بیان کرد: انفجار رخ داده ربطی به مواد محترقه و چهارشنبه سوری نداشته است بلکه به علت نشت گاز در این واحد مسکونی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی رباط کریم ادامه داد: در طی این این انفجار تخریب سازه ای صورت نگرفته است و آنچه خسارت دیده فقط اسباب منزل بوده است، همچنین خوشبختانه جز یک نفر شخص دیگر در این حادثه صدمه ندیده است.

رزاقی در پایان در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال در این شهر نیز خاطرنشان کرد: بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال جرح عضو دست یکی از جوانان شهر رباط کریم  که بر اثر نارنجک دست ساز در سوپرمارکت منفجر شده بود را شاهد بودیم و  همچنین  حریق یک خودرو و آتش گرفتن چند سطل زباله  از دیگر خسارات چهارشنبه آخر سال بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار