کد خبر: ۱۰۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حلول سالی جديد را ارزاني داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذرانديم، در سايه کرامتش دل به تلاشي افزون براي عزت، سربلندي و كاميابي ببنديم.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالی که گذشت بار دیگر به پشتوانه صاحبان سهام، مشتریان و خيرين ارجمند همدلي و همبستگي را سرلوحه کار خود قرار داده و در سايه اعتماد ارزشمند هموطنان، سالي پر فروغ را تجربه کرد.
سال گذشته موفق شدیم تا با تکیه بر اعتماد و همکاری مشتریان و سهامداران گامهاي مثبت و موثري را در مسير خدمت رساني بيش از پيش به مردم شريف ايران برداشته و آنگونه باشيم که شايسته هموطنان عزيزمان است.
در سال ۱۳۹۸، تلاش های گسترده ای برای توسعه بانک داری هوشمند و تقويت زير ساخت هاي الکترونيکي بانک صورت گرفت. سامانه ميعاد (مديريت يكپارچه اسناد) در شعب و امكان افتتاح حساب آنلاين از طريق همراه بانك از جمله اقداماتي است كه در راستاي برنامه‌هاي اصلاح ساختار و الكترونيكي كردن عمليات اجرايي بانك و براي رسيدن به يك بانك تمام هوشمند راه اندازي شده است.
اجرای شیوه سنتی و بر پایه کاغذ علاوه بر زمان‌بر بودن و دغدغه‌هاي محيط‌زيستي، نيازمند فضا و هزينه براي نگهداري است. اين در حالي است که با وجود چهار برابر شدن تسهيلات اعطايي بانک قرض‌الحسنه مهر ايران که از ۵۰۰ هزار فقره در سال ۱۳۹۵ به دو ميليون و ۲۰۰ هزار فقره در سال ۱۳۹۸ رسيده است، ارائه خدمات ياد شده در اين بانك، نه با افزايش تعداد شعب بلكه با استفاده از سيستم‌هاي نوين در فرآيندهاي عمليات اجرايي بانكي انجام مي‌شود.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر مبنای سیاست‌های اقتصاد هوشمند که از سوي وزارت امور اقتصادي و دارايي با هدف توسعه سامانه‌هاي زيرساختي و تحقق دولت الکترونيک ابلاغ شد، اين نوآوري را در دستور كار خود قرار داده تا بتواند بدون نياز به كاغذ، فرآيندهاي بانكي را پيش ببرد.
در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت کارکنان صدیق، زحمتکش و گرانقدر بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر ايران اسلامي، شاهد دستاوردهاي قابل توجهي در عرصه ارائه خدمات مطلوب و شايسته بانكداري اسلامي در بستر قرض الحسنه به هموطنان گرامي بوده ايم و بي ترديد اين مهم بدون تلاش بي وقفه و همت مضاعف شما همكاران و هم افزايي مشتريان وخيرين عزيز محقق نمي شد.
در سال ۱۳۹۹ نیز برآنیم تا با بهره گیری از نيروي انساني کارآمد و با تجربه، استفاده از همه منابع و امکانات موجود و ارتقاي ساختار مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع، به گونه اي عمل کنيم كه سطح رضايتمندي در راستاي اهداف و برنامه هاي از پيش تعيين شده بانكداري ناب اسلامي ارتقا يابد و به ياري خداوند، اين مسير با سرعتي بيشتر طي شود.
در طلیعه سال جدید، بانک قرض الحسنه مهرایران با تمام ظرفیت، همت و تلاش، خود را براي بهبود فضاي اقتصادي، ارتقاء شاخص هاي رفاهي و خدمت‌رساني صادقانه به کار خواهد گرفت و اميد و اطمينان داريم که نيروهاي خلاق و خدوم بانک كه ارزشمندترين سرمايه ها هستند در اين راه از هيچ كوششي دريغ نخواهند كرد.
پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید و اين نوروز باستاني را خدمت تمامي هموطنان به ويژه سهامداران گرامي، مشتريان عزيز و کارکنان ساعي بانک مهر ايران تبريک گفته و از درگاه خداوند متعال موفقيت نظام بانكي كشور به ويژه بانك قرض الحسنه مهرايران در خدمت رساني شايسته تر به هم ميهنان گرانقدر را مسئلت داريم.

نام:
ایمیل:
* نظر: