کد خبر: ۱۰۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
مدیرکل اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی تهران از آغاز طرح گردشگری مجازی «تهران را در خانه ببینیم» از دوم فروردین خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۳ فروردین ماه ۹۹ در استان تهران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس پرهام جانفشان مدیرکل اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی تهران درباره اجرای طرح مجازی بازدید از موزه‌ها اظهار کرد: طرح گردشگری مجازی از تاریخ ۲ الی ۱۳ فروردین ماه ۹۹ در استان تهران اجرا می‌شود.

وی درادامه افزود:هر روز جاذبه های تاریخی ،فرهنگی و طبیعی یک شهرستان استان تهران به صورت کامل معرفی می شود و برای افزایش جذابیت برنامه در پایان همان روز از جاذبه های معرفی شده مسابقه نیز برای علاقه مندان برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در همین رابطه بیان داشت: قطعاً تمام برنامه‌های تهرانگردی که برای شهروندان در ایام نوروز پیش‌بینی کرده بودیم بعد از اعلام شرایط عادی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا با همان کیفیت برگزار خواهیم کرد.

جانفشان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از روز دوم فروردین با مراجعه به سایت اداره کل استان تهران به نشانی tehran.mcth.ir در طرح گردشگری مجازی شرکت کنند.

انتهای پیام/پ/د/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار