کد خبر: ۱۰۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷
استاندار لرستان:
خرم‌آباد- استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ورودی‌های استان کنترل و مسافران برگردانده می‌شوند، گفت: به مهمانان توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند چرا که خودرو آنها توقیف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس استانداران با وزیر کشور، اظهار داشت: همچنان تاکید می‌شود در این روزها هموطنان از هیچ جای ایران اسلامی مقصد لرستان را برای خود انتخاب نکنند، چراکه هیچ تسهیلاتی در استان برای پذیرایی و اقامت مسافران وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ورودی‌های استان کنترل و مسافران برگردانده می‌شوند، افزود: امیدوارم هیچ هم وطنی با اجرای این طرح اذیت نشود چراکه اجازه ورود به استان داده نخواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به مسافران و احیاناً کسانی که به عنوان مهمان وارد استان شده‌اند، گفت: توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند چرا که امکان دارد خودروی آنها توقیف و یا جرایمی برای آنها در نظر گرفته شود.

خادمی، تاکید کرد: اصل موضوع مردم هستند که باید از بیرون آمدن و رفتن به بازارها خودداری کنند.

وی به رعایت مسائل و هشدارهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه رفتن مردم به طبیعت، رعایت نکردن فاصله و ایجاد تجمع بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: تمهیداتی در نظر گرفته و مراکز طبیعی و تفرجگاه‌هایی که محل تجمع بوده تعطیل می‌شود، همچنین مسیرهای ورودی بسته خواهد شد.

استاندار لرستان، افزود: مردم لرستان همچنان که تاکنون در بحث مقابله با کرونا از حضور در مراسم‌ها و آئین‌های مهم مانند پنجشنبه آخر سال همکاری لازم را داشته‌اند در بحث سیزده بدر نیز همکاری کنند.

خادمی، تصریح کرد: امیدوارم مردم برای آئین سیزده بدر و این چند روز تعطیلی برنامه‌ای برای اقامت در تفرجگاه‌ها و حضور در طبیعت برای خود تنظیم نکنند، چراکه این مراکز کنترل و مسدود خواهد شد.

وی، با ابراز امیدواری از همکاری خوب مردم استان، گفت: با رعایت و توجه مردم به توصیه‌ها در این دو هفته همه چیز به حالت عادی بر خواهد گشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: